Mulan
Well-known member
Ik hoop toch dat je je aan je 7 dagen quarantaine houdt en morgen niet gaat werken?Op mijn werk zal het ook wel ambetant zijn, gaslek ga ik bv al niet ruiken..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop toch dat je je aan je 7 dagen quarantaine houdt en morgen niet gaat werken?Op mijn werk zal het ook wel ambetant zijn, gaslek ga ik bv al niet ruiken..

10 dagen ist, en neenee moet geen schrik hebben, ben er nog niet vanaf ook. Deze nacht opeens 35.1 graden. Weird shit da virusIk hoop toch dat je je aan je 7 dagen quarantaine houdt en morgen niet gaat werken?![]()
Na die quarantaine mag/kan hij terug gaan werken maar het is niet zeker dat die geur/smaak dan ook al meteen terug is.Ik hoop toch dat je je aan je 7 dagen quarantaine houdt en morgen niet gaat werken?![]()
Ja die hebben een soort van vaste tarieven denk ik. We hebben onlangs een uitdienststelling laten doen (afbraak woning). Dat was dus gewoon de kast van de muur vijzen en de kabel van de elektriciteitspaal loskoppelen en terugtrekken. Die mannen hebben < 1u bezig geweest.Offerte van Fluvius voor het herverbinden van mijn meterkast met een nieuwe kabel die ik zelf mag kopen en klaarleggen. Die gast moet letterlijk even dat kastje open vijzen en die kabel aansluiten. Dat is dan 80 euro mijnheer. grmbl

Wat is er gebeurd?Wanneer je zo onhandig bent dat je nog voor de middag aan je 3de outfit toe bent![]()

Food happenedWat is er gebeurd?![]()

eerste keer bij het maken, 2de keer bij het eten 

Je hebt daar schorten en slabbetjes voor he.Food happened
Meerbepaald zongedroogde tomaatjes in de olieeerste keer bij het maken, 2de keer bij het eten
Ware het niet dat het gegarandeerd ook fout zou aflopen maar dan op een andere manier, ik zou enkel nog naakt mogen koken en eten![]()
Je wil niet weten hoe vaak ik al naast mijn schort of in mijn schort gesmost hebJe hebt daar schorten en slabbetjes voor he.

Reacties incoming, van zodra je fans terug zijn van de WC.ik zou enkel nog naakt mogen koken en eten![]()
Ben je nu functioneel naakt aan het seksualiseren?Reacties incoming, van zodra je fans terug zijn van de WC.

Dit is het internet, hier seksualiseren we alles.Ben je nu functioneel naakt aan het seksualiseren?![]()
Wanneer je zo onhandig bent dat je nog voor de middag aan je 3de outfit toe bent![]()
Preutsheid is verdwenen als sneeuw voor de zon... zal aan de zomer liggen.Ben je nu functioneel naakt aan het seksualiseren?![]()

Ik moest nog vertrekkenHeb je dan een hoop outfits mee naar het werk of wissel je effectief van outfit thuis?

Inclusief legging?Maar heb effectief standaard een extra outfit in de koffer liggen![]()

Allez, hier gaan we weer. Je bent nu toch wel de 2de die specifiek die 90% aanhaalt. Dus het moet echt wel waar zijnAmazon Prime Video die 90% van de filmen enkel beschikbaar stelt met gedubde Franse audio.
Is hier een oplossing voor behalve een VPN gebruiken?
Echt hatelijk.