Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis een mix van alles wat warhammer omvat he. Je kan met die dienst ook battle reports, painting guides en lore video's volgen.

Bovendien krijg je ook toegang tot de apps die je nodig hebt om te kunnen spelen (rules + alle codexen in je broekzak bij wijze van spreken).

Als toemaatje krijg je ook toegang tot een aantal e-books en hun maandblad + een gratis miniatuur naar keuze.
Een eindeloze wereld als ik het zo hoor. En jammer genoeg ook pokke duur.
Ik heb me ooit eens een beginner set gekocht met 4 chaos warriors. En het eindresultaat was verrassend goed 😀
Wat me ook wel tegenhield was dat je hier niet zoveel clubs vind om mee te spelen.
In engeland is dat echt wel anders

Een eindeloze wereld als ik het zo hoor. En jammer genoeg ook pokke duur.
Ik heb me ooit eens een beginner set gekocht met 4 chaos warriors. En het eindresultaat was verrassend goed 😀
Wat me ook wel tegenhield was dat je hier niet zoveel clubs vind om mee te spelen.
In engeland is dat echt wel anders
Ik doe het vooral voor het schilderen eigenlijk. Maar idd, een skirmisch zou wel eens leuk zijn. Helaas in mijn omgeving zijn er bijna geen clubs.

Wordt dat ook zachter/minder prikkend? De wederhelft had dat hier een paar weken laten staan en zowel ik als de kinderen vonden het zeer onaangenaam aanvoelen :'). Naast het jeukende gevoel, was dat voor hem toch de doorslag om hem af te doen :p.
Hier wordt die wel zachter ja. Maar heeft ook wel wat tijd nodig. Toch wel een maand (of meer) afhankelijk van hoe snel de baard groeit.

Toen ik die net liet staan jeukte dat eigenlijk superhard maar tegenwoordig niet meer. Ik doe daar ook niks speciaals mee ofzo (geen baardolie e.d.).

mama van 3 die strijdt tegen kanker, verliest haar moeder
Uw moeder verliezen en zelf kanker hebben (en het ziet er niet zo goed uit)
Life isnt fair is it? :frown:

Ik haat werken, ik denk elke dag: Wanneer kan ik op pensioen (Ja echt). Echter van job veranderen is de helft van mijn inkomen inleveren (dat is de eerste jaren alvast niet echt mogelijk). Maar als ik dan bovenstaande lees dan denk ik: Ach ja, zo erg is mijn situatie toch (nog) niet?

mama van 3 die strijdt tegen kanker, verliest haar moeder
Uw moeder verliezen en zelf kanker hebben (en het ziet er niet zo goed uit)
Life isnt fair is it? :frown:

Ik haat werken, ik denk elke dag: Wanneer kan ik op pensioen (Ja echt). Echter van job veranderen is de helft van mijn inkomen inleveren (dat is de eerste jaren alvast niet echt mogelijk). Maar als ik dan bovenstaande lees dan denk ik: Ach ja, zo erg is mijn situatie toch (nog) niet?
Ik ga ook niet altijd met volle goesting werken, sedert mijn ma op haar 50ste aan die ziekte stierf heb ik een licht aanwezige angst dat zo'n ziekte mij morgen ook zou kunnen overkomen. Heb je dan het grootste deel van uw beste levensjaren tussen de werkmuren doorgebracht... maarja, wat is het alternatief he :)

Voor de baardenmannen hier: Heb ook al eens een paar keer geprobeerd, maar mijn madam is resoluut: als ik de baard laat staan, laat ze haar baard beneden ook staan.

Hoe hebben jullie dat klaargespeeld?
Hoewel ik het probleem niet meteen zie, hier was dat geen probleem, ik heb ze leren kennen met baard dusja. Straffer nog: ik mag die baard van haar niet afdoen, zelfs niet laten inkorten door de barbier...

Met het artikel is niets mis, met het herdenken van een "terrorist" wel. Da's gewoon discussie uitlokken zonder iets te onderbouwen.
Die gast was een terrorist, punt. Over zulke zaken discussieer ik niet, want er valt niks over te discussiëren, daarom dat het ook niet in pol&actua staat. Ik uit een ergernis in de ergenissentopic.

Met het artikel is niets mis, met het herdenken van een "terrorist" wel. Da's gewoon discussie uitlokken zonder iets te onderbouwen.
Hij wordt nog altijd verdacht van terrorisme natuurlijk maar imo vergeet men dat hij ook iemands kind, geliefde, vader en vriend was en hij gestorven is op een manier die je niemand toewenst. Alsook hij zijn plannen niet tot uitvoering gebracht heeft en men niet weet of dit komt doordat ze verhinderd werden, hij tot inzicht gekomen is of hij gewoon mentale problemen had. Het is moeilijk om dit zwart wit te zien natuurlijk.

Die gast was een terrorist, punt. Over zulke zaken discussieer ik niet, want er valt niks over te discussiëren, daarom dat het ook niet in pol&actua staat. Ik uit een ergernis in de ergenissentopic.
Goed dat jij dat even beslist, zo moet men er verder niet meer over nadenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan