Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, das nog altijd geen reden om ze de huid vol te schelden.
Je moet ook geen Disney-toestanden verwachten in een supermarkt he, waar ze iedereen met een glimlach verwelkomen.
Dit was volgens mij ook vorig jaar, toen iedereen al pissig was dat ze een mondmasker moesten aandoen.
De frustratie zal dus wel aan beide kanten hebben gelegen, maar dan nog,,, die vent had ook gewoon kunnen zeggen 'oei,,, sorry hoor'.
Dan was ze ook op haar plaats gezet.

Ik vond het in ieder geval stiekem grappig toen die man in de gazet verscheen: 'mijn leven is naar de klote,,, mijn kinderen vinden mij een monster nu ze da filmpke hebben gezien'
Is niets grappigs aan imo. Dat is het vergif aan heel die sociale media dat ze mensen voor zulke prullen aan de publieke schandpaal nagelen. Moest je eens zien welke zieke berichten zo iemand dan krijgt en hun adres en namen van famillie die te grabbel gegooid worden.. Nee, niets grappigs aan.

Onlangs ook voorgehad, en voel me ambetant omdat ik er in de winkel zelf geen spel van gemaakt heb.

Een nieuwe zwembroek gaan kopen in de AS adventure, 40 euro volgens het etiket.
Ik loop naar de kassa, ik reken af en zie op de BC terminal staan: 42 euro. Ik zeg tegen dat madammek, ik dacht dat het 40 euro was volgens het etiket. Nee zegt ze, terwijl ze naar haar kassa kijkt, 42 euro.

Ok, ik zal mij wss mislezen hebben want ik heb er een aantal vastgehad met verschillende prijzen. En ze heeft wss dat prijskaartje er al afgehaald en bij de hoop gesmeten.

Ik kom thuis, ik pak ze uit de zak en zie dat het prijskaartje er nog aan hangt. 40 eurokes!

Verdomme trut. En voor 2 euro ga ik niet terug naar het centrum rijden, daar nog es parking gaan betalen en mijn tijd verschijten.

Maar toch kwaad op mezelf.
Ik voel mij dan ook ambetant maar het is een jammerlijk feit dat ik moet rekenen bij mijn aankopen (gelijk de meesten, denk ik) en dat een €2 of zo soms wel het verschil maakt. Ik wou dat ik ze kón missen maar ik heb moeten leren om toch ‘eh ja kijk zie eigenlijk kost het…’ te beginnen zeggen.

Is niets grappigs aan imo. Dat is het vergif aan heel die sociale media dat ze mensen voor zulke prullen aan de publieke schandpaal nagelen. Moest je eens zien welke zieke berichten zo iemand dan krijgt en hun adres en namen van famillie die te grabbel gegooid worden.. Nee, niets grappigs aan.
Van de andere kant toon je dan ook meteen aan deze mensen dat niet alles op te lossen is door een grote mond open te zetten.
En als u kinderen schrik krijgen van u en u een monster vinden,,, dan zal hij wel een tof karakter hebben, ook voor zijn tirade over de appels.

Vorige week nog contact gehad met een klant van ons die een boete moest betalen. We werden uitgescheten tot en met. Hij zou het niet betalen en we moesten ons schamen en dit en dat.
We hebben er gewoon een extra instantie bij betrokken die ons gelijk heeft gegeven, hij heeft mogen betalen en op aanraden van de baas hebben we hem ook een mail na verzonden: zo ziet u maar meneer,,, niet alles kan opgelost worden met veel lawaai te maken :p

Sta langs de kant van de weg in Manage met een kapotte alternator. Perfecte afsluiter van een weekje verlof. Dat zal weer geld kosten.

Van de andere kant toon je dan ook meteen aan deze mensen dat niet alles op te lossen is door een grote mond open te zetten.
En als u kinderen schrik krijgen van u en u een monster vinden,,, dan zal hij wel een tof karakter hebben, ook voor zijn tirade over de appels.

Vorige week nog contact gehad met een klant van ons die een boete moest betalen. We werden uitgescheten tot en met. Hij zou het niet betalen en we moesten ons schamen en dit en dat.
We hebben er gewoon een extra instantie bij betrokken die ons gelijk heeft gegeven, hij heeft mogen betalen en op aanraden van de baas hebben we hem ook een mail na verzonden: zo ziet u maar meneer,,, niet alles kan opgelost worden met veel lawaai te maken :p
Welke instantie heb je er bij getrokken?

Er is niks te doen, ik moet nog iets meer dan 3 uur werken, er is geen enkel goed topic bezig op het forum en ik heb goesting in ne pizza. Het leven is hard.

Spijtig dat wij dat volgens de ethische code van onze werkgever niet mogen of er worden elke dag dozijnen zulke mailtjes verstuurd :laugh:

Maar ge gaat niet zeggen welke, want eigenlijk houdt het niets in?
Huh? 🤨
Ik moet toch nie zeggen bij welk bedrijf ik werk of welke instanties we onder de arm hebben? Het gaat erom dat we een muileman op zijn plaats hebben kunnen zetten. Als hij in het vervolg ook maar 1 second twijfelt om iemand uit te schijten door onze mail,,, mission success. En hey,,, schadenfreude is top 😋

Laatst bewerkt:
Huh? 🤨
Ik moet toch nie zeggen bij welk bedrijf ik werk of welke instanties we onder de arm hebben? Het gaat erom dat we een muileman op zijn plaats hebben kunnen zetten. Als hij in het vervolg ook maar 1 second twijfelt om iemand uit te schijten door onze mail,,, mission success. En hey,,, schadenfreude is top 😋
Ja als je hem zelf op zijn plaats zet geen probleem. Maar moet heel de wereld hem daarom op zijn plaats zetten? Voor hetzelfde geld is het iemand die net iemand dierbaar verloren heeft of ander slecht nieuws gekregen heeft en dat zo een opmerking dan de druppel is.

Of in plaats van stoer te filmen en op Facebook te zwieren, dat ze dan echt de held uithangen en zelf hun klep open zetten, maar daar zijn ze dan weer te laf voor.

Ja als je hem zelf op zijn plaats zet geen probleem. Maar moet heel de wereld hem daarom op zijn plaats zetten? Voor hetzelfde geld is het iemand die net iemand dierbaar verloren heeft of ander slecht nieuws gekregen heeft en dat zo een opmerking dan de druppel is.

Of in plaats van stoer te filmen en op Facebook te zwieren, dat ze dan echt de held uithangen en zelf hun klep open zetten, maar daar zijn ze dan weer te laf voor.
Dus als ik het goed begrepen heb is de filmer nu de boosdoener en niet de mensen die aan doxing hebben gedaan. Volgens mij maakt die mens ook maar een objectief beeld van de situatie op dat moment. Die persoon is ook niet degene die het nodig vindt om tegen personeel van een winkel te gaan janken over een stel jonagolds.

Een pink lady had ook wel goed geweest zeker. Iedereen zal zo wel zijn probleempjes hebben, maar dat kon de winkelmedewerkster dus ook hebben als dat al de 10e keer was dat die vraag komt. Geen reden tot roepen naar iemand hoor. Beheers je toch eens.

Akkoord dat die man beter meteen geblurd werd in het originele filmpje, maar goed, niet iedereen heeft video skills.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan