Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren thuis gekomen van een vermoeiende vakantie, drukke dagen in combinatie met slechte nachtrust. Op de terugweg nog op familiebezoek geweest en de hele tijd in de rook mogen zitten.

Als eindelijk alle kinderen in bed liggen ben ik natuurlijk klaarwakker en geraak niet in slaap. Om 4h het opgegeven en opgestaan. Om 5h wordt zoon 1 wakker met de melding dat hij zich niet goed voelt en begint over te geven. Een half uur later wordt zoon 3 wakker al overgevend en maakt door zijn geween dochter wakker.

De vrouw dochter terug in slaap gekregen, 2 zonen slapen half op de zetel als ze niet moeten overgeven (blijkbaar iets verkeerd gegeten bij het familiebezoek)

Gelukkig slaapt zoon 2 gewoon nog. Kinderen zouden vandaag een heel week naar een kampje gaan (geen overnachting) hopelijk kunnen ze nog genoeg slapen en bekomen dat ze daar naar toe kunnen gaan.

Ik mag seffes ook terug gaan werken en heb echt geen zin, ze hebben een collega vorige week ontslaan wegens dwingende reden. (En in mijn ogen volledig onterecht)

Maar de rest is het een goede start van de week.

Pas na 3u in slaap gevallen en verkeerd gelegen want m'n ribben doen bij elke beweging zeer. Dat wordt een productieve dag en leuk op de moto

Die man heeft een kapotlekker mondje dus kan je nagaan wat die er allemaal mee kan doen ( :drool:) plus het is gewoon aangenaam knappe verschijning.
Mijn ergernis en dus geheel ontopic is dat ik hem nog nooit heb ontmoet.
Het ik ga niet discussieren hoor 🤷‍♂️. Tom Hardy is de man :thumb:.

Dit kwakkelweer is een conspiracy van Frank De Boosere en premier de Croo om de thuiswerkers weer op kantoor te krijgen.

Dit kwakkelweer is een conspiracy van Frank De Boosere en premier de Croo om de thuiswerkers weer op kantoor te krijgen.

Los van het feit dat er daadwerkelijk mensen geloven dat het klimaat van hogerhand uit ook wordt beïnvloed om ons zo te bespelen, zie ik wel niet in wat de link zou zijn tussen regenweer en op kantoor gaan werken? Ik krijg met dit weer juist nog minder goesting om buiten te komen en ben dus blij ik gewoon thuis kan werken ;)

Los van het feit dat er daadwerkelijk mensen geloven dat het klimaat van hogerhand uit ook wordt beïnvloed om ons zo te bespelen, zie ik wel niet in wat de link zou zijn tussen regenweer en op kantoor gaan werken? Ik krijg met dit weer juist nog minder goesting om buiten te komen en ben dus blij ik gewoon thuis kan werken ;)

Ik zit bij regenweer liever op kantoor, thuis kijk of zit ik teveel buiten.

Waarom wis je ze? Schrik voor de reacties?
ach gewoon onnodige zever dat BG niet aankan. Het stomme is ook nog eens dat die berichten bewaard blijven als je terug in de topic zit. Blijkbaar staan ze daar nog als "concept" zoals in mails. Zouden de mods dat kunnen lezen? Stel u voor: een Infraction krijgen op een "conceptpost".....that would be a first? :thinking:

ach gewoon onnodige zever dat BG niet aankan. Het stomme is ook nog eens dat die berichten bewaard blijven als je terug in de topic zit. Blijkbaar staan ze daar nog als "concept" zoals in mails. Zouden de mods dat kunnen lezen? Stel u voor: een Infraction krijgen op een "conceptpost".....that would be a first? :thinking:

ge kunt dat wissen hé (via dat diskje en dan delete draft)
Geen idee of de mods dat kunnen lezen, zou me verbazen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan