Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als die wat gewicht aankomt, kan hij hier de wijkagent vervangen.
Ach ja, dat is met de fiets.
Ergens zit hier een bende bakvissen ‘Let it go’ te zingen.
:unsure:

gasten, let it go. Voor hem is het een terrorist en hij ergert zich aan die wake. Punt andere lijn.
Dus gij zijt die bakvis die let it go zit te kweelen.

Telkens als ik de folder van de AH doorneem word ik quasi paranoïde van die hamstermascotte. Gewoon het idee alleen al dat er ergens een eenzame ziel in zijn thuiskantoor al anderhalf jaar lang in de hamsterrrrreeeeeeeeeeeeeeeen-periodes twaalfendertig hamsters met belachelijke outfits bij ieder product moet zien te fotoshoppen...

1624815422377.png

1624815435076.png

1624815451255.png

En ik winkel dan nog niet eens bij de AH.

Me eens aan een dark souls game gewaagd. De 3 meteen.

Wtf, hoe moeilijk.

Ofwel word ik echt oud.

Mweh, dan zijn er andere games, dan telkens 50 keren opnieuw te proberen.

Katten, het zijn lieve beesten maar dat fucking kattenhaar dat overal achterblijft he. Kleren, toetsenbord, ... alles hangt vol. ik wordt er gek van.

En dankzij de katten en m'n eigen lompigheid nu ook een schaafwond op m'n voorhoofd. De kat kotst in m'n bureau. Ik sta recht om wc papier te halen voor de brokken op te pikken, maar moet rap zijn want als de andere kat het ziet vreet dat beest de kots op. Dus net als ik de wc deur open trek zie ik iets bewegen in m'n ooghoeken. En de combinatie van deur opentrekken, vooruitgaan en m'n hoofd omdraaien zorgt er op een of andere manier voor dat ik los met m'n hoofd tegen de zijkant van die deur knal.

Katten, het zijn lieve beesten maar dat fucking kattenhaar dat overal achterblijft he. Kleren, toetsenbord, ... alles hangt vol. ik wordt er gek van.

En dankzij de katten en m'n eigen lompigheid nu ook een schaafwond op m'n voorhoofd. De kat kotst in m'n bureau. Ik sta recht om wc papier te halen voor de brokken op te pikken, maar moet rap zijn want als de andere kat het ziet vreet dat beest de kots op. Dus net als ik de wc deur open trek zie ik iets bewegen in m'n ooghoeken. En de combinatie van deur opentrekken, vooruitgaan en m'n hoofd omdraaien zorgt er op een of andere manier voor dat ik los met m'n hoofd tegen de zijkant van die deur knal.
Problem solved?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan