Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over het algemeen toch wel goede reviews. Al mag je daar met al die fake reviews tegenwoordig ook niet meer op afgaan.
Het kan effectief bij iemand anders probleemloos zijn, maar bij elke winkel zijn er wel zaken dat mislopen bij klanten.
En aan de leveringstermijn kunnen ze mss niet doen, maar de rest dat volgt wel.

Zeker als wij alles doorgeven, met foto's en afmetingen , en ze bevestigen ons 2x dat alles in orde is.
En op de moment zelf staan ze er met de verkeerde lift ...

Als het raam te klein was, wa zouden ze dan doen?
Ik ging die niet laten vertrekken voor de zetel boven stond, zoveel is zeker

Beetje een ergernis en een glimlach in 1 gegeven. Maar ik zou eigenlijk een vitteske lager moeten gaan. Ik ben de laatste weken weer tegen 200 km/u aan het leven, en alles er aan het uitpersen dat ik er kan uitpersen. Ik heb dit altijd wel een beetje gehad. Maar nu met zo toch al even opgesloten te zitten... Ben ik de laatste maand wel echt goed gelanceerd zonder rekening te houden met de consequenties in mijn directe omgeving. Het letterlijke YOLO zoals de jeugd dat zegt. :lol:

Wat blijft MNM toch een kutzender. Zit in de wachtkamer van de dokter en dat staat hier op. :puke:

En om het nog erger te maken is nu net Peter aan het presenteren. :cry:

(Edit) En nu draaien ze ook nog deze rommel. :help:

Laatst bewerkt:
Jesus wat een debielen hebben wij eigenlijk hier in belgie. Als je dan de comments ziet over dat efteling een attractie herbenoemd heeft zit men te neuten met "zo gaat dat hier in belgie" . Wel idioot zoek eens wat meer op en zie eens in dat de efteling in nederland ligt. /rant

Jesus wat een debielen hebben wij eigenlijk hier in belgie. Als je dan de comments ziet over dat efteling een attractie herbenoemd heeft zit men te neuten met "zo gaat dat hier in belgie" . Wel idioot zoek eens wat meer op en zie eens in dat de efteling in nederland ligt. /rant
Je eerste fout was de comments open klikken.

Neen, echt, als je een misantroop wil worden is dat toch wel de manier.

**trigger: moeilijke thuis/psych

Sommige ouders. Op school zit een meisje, 13 jaar. Ouders hebben een hele, hele vuile vechtscheiding. Kind doet aan zelfverminking en heeft er een zelfmoordpoging opzitten. 13 jaar. Ze wou van een overpas springen, is uit die ‘staat’ wakker geworden door de koude en heeft thuis haar verhaal gedaan. Vader stuurt haar twee uur later naar school, zal wel overwaaien zegt hij. (Dit was niet de ZM poging, dat was een klassiekere methode een paar maand eerder). Ze wacht nu op een opname.
De ouders vechten ondertussen voort. Over bezoekregelingen en waar kind naar school moet/mag. Ruzies thuis, komen ruzie maken op school,… Hun kind gaat kapot maar die doen gewoon voort.

Ik kan het verhaal volgen want ik vervang een dame die in de schoolbegeleiding zat. Ik zou het zelf niet ‘voor echt’ kunnen, wat je daar allemaal hoort. Echt man, ouders……..
Het VC contacteren, want dit is pure kindermishandeling.

Het VC contacteren, want dit is pure kindermishandeling.
Elke instantie die de school kan/mag inroepen is er mee bezig. Helaas is de juridische kant zo enorm traag. Ze blijven elkaar maar aanvechten, beslissingsrechten over dat kind vliegen over en weer. School kan wel dingen melden maar wij mogen over niet veel meer dan het academische, en wat daar invloed op heeft, gaan.

**trigger: moeilijke thuis/psych

Sommige ouders. Op school zit een meisje, 13 jaar. Ouders hebben een hele, hele vuile vechtscheiding. Kind doet aan zelfverminking en heeft er een zelfmoordpoging opzitten. 13 jaar. Ze wou van een overpas springen, is uit die ‘staat’ wakker geworden door de koude en heeft thuis haar verhaal gedaan. Vader stuurt haar twee uur later naar school, zal wel overwaaien zegt hij. (Dit was niet de ZM poging, dat was een klassiekere methode een paar maand eerder). Ze wacht nu op een opname.
De ouders vechten ondertussen voort. Over bezoekregelingen en waar kind naar school moet/mag. Ruzies thuis, komen ruzie maken op school,… Hun kind gaat kapot maar die doen gewoon voort.

Ik kan het verhaal volgen want ik vervang een dame die in de schoolbegeleiding zat. Ik zou het zelf niet ‘voor echt’ kunnen, wat je daar allemaal hoort. Echt man, ouders……..

Dagelijkse kost voor leerkrachten en begeleiders in de gemeenschapsinstellingen. Als dit je al bekruipt zou je van de verhalen daar niet meer slapen denk ik.

Het bestuur van 1 van de sportclubs waarin ik zit die consequent alle communicatie in .odt formaat blijft doorsturen, waardoor ik nu al 20' probeer een document te openen maar google drive ni meewil.
Oh, en de kat die al sinds 4u voor mijn slaapkamerdeur zit te janken aan volume 'krijsende baby'. #slaapgebrek

Het bestuur van 1 van de sportclubs waarin ik zit die consequent alle communicatie in .odt formaat blijft doorsturen, waardoor ik nu al 20' probeer een document te openen maar google drive ni meewil.
Oh, en de kat die al sinds 4u voor mijn slaapkamerdeur zit te janken aan volume 'krijsende baby'. #slaapgebrek
Je kan met Open Office perfect uw document opslaan als .doc of .docx voor comptabiliteit met andere tekstverwerkers. Nog beter zou gewoon een PDF zijn als het enkel om te lezen is.

Je kan met Open Office perfect uw document opslaan als .doc of .docx voor comptabiliteit met andere tekstverwerkers. Nog beter zou gewoon een PDF zijn als het enkel om te lezen is.
Dat weet ik wel, en probeer ik hen uit te leggen...maar probeer maar he, 60jarigen die verdomd nog koppiger zijn dan mij?
Oh, en het ergste: er staat gewoon Word op die pc hoor? In niet corona-tijden al verslag gemaakt, opgeslaan in docx om het achteraf te krijgen via mail in odt. #cry

Dan gaan ze u in dit topic met open armen ontvangen... :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan