Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 specifiek nummer in gedachten? Lees dat het vooral "duistere" muziek is en voel me daar doorgaans snel ongemakkelijk bij. Maar 1 songtip kan ik wel aan!
Ge kunt nooit misgaan met Where the Wilde Roses Grow:

Maar niet alles van Cave is donker. Zie de bodem van deze post, de laatste 2 zijn "happy":
En we zullen dan maar wat songs linken:
  • Mijn #1 Cave song, The Ballad of Robert Moore van B-sides ... zalige en verhalende tekst :love::

• Up Jumped the Devil van Tender Prey ... lekkere opwekkende tekst :unsure: "oh my oh my what a wretched life, I was born on the day that my poor mother died, I was cut from her belly with a stanley knife, my daddy did a jig with the drunk midwife"

• Breathless & Babe you Turn me on van Abattoir / Lyre ... om te tonen dat Cave ook gelukig kan zijn

Voor de rest komen jullie maar gezellig meebabbelen in die thread...daar dient hij voor.

Laatst bewerkt:
Dat BG geen melding heeft gemaakt van de dood van de Belgische striptekenaar Benoît Sokal, o.a. ook maker van de bekende Amerzone en Syberia - games.
Klein beetje chauvinisme mag wel he.

Proloog van de nieuwe Syberia is binnenkort trouwens gratis te spelen op Steam heb ik net gezien. Wil je het niet missen kan je het op je wishlist zetten.
Je kan altijd zulk nieuws melden aan de crew via https://www.beyondgaming.be/form/frontpage-news-suggestion.2/select het zijn nog altijd vrijwilligers dus sommige zaken glippen door de mazen. :-)

Mij verschillende keren ingesmeerd gisteren bij het helpen uitbreken van een terras bij vrienden maar:
- blijkbaar bedekte mijn t-shirt een streepje rug niet bij het scheppen
- ik heb blijkbaar gezweet als een rund want ik zie de straaltjes zweet op mn arm
- dito in mn knieholte

Kreeft in streepjesmodus dus. Vooral m'n rug doet zeer nu 🤐

De nieuwe mode van de korte mouwen tot aan de elleboog bij koerstruitjes.. Die hebben we nu met de ploeg en nu sta ik op mijn werk met een polo aan en mijn armen zijn wit tot aan mijn elleboog.

Hetzelfde met die lange sokken tot net onder de kuit. Allemaal heel mooi, maar in het dagelijkse leven zie je er maar als een kalf uit met al die tan lines.
En aangezien ik heel rap bruin zie je dat nu supergoed.

Maar goed, morgen een halve dag verlof, dan kunnen we een beetje bijbruinen. ❤️

De nieuwe mode van de korte mouwen tot aan de elleboog bij koerstruitjes.. Die hebben we nu met de ploeg en nu sta ik op mijn werk met een polo aan en mijn armen zijn wit tot aan mijn elleboog.

Hetzelfde met die lange sokken tot net onder de kuit. Allemaal heel mooi, maar in het dagelijkse leven zie je er maar als een kalf uit met al die tan lines.
En aangezien ik heel rap bruin zie je dat nu supergoed.

Maar goed, morgen een halve dag verlof, dan kunnen we een beetje bijbruinen. ❤️
Allez, dus nu idioot tijdens én na het fietsen?

j/k hè ;)

Hoe verschrikkelijk slecht is Jacques Vermeire toch... buiten zijn rol als DDT is het toch pure tenenkrullende rommel dat die voortbracht?
Ik zit me ook steeds af te vragen wat er grappig aan is, maar ik kan me voorstellen dat mensen met een ander gevoel voor humor daar wel entertainend mee zijn.

Hoe verschrikkelijk slecht is Jacques Vermeire toch... buiten zijn rol als DDT is het toch pure tenenkrullende rommel dat die voortbracht?
ik zei dit ook onlangs tegen iemand.. Zijn sketches op tv van zijn standups: "dienen is nu toch eigenlijk totaal niet grappig?"
Da zijn zo eerder one liners

Over Vermeire: Volkse humor hé, gemaakt voor de "grootste gemene deler" zodat het gemakkelijk binnenglijdt voor de gemiddelde VTM-kijker. Je merkt ook echt wel het verschil van de Vermeire ten tijde van De Drie Wijzen, vergeleken met de Vermeire van 10 jaar later. Wat mij veel erger irriteert is het pushen van zijn kinderen. BV-dynastieën :nono:

Over Vermeire: Volkse humor hé, gemaakt voor de "grootste gemene deler" zodat het gemakkelijk binnenglijdt voor de gemiddelde VTM-kijker. Je merkt ook echt wel het verschil van de Vermeire ten tijde van De Drie Wijzen, vergeleken met de Vermeire van 10 jaar later. Wat mij veel erger irriteert is het pushen van zijn kinderen. BV-dynastieën :nono:
Gohja, als kind kon ik daarmee lachen, en toen was dat ook gewoon de humor die op tv verwacht werd zeker. Het was sowieso beter dan HT&D :)
Zo'n smaken veranderen tussen de generaties, ik denk dat je iemand die nu 70 is niet naar Alex Agnew of Wim Helsen moet laten kijken.

Wat hij met zijn kinderen doet kan mij nu wel gestolen worden, dat een ouder wil dat zijn kinderen het goed hebben lijkt mij logisch. Als er dan genoeg hersenlozen zijn om "BV-dynastieën" of gewoon "BVs" mogelijk te maken, goed voor hen.

De Vermeire in De Drie Wijzen vond ik ook wel goed, als ik daar nu fragmenten van zie kan ik er zelfs nog mee lachen. Het zijn die zaalshows en typetjes die ik nooit goed gevonden heb, zelfs niet in die tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan