Googke
Well-known member
Vriend van me heeft een café overgenomen ergens in de winter van 2020. Regelmatig met 3 kameraden er wat gedronken en z'n doel gehoord, wat hij bereiken wil. Alleen heeft het café geen parking, tenzij de Carrefour open is en ligt het toch redelijk wat buiten het centrum. Chanceke dat er redelijk wat verenigingen hun activiteiten daar plaatsvinden, al zijn het niet de grote drinkers ( salsadansen, inlinedansen, wat jeugdverenigingen, een dartsclub).
Alleen had dat café 54000 euro schuld.. Als ge hem gelooft is het geen probleem met alle premies die hij krijgt en wordt het de zaak van de buurt. Ik gun 't hem wel, heeft veel miserie gekend (zelfs dakloos geweest...).
Ik vrees ervoor want eigenlijk is hij alcoholist gezien hij iedere dag drinkt.
Was hij ook nog eens 't zatste met z'n opening en wist niet meer tegoei hoe z'n kassasysteem werkte toen z'n garçon wegging, waardoor velen later maar moeten betalen. Goed bezig zeg...
Alleen had dat café 54000 euro schuld.. Als ge hem gelooft is het geen probleem met alle premies die hij krijgt en wordt het de zaak van de buurt. Ik gun 't hem wel, heeft veel miserie gekend (zelfs dakloos geweest...).
Ik vrees ervoor want eigenlijk is hij alcoholist gezien hij iedere dag drinkt.
Was hij ook nog eens 't zatste met z'n opening en wist niet meer tegoei hoe z'n kassasysteem werkte toen z'n garçon wegging, waardoor velen later maar moeten betalen. Goed bezig zeg...
.

. Wat maakt voetbal nu nog uit.
bijna zo goed als een bol vanilleijs in een groot glas cola doen.