Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Offerte van Fluvius voor het herverbinden van mijn meterkast met een nieuwe kabel die ik zelf mag kopen en klaarleggen. Die gast moet letterlijk even dat kastje open vijzen en die kabel aansluiten. Dat is dan 80 euro mijnheer. grmbl

Offerte van Fluvius voor het herverbinden van mijn meterkast met een nieuwe kabel die ik zelf mag kopen en klaarleggen. Die gast moet letterlijk even dat kastje open vijzen en die kabel aansluiten. Dat is dan 80 euro mijnheer. grmbl
Ja die hebben een soort van vaste tarieven denk ik. We hebben onlangs een uitdienststelling laten doen (afbraak woning). Dat was dus gewoon de kast van de muur vijzen en de kabel van de elektriciteitspaal loskoppelen en terugtrekken. Die mannen hebben < 1u bezig geweest.

Factuur "slopingskost": €540 :eek:

Wat is er gebeurd? 🤪
Food happened 😂

Meerbepaald zongedroogde tomaatjes in de olie 🙈 eerste keer bij het maken, 2de keer bij het eten 😋

Ware het niet dat het gegarandeerd ook fout zou aflopen maar dan op een andere manier, ik zou enkel nog naakt mogen koken en eten 😂😋

Food happened 😂

Meerbepaald zongedroogde tomaatjes in de olie 🙈 eerste keer bij het maken, 2de keer bij het eten 😋

Ware het niet dat het gegarandeerd ook fout zou aflopen maar dan op een andere manier, ik zou enkel nog naakt mogen koken en eten 😂😋
Je hebt daar schorten en slabbetjes voor he.

Ben je nu functioneel naakt aan het seksualiseren? 😔
Preutsheid is verdwenen als sneeuw voor de zon... zal aan de zomer liggen.

Koken lijkt me nu net een taakje dat je beter niet naakt uitvoert... Naakt zwemmen: yay, de max! Naakt koken: ai, die druppel hete olijfolie die uit de pan vliegt... :eek:

Amazon Prime Video die 90% van de filmen enkel beschikbaar stelt met gedubde Franse audio.

Is hier een oplossing voor behalve een VPN gebruiken?
Echt hatelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan