Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vriend van me heeft een café overgenomen ergens in de winter van 2020. Regelmatig met 3 kameraden er wat gedronken en z'n doel gehoord, wat hij bereiken wil. Alleen heeft het café geen parking, tenzij de Carrefour open is en ligt het toch redelijk wat buiten het centrum. Chanceke dat er redelijk wat verenigingen hun activiteiten daar plaatsvinden, al zijn het niet de grote drinkers ( salsadansen, inlinedansen, wat jeugdverenigingen, een dartsclub).

Alleen had dat café 54000 euro schuld.. Als ge hem gelooft is het geen probleem met alle premies die hij krijgt en wordt het de zaak van de buurt. Ik gun 't hem wel, heeft veel miserie gekend (zelfs dakloos geweest...).

Ik vrees ervoor want eigenlijk is hij alcoholist gezien hij iedere dag drinkt.
Was hij ook nog eens 't zatste met z'n opening en wist niet meer tegoei hoe z'n kassasysteem werkte toen z'n garçon wegging, waardoor velen later maar moeten betalen. Goed bezig zeg...

Ik vrees ervoor want eigenlijk is hij alcoholist gezien hij iedere dag drinkt.
Was hij ook nog eens 't zatste met z'n opening en wist niet meer tegoei hoe z'n kassasysteem werkte toen z'n garçon wegging, waardoor velen later maar moeten betalen. Goed bezig zeg...
Dat lijkt me eerlijk gezegd een aangekondigd drama. De kat bij de melk zetten/getting high on your own supply.

Een ex-collega van mijn vader destijds ging als jobwissel een café uitbaten. Was een groot succes, dikke auto gekocht, veel show. Begon dan meer en meer zichzelf te bedienen. Uiteindelijk lever kapot en zit nu met een uitkering ergens op een appartementje nadat hij net op tijd een donorlever kon krijgen.

Laatst bewerkt:
Bpost is mijn pakket kwijt. Hoe moeilijk is het een dooske in een locker te steken?

Op zoek naar informatie over een minder gangbaar concept in de elektronica. Er bestaat één YouTube video over, yes! 't is in het Indisch...

Mijn lief kwam gisteren thuis met Coca-Cola Vanilla, om iets 'nieuws' te proberen. Leek me vies maar wou niet flauw doen en ervan gedronken. Gadverdamme zeg wat een ranzige shit na 2x tandenpoetsen nog steeds die vieze nasmaak

Echt vergif gewoon :puke:

Ik zou alvast deze thread beginnen lezen :unsure:

In 2 verschillende winkels willen betalen (zowel groot als klein bedrag) met bancontact en ik kreeg telkens de melding: geweigerd identificatie vereist. Ook bij contactloze betaling.
Dit ook voorgehad aan tankstation afgelopen week, maar gisteren wel cash kunnen afhalen.
Uiteraard vroeg de dame bij Brico: "jawadde, da's ook wel vervelend. Er staat toch iets op?"

Iemand die dit probleem ook al heeft meegemaakt?
Bij KBC Live wist ze ook niet waarom ik die melding zou krijgen. Ze weet het dan maar aan mijn chip op de bankkaart zelf.

Op het werk hebben we QWERTY laptops en thuis heb ik een AZERTY laptop en extern toetsenbord. En nu kan ik op geen een van de twee nog deftig snel of blind typen :unsure:

Op het werk hebben we QWERTY laptops en thuis heb ik een AZERTY laptop en extern toetsenbord. En nu kan ik op geen een van de twee nog deftig snel of blind typen :unsure:
Ik werk met QWERTY, mijn vrouw met AZERTY, geen van beiden wil toegeven, het conflict gaat binnenkort zijn 10de jaar in

Tijdens het eten van mn frietjes van het frituur begonnen mijn darmen te rommelen. Vijf minuten nadat ze op waren zat ik op de plee en heb er een half uur gezeten. Holy kroket. a zo`n krampen en elke keer dat ik dacht ` oef, `t is gedaan, kwam de volgende golf opzetten als ik opstond.

Mijn lief kwam gisteren thuis met Coca-Cola Vanilla, om iets 'nieuws' te proberen. Leek me vies maar wou niet flauw doen en ervan gedronken. Gadverdamme zeg wat een ranzige shit na 2x tandenpoetsen nog steeds die vieze nasmaak

Vanille/cherry coke vind ik wel eens lekker. Zolang het maar gewone is, want Cola Zero is -onder eender welke vorm- niet te drinken. Snap niet dat dat zo goed te doen heeft. Zo chemisch. :puke:

Net wanneer je denkt dat Willem Engel echt niet dieper kan zakken in de put van schaamteloos geneuzel gaat hij even van "Hou effe mijn Heineken vast". Als die salsagek de lat nog lager blijft leggen raakt hij binnenkort nikkelijzer.

IMG-20210612-WA0007.jpg

Beste cola ooit😍 bijna zo goed als een bol vanilleijs in een groot glas cola doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan