Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, voorlopig goed nieuws en de geruststelling dat we ons geen zorgen moeten maken. Maandag definitief nieuws van de bloedresultaten. Het waren bijna de langste 2 uren van mijn leven, hopelijk vanaf nu alleen maar positief nieuws.
Kleine tip, want ik heb beide kanten meegemaakt: bespreek het met je gynaecoloog de volgende afspraak, in het eerste trimester worden zij zelfs niet eens geïnformeerd door hun eigen spoeddienst.
Na de eerste keer (wél miskraam) zei ze me dat ik de volgende keer via materniteit moest gaan, dan zou ik een echo krijgen en niet een paar uur moeten wachten op een bloedresultaat.
2de keer heb ik geëist (niet mijn stijl normaal, maar kon me op dat moment weinig schelen) dat ze de gynaecoloog belden omdat ik wist dat ze toen consultatie had. Mocht gelijk doorkomen en direct na de volgende patiënt een echo gehad, tenslotte wil je op dat moment gewoon die hartslag horen ter geruststelling he...

Hopelijk een iets meer ontspannen weekend nu voor jullie! 💪

Komt inderdaad allemaal goed @Tonerider. Net als @Mulan geloof ik dat je beslissingen maakt met de op-dat-moment-beschikbare informatie, en als dat goed overwogen is (wat bij u het geval is imo), hoeft ge daar niet over te twijfelen. Logisch inderdaad om daar wat over "te treuren"... het was een belangrijk stuk van uw leven natuurlijk.
Ge kunt het ook altijd doorpraten met uw vrouw... uit elkaar gaan hoeft niet altijd te betekenen dat ge niet meer met elkaar kunt optrekken?

mmmm ribbekes
:drool:
Gisteren ribbekes gegeten op terras met goed gezelschap. Simpele dingen maken gelukkig als ge eerst een fucking jaar ze niet moogt doen :wallbash:.

Net zoals dat verhaal van de one night stand en de zakdoek.
Enlighten me? Ken het verhaal niet.

De buurman van een paar huizen verder die hier passeerde en zo langs zijn neus vroeg waarom we een nieuwe auto hebben. Want de vorige was nog niet zo oud vond hem... :wtf:

Enlighten me? Ken het verhaal niet.
Er ging jaren terug zo'n verhaal rond waar iemand iemand anders kende die was uitgeweest (bv. aan de Overpoort) en daar een knappe dame tegenkwam. Na veel dansen en drinken belandden ze dan op het kot van de dame voor seks, waarbij de dame vraagt of ze een zakdoek in de anus van de man mag stoppen om de beleving te verbeteren. Na wat getwijfel gaat de man akkoord. Wanneer de man zijn hoogtepunt bereikt trekt de dame plots die zakdoen eruit waardoor de man controle verliest over zijn sluitspier en in het bed kakt. Compleet beschaamd loopt de man naar de badkamer om zich te wassen. Wanneer hij terug in de kamer komt blijkt dat de dame aan het rollen is in de uitwerpselen omdat dit haar fetisj is.

Ik had dat eerst gehoord van een vriend die iemand kende die een vriend had (...), waarna ik iemand dat enkele weken later hoorde vertellen op de trein met wat andere details.

Er ging jaren terug zo'n verhaal rond waar iemand iemand anders kende die was uitgeweest (bv. aan de Overpoort) en daar een knappe dame tegenkwam. Na veel dansen en drinken belandden ze dan op het kot van de dame voor seks, waarbij de dame vraagt of ze een zakdoek in de anus van de man mag stoppen om de beleving te verbeteren. Na wat getwijfel gaat de man akkoord. Wanneer de man zijn hoogtepunt bereikt trekt de dame plots die zakdoen eruit waardoor de man controle verliest over zijn sluitspier en in het bed kakt. Compleet beschaamd loopt de man naar de badkamer om zich te wassen. Wanneer hij terug in de kamer komt blijkt dat de dame aan het rollen is in de uitwerpselen omdat dit haar fetisj is.

Ik had dat eerst gehoord van een vriend die iemand kende die een vriend had (...), waarna ik iemand dat enkele weken later hoorde vertellen op de trein met wat andere details.
dat is toch meer @kay-gell zijn artikel

Mijn lief kwam gisteren thuis met Coca-Cola Vanilla, om iets 'nieuws' te proberen. Leek me vies maar wou niet flauw doen en ervan gedronken. Gadverdamme zeg wat een ranzige shit na 2x tandenpoetsen nog steeds die vieze nasmaak

Echt vergif gewoon :puke:

:rofl:
Dit was VEEL beter dan ik verwacht had, danku danku daarvoor :bow:

Mijn lief kwam gisteren thuis met Coca-Cola Vanilla, om iets 'nieuws' te proberen. Leek me vies maar wou niet flauw doen en ervan gedronken. Gadverdamme zeg wat een ranzige shit na 2x tandenpoetsen nog steeds die vieze nasmaak

Hi, I am BadAsh the poisonguzzler 😋
Ik drink het af en toe es,, ma ik ben dan weer gene fan van cherry cola

Heb dat 1x gedronken en had na de eerste slok het idee dat mijn tanden aan het uitvallen waren. Das precies gewoon vloeibare suiker met wat antikal in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan