En het zou me al helemaal verbazen dat ze zich daarmee gaan bezighouden.ge kunt dat wissen hé (via dat diskje en dan delete draft)
Geen idee of de mods dat kunnen lezen, zou me verbazen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het zou me al helemaal verbazen dat ze zich daarmee gaan bezighouden.ge kunt dat wissen hé (via dat diskje en dan delete draft)
Geen idee of de mods dat kunnen lezen, zou me verbazen
Als je al preventieve infras zou kunnen krijgen, misschien maar best dat je niet post danach gewoon onnodige zever dat BG niet aankan. Het stomme is ook nog eens dat die berichten bewaard blijven als je terug in de topic zit. Blijkbaar staan ze daar nog als "concept" zoals in mails. Zouden de mods dat kunnen lezen? Stel u voor: een Infraction krijgen op een "conceptpost".....that would be a first?![]()

Breng ze niet op ideeën he, die deksels mods tochAls je al preventieve infras zou kunnen krijgen, misschien maar best dat je niet post dan![]()

Er stonden nog geen te erge dingen in.ach gewoon onnodige zever dat BG niet aankan. Het stomme is ook nog eens dat die berichten bewaard blijven als je terug in de topic zit. Blijkbaar staan ze daar nog als "concept" zoals in mails. Zouden de mods dat kunnen lezen? Stel u voor: een Infraction krijgen op een "conceptpost".....that would be a first?![]()
Ik heb niets in de concept approval queue zien verschijnen.Er stonden nog geen te erge dingen in.

En patat, daar is die van gisteren terug.
Man vermist in riolering
OK? Dus je gaat bij overstromingen, in regen en wind, tijdens noodweer, doodleuk uw tuin snoeien? Terwijl uw tuin zich ook nog eens net naast een rivier bevindt en je op voorhand weet dat dit wel eens gevaarlijk kan zijn?
Erg voor die mens, maar dat vind ik toch ne kandidaat voor de Darwin Awards.
Guy de buurman heeft een paar weken geleden 2 aartslelijke plastieke buxuskegeltjes voor onze voortuin geplant. Guy houdt zich graag elke week uren bezig met dat stukje grond van 3 vierkante meter - dat niet van hem is - netjes te houden, maar het intereseert ons niet echt dus laten we hem maar wat begaan.
Guy staat nu om de een of andere reden met een schup in de gietende regen de aarde rond zijn plastieke buxusstruikjes plat te meppen. Ik ben blij dat Guy een even leuke dag als ik heeft.

Ooit ene geweten die de muren volhing met stoelgang. Konden er ook niets aan doen. We hebben hem dan maar een Instagram account gegeven waar hij filmpjes kan posten van slechte parkeerders. Dan maakt em ondertussen de wc niet vuil.Gisteren heeft er ene tegen de muur staan pissen.
![]()
IMG-20210703-130557-resized-20210705-010719349 hosted at ImgBB
Afbeelding IMG-20210703-130557-resized-20210705-010719349 gehost op ImgBBibb.co
Ik heb daar ooit verhalen van gehoord. Naart schijnt was die zodanig goor dat zelfs zijn overburen klaagden. Terwijl ge die mensen normaal nooit hoort.Ooit ene geweten die de muren volhing met stoelgang. Konden er ook niets aan doen. We hebben hem dan maar een Instagram account gegeven waar hij filmpjes kan posten van slechte parkeerders. Dan maakt em ondertussen de wc niet vuil.
Ja, bij deze reported, kan je nog meer op de man spelen?Onnozelaars![]()

Idd verschrikkelijk..Het - ofte mijn - brein.
Gisteren zat ik met een oorwurm. Zo soort als je even wakker schiet je onmiddellijk nog hoort. Vandaag is die oorwurm weg, was ik al totaal vergeten totdat… ik merk dat er een deuntje in mijn hoofd zit en ik denk ‘oef, tis tenminste niet meer die draak van gisteren wat.was.dat.ook.alweer.En patat, daar is die van gisteren terug.
Indien overdraagbaar: het is ‘hello my name is Zuzie, that’s Zuzie with a Z’
De tuin bevond zich langs een beek waar hoog water was, daar zou hij in gevallen zijn en zo in een kanaal terecht gekomen zijn.Man vermist in riolering
OK? Dus je gaat bij overstromingen, in regen en wind, tijdens noodweer, doodleuk uw tuin snoeien? Terwijl uw tuin zich ook nog eens net naast een rivier bevindt en je op voorhand weet dat dit wel eens gevaarlijk kan zijn?
Erg voor die mens, maar dat vind ik toch ne kandidaat voor de Darwin Awards.
Dit leek mij zo echt een geval van ‘het universum heeft beslist dat uw tijd *nu* gekomen is’De tuin bevond zich langs een beek waar hoog water was, daar zou hij in gevallen zijn en zo in een kanaal terecht gekomen zijn.
Ale, dat is toch wat ik uit het artikel kan opmaken.
Blijft wel het feit dat je in dergelijke omstandigheden toch zo geen werken gaat uitvoeren.