Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach gewoon onnodige zever dat BG niet aankan. Het stomme is ook nog eens dat die berichten bewaard blijven als je terug in de topic zit. Blijkbaar staan ze daar nog als "concept" zoals in mails. Zouden de mods dat kunnen lezen? Stel u voor: een Infraction krijgen op een "conceptpost".....that would be a first? :thinking:
Als je al preventieve infras zou kunnen krijgen, misschien maar best dat je niet post dan 😂

Man vermist in riolering
OK? Dus je gaat bij overstromingen, in regen en wind, tijdens noodweer, doodleuk uw tuin snoeien? Terwijl uw tuin zich ook nog eens net naast een rivier bevindt en je op voorhand weet dat dit wel eens gevaarlijk kan zijn? :wtf:

Erg voor die mens, maar dat vind ik toch ne kandidaat voor de Darwin Awards.

ach gewoon onnodige zever dat BG niet aankan. Het stomme is ook nog eens dat die berichten bewaard blijven als je terug in de topic zit. Blijkbaar staan ze daar nog als "concept" zoals in mails. Zouden de mods dat kunnen lezen? Stel u voor: een Infraction krijgen op een "conceptpost".....that would be a first? :thinking:
Er stonden nog geen te erge dingen in.

Het - ofte mijn - brein.
Gisteren zat ik met een oorwurm. Zo soort als je even wakker schiet je onmiddellijk nog hoort. Vandaag is die oorwurm weg, was ik al totaal vergeten totdat… ik merk dat er een deuntje in mijn hoofd zit en ik denk ‘oef, tis tenminste niet meer die draak van gisteren wat.was.dat.ook.alweer. :cry::cry::cry: En patat, daar is die van gisteren terug.

Indien overdraagbaar: het is ‘hello my name is Zuzie, that’s Zuzie with a Z’

Ne blok waar ne eigenaar zowat 40% van de appartementen heeft en dat allemaal verhuurt aan de eerste de beste zonder enige screening.
Dat resulteert dus in vuil overal. Letterlijk huurders die zakskes in de gang zetten in de hoop dat iemand anders het opruimt.
Ben dan al bij die huurders gaan aankloppens es (wat ik normaal nooit doe maar soit, ik heb compassie met de kopers die daar wonen), maar die verstaan geen woord Nederlands.
Vorige week stond de doorgang vol, maar dan ook echt vol met ne inboedel.
Erachter zie je al het vuil staan ook nog.

Gisteren heeft er ene tegen de muur staan pissen.

En het ergste is dat ge er niks aan kunt doen.
Om de paar maand zitten daar andere huurders, ge kunt niet bewijzen van wie het is. Dus de brave kopers kunnen mee opdraaien voor opruimkosten.
Al mee naar het stad geweest, OCMW, de politie,.... maar niemand die kan helpen.

Man vermist in riolering
OK? Dus je gaat bij overstromingen, in regen en wind, tijdens noodweer, doodleuk uw tuin snoeien? Terwijl uw tuin zich ook nog eens net naast een rivier bevindt en je op voorhand weet dat dit wel eens gevaarlijk kan zijn? :wtf:

Guy de buurman heeft een paar weken geleden 2 aartslelijke plastieke buxuskegeltjes voor onze voortuin geplant. Guy houdt zich graag elke week uren bezig met dat stukje grond van 3 vierkante meter - dat niet van hem is - netjes te houden, maar het intereseert ons niet echt dus laten we hem maar wat begaan.

Guy staat nu om de een of andere reden met een schup in de gietende regen de aarde rond zijn plastieke buxusstruikjes plat te meppen. Ik ben blij dat Guy een even leuke dag als ik heeft.

:thinking:

Na een paar weken geleden uren lang de bandjes te hebben vervangen van m'n stepkes zijn er 3 van plat.
Fuck it, ben ermee naar de fietsenmaker gegaan en die steekt er tubeloze op.

Ik begin daar echt niet meer aan.
Topsteps se maar in de reviews vindt ge wel niks over die klote bandjes terug.

Argh, kom net terug van de winkel en alle cola zero heeft nu een andere verpakking (who cares) en een nieuwe "verbeterde" smaak...
Trekt dus compleet op niets!
ffs ik vond zero nu net goed moeten ze der weer eens aan prullen... Sprankel is minder, fletse en voze nasmaak (precies van die cola snoepjes). Volgens hunne FB om dichter tegen de original taste te komen, uhu marketing bullshit ja, om paar cent meer winst per fles te maken wss.

Ooit ene geweten die de muren volhing met stoelgang. Konden er ook niets aan doen. We hebben hem dan maar een Instagram account gegeven waar hij filmpjes kan posten van slechte parkeerders. Dan maakt em ondertussen de wc niet vuil.
Ik heb daar ooit verhalen van gehoord. Naart schijnt was die zodanig goor dat zelfs zijn overburen klaagden. Terwijl ge die mensen normaal nooit hoort.

Het - ofte mijn - brein.
Gisteren zat ik met een oorwurm. Zo soort als je even wakker schiet je onmiddellijk nog hoort. Vandaag is die oorwurm weg, was ik al totaal vergeten totdat… ik merk dat er een deuntje in mijn hoofd zit en ik denk ‘oef, tis tenminste niet meer die draak van gisteren wat.was.dat.ook.alweer. :cry::cry::cry: En patat, daar is die van gisteren terug.

Indien overdraagbaar: het is ‘hello my name is Zuzie, that’s Zuzie with a Z’
Idd verschrikkelijk..

Ik zit al weken met dit in mijn hoofd:

Ik word s'nachts geregeld badend in het zweet wakker (gewoon omdat het verdomd heet is) en direct zit dat kaklied in mijn hoofd.

Man vermist in riolering

De tuin bevond zich langs een beek waar hoog water was, daar zou hij in gevallen zijn en zo in een kanaal terecht gekomen zijn.
Ale, dat is toch wat ik uit het artikel kan opmaken.

Blijft wel het feit dat je in dergelijke omstandigheden toch zo geen werken gaat uitvoeren.

De tuin bevond zich langs een beek waar hoog water was, daar zou hij in gevallen zijn en zo in een kanaal terecht gekomen zijn.
Ale, dat is toch wat ik uit het artikel kan opmaken.

Blijft wel het feit dat je in dergelijke omstandigheden toch zo geen werken gaat uitvoeren.
Dit leek mij zo echt een geval van ‘het universum heeft beslist dat uw tijd *nu* gekomen is’

... En dan is het eerste wat de gsm me vraagt, of het klopt dat ik 2u49 minuten heb geslapen en dat dit beter is dan 24% van de gebruikers.
FU!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan