Weeral kosten gespaard bij politie en gerecht.Goed dat jij dat even beslist, zo moet men er verder niet meer over nadenken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weeral kosten gespaard bij politie en gerecht.Goed dat jij dat even beslist, zo moet men er verder niet meer over nadenken.
Dat wel. We kunnen de recherche meteen afschaffen.Weeral kosten gespaard bij politie en gerecht.
Oei, dan heeft @straight_six geen werk meer.Dat wel. We kunnen de recherche meteen afschaffen.
Als die wat gewicht aankomt, kan hij hier de wijkagent vervangen.Oei, dan heeft @straight_six geen werk meer.
Ach ja, dat is met de fiets.Als die wat gewicht aankomt, kan hij hier de wijkagent vervangen.
Ergens zit hier een bende bakvissen ‘Let it go’ te zingen.![]()
Dus gij zijt die bakvis die let it go zit te kweelen.gasten, let it go. Voor hem is het een terrorist en hij ergert zich aan die wake. Punt andere lijn.
De MarnixAls die wat gewicht aankomt, kan hij hier de wijkagent vervangen.

Wel brave mens, maar veel misdaden gaat die toch niet oplossen denk ik.De Marnix![]()

Werken ze dan daar bij de flikken?Oei, dan heeft @straight_six geen werk meer.

Ik ben op het einde van de dag net genoeg uitgerust om naar huis te kunnen vertrekken.
Vind dat ook verschrikkelijke games maar die staan er bewust om bekend om belachelijk moeilijk te zijn.Me eens aan een dark souls game gewaagd. De 3 meteen.
Wtf, hoe moeilijk.
Ofwel word ik echt oud.
Mweh, dan zijn er andere games, dan telkens 50 keren opnieuw te proberen.
Git gudVind dat ook verschrikkelijke games maar die staan er bewust om bekend om belachelijk moeilijk te zijn.
.Problem solved?Katten, het zijn lieve beesten maar dat fucking kattenhaar dat overal achterblijft he. Kleren, toetsenbord, ... alles hangt vol. ik wordt er gek van.
En dankzij de katten en m'n eigen lompigheid nu ook een schaafwond op m'n voorhoofd. De kat kotst in m'n bureau. Ik sta recht om wc papier te halen voor de brokken op te pikken, maar moet rap zijn want als de andere kat het ziet vreet dat beest de kots op. Dus net als ik de wc deur open trek zie ik iets bewegen in m'n ooghoeken. En de combinatie van deur opentrekken, vooruitgaan en m'n hoofd omdraaien zorgt er op een of andere manier voor dat ik los met m'n hoofd tegen de zijkant van die deur knal.
zoals alles bij Tonerider …@Tonerider: wat gebeurt er met de katten als je gaat verhuizen?
Die blijven bij haar. Hoe graag ik ze ook zie. Maar ik heb nooit huisdieren gewild, dat was haar beslissing, dus ze mag ze houden.
Dat vind ik net iets te gortig.Problem solved?