Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet wat overhebben voor je jonagoldjes.Dat er in den Delhaize bepaalde producten al WEKEN niet in't schap liggen en dat den Delhaize toevallig de dichtstbijzijnde supermarkt is Carrefour is te ver....maar hebben ze al die producten wel op't schap staan...

Gij moet toch ècht een spannende maandag hebben gehadmijn kat die me enorm doet schrikken: er lag hier zo`n kabelbindertje (plastiek met zo'n ijzerdraadje in) los. En de katten zijn er nogal zot van om daar mee te spelen. Ineens zie ik die zo keihard kauwen en dat kabelbindertje is weg. Effe blinde paniek dat ze dat binnen had natuurlijk. Gelukkig lag het gewoon wat verder op een donker stukje waardoor ik het niet zag liggen.

moet zowat de meest sensationele dag van mijn leven zijn geweest.Gij moet toch ècht een spannende maandag hebben gehad![]()
De ouwe spellekes van vroeger zijn toch gemiddeld een pakske moeilijk dan die van nu hoorMe eens aan een dark souls game gewaagd. De 3 meteen.
Wtf, hoe moeilijk.
Ofwel word ik echt oud.
Mweh, dan zijn er andere games, dan telkens 50 keren opnieuw te proberen.

Corona? Of iets anders?Compleet 0 smaak en geur, doet toch echt maar dom..
Corona ja, deels verstopte neus is perfect weg te werken met neusspray, maar geur is echt 0.0. Smaak kan ik wel onderscheid maken of het zoet of zuur of scherp is ofzo, maar echt smaken doe ik het niet. Is wel gevaarlijk, was daarjust bezig met cyanoacrylaat lijm en denk da ik der wa dampen van binnen gekregen heb en het nog nooit gemerkt heb. Dat ruikt vrij sterk normaalCorona? Of iets anders?
En ja, dat lijkt me heel erg raar.
Aha, het typische paraplu trekken.Komen vandaag de warmtepompen op het appartement zetten en het is weer typisch het bouwverhaal.
Enfin ben het gewoon ondertussen.
Die man parkeert zich en doet zijn deur open.
Het eerste wat em zegt "Ik weet van niks, niemand heeft mij iets gezegd".
Enfin 2 uur later en we gaan er aan beginnen![]()
Corona ja, deels verstopte neus is perfect weg te werken met neusspray, maar geur is echt 0.0. Smaak kan ik wel onderscheid maken of het zoet of zuur of scherp is ofzo, maar echt smaken doe ik het niet. Is wel gevaarlijk, was daarjust bezig met cyanoacrylaat lijm en denk da ik der wa dampen van binnen gekregen heb en het nog nooit gemerkt heb. Dat ruikt vrij sterk normaal

Hier ook al 4 maanden zonder geur. Handig voor pamper maar het idee dat ik een brand niet zou ruiken is toch maar een vieze gedachte. Blijkbaar zou je het moeten kunnen trainen met sterke geuren, bv. Zeep of kruiden.Corona ja, deels verstopte neus is perfect weg te werken met neusspray, maar geur is echt 0.0. Smaak kan ik wel onderscheid maken of het zoet of zuur of scherp is ofzo, maar echt smaken doe ik het niet. Is wel gevaarlijk, was daarjust bezig met cyanoacrylaat lijm en denk da ik der wa dampen van binnen gekregen heb en het nog nooit gemerkt heb. Dat ruikt vrij sterk normaal
Aha, het typische paraplu trekken.
Doe ikzelf ook aan mee, heerlijk is het.

Op mijn werk zal het ook wel ambetant zijn, gaslek ga ik bv al niet ruiken..Hier ook al 4 maanden zonder geur. Handig voor pamper maar het idee dat ik een brand niet zou ruiken is toch maar een vieze gedachte. Blijkbaar zou je het moeten kunnen trainen met sterke geuren, bv. Zeep of kruiden.
Gaat dit over de voorzitter van de Vleterse voetbalploeg?De Marnix![]()
Bij mij heeft het 2 weken geduurd om nadien spontaan terug alles te kunnen ruiken en proeven.Hier ook al 4 maanden zonder geur. Handig voor pamper maar het idee dat ik een brand niet zou ruiken is toch maar een vieze gedachte. Blijkbaar zou je het moeten kunnen trainen met sterke geuren, bv. Zeep of kruiden.
Hahaja iddGaat dit over de voorzitter van de Vleterse voetbalploeg?
Sympathieke maar 'bigboned" pé idd.