Mulan
Well-known member
Mieten? Pieten?Of iets anders op -ieten mag er ook bij.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mieten? Pieten?Of iets anders op -ieten mag er ook bij.

Datalimieten natuurlijk. Iedereen zit tegenwoordig veel te veel op de smartphone op feesten.Mieten? Pieten?![]()
Voor degenen met interesse in het "lijden van mooie vrouwen", niemand doet dit beter dan Nick Cave: https://www.beyondgaming.be/threads/nick-cave-and-the-bad-seeds.4975/Iets met mooi zijn en lijden![]()
.Ik ook notsorry#sorrynotsorry![]()
1 specifiek nummer in gedachten? Lees dat het vooral "duistere" muziek is en voel me daar doorgaans snel ongemakkelijk bij. Maar 1 songtip kan ik wel aan!Voor degenen met interesse in het "lijden van mooie vrouwen", niemand doet dit beter dan Nick Cave: https://www.beyondgaming.be/threads/nick-cave-and-the-bad-seeds.4975/
Best beginnen met Murder Ballads voor dit onderwerp.
Ge kunt nooit misgaan met Where the Wilde Roses Grow:1 specifiek nummer in gedachten? Lees dat het vooral "duistere" muziek is en voel me daar doorgaans snel ongemakkelijk bij. Maar 1 songtip kan ik wel aan!
En we zullen dan maar wat songs linken:
- Mijn #1 Cave song, The Ballad of Robert Moore van B-sides ... zalige en verhalende tekst
:
- Up Jumped the Devil van Tender Prey ... lekkere opwekkende tekst
"oh my oh my what a wretched life, I was born on the day that my poor mother died, I was cut from her belly with a stanley knife, my daddy did a jig with the drunk midwife"
- Breathless & Babe you Turn me on van Abattoir / Lyre ... om te tonen dat Cave ook gelukig kan zijn
Je kan altijd zulk nieuws melden aan de crew via https://www.beyondgaming.be/form/frontpage-news-suggestion.2/select het zijn nog altijd vrijwilligers dus sommige zaken glippen door de mazen.Dat BG geen melding heeft gemaakt van de dood van de Belgische striptekenaar Benoît Sokal, o.a. ook maker van de bekende Amerzone en Syberia - games.
Klein beetje chauvinisme mag wel he.
![]()
Striptekenaar Benoît Sokal overleden
De Belgische striptekenaar Benoît Sokal, bekend van de stripreeks ‘Canardo’, maar ook maker van beroemde videospelletjes als ‘Amerzone’, is vrijdag op 66-jarige leeftijd overleden. Dat maakte uitgeverij Casterman bekend.www.nieuwsblad.be
Proloog van de nieuwe Syberia is binnenkort trouwens gratis te spelen op Steam heb ik net gezien. Wil je het niet missen kan je het op je wishlist zetten.
![]()
Syberia Giveaway
Syberia 1 & 2 FREE GIVEAWAY + DISCOUNTS ON OTHER ADVENTURE GAMESstore.steampowered.com

Allez, dus nu idioot tijdens én na het fietsen?De nieuwe mode van de korte mouwen tot aan de elleboog bij koerstruitjes.. Die hebben we nu met de ploeg en nu sta ik op mijn werk met een polo aan en mijn armen zijn wit tot aan mijn elleboog.
Hetzelfde met die lange sokken tot net onder de kuit. Allemaal heel mooi, maar in het dagelijkse leven zie je er maar als een kalf uit met al die tan lines.
En aangezien ik heel rap bruin zie je dat nu supergoed.
Maar goed, morgen een halve dag verlof, dan kunnen we een beetje bijbruinen.![]()

Ik zit me ook steeds af te vragen wat er grappig aan is, maar ik kan me voorstellen dat mensen met een ander gevoel voor humor daar wel entertainend mee zijn.Hoe verschrikkelijk slecht is Jacques Vermeire toch... buiten zijn rol als DDT is het toch pure tenenkrullende rommel dat die voortbracht?
FtfyIk zit me ook steeds af te vragen wat er grappig aan is, maar ik kan me voorstellen dat mensen met geen gevoel voor humor daar wel entertainend mee zijn.
ik zei dit ook onlangs tegen iemand.. Zijn sketches op tv van zijn standups: "dienen is nu toch eigenlijk totaal niet grappig?"Hoe verschrikkelijk slecht is Jacques Vermeire toch... buiten zijn rol als DDT is het toch pure tenenkrullende rommel dat die voortbracht?

Gohja, als kind kon ik daarmee lachen, en toen was dat ook gewoon de humor die op tv verwacht werd zeker. Het was sowieso beter dan HT&DOver Vermeire: Volkse humor hé, gemaakt voor de "grootste gemene deler" zodat het gemakkelijk binnenglijdt voor de gemiddelde VTM-kijker. Je merkt ook echt wel het verschil van de Vermeire ten tijde van De Drie Wijzen, vergeleken met de Vermeire van 10 jaar later. Wat mij veel erger irriteert is het pushen van zijn kinderen. BV-dynastieën![]()

De Vermeire in De Drie Wijzen vond ik ook wel goed, als ik daar nu fragmenten van zie kan ik er zelfs nog mee lachen. Het zijn die zaalshows en typetjes die ik nooit goed gevonden heb, zelfs niet in die tijd.Over Vermeire: Volkse humor hé, gemaakt voor de "grootste gemene deler" zodat het gemakkelijk binnenglijdt voor de gemiddelde VTM-kijker. Je merkt ook echt wel het verschil van de Vermeire ten tijde van De Drie Wijzen, vergeleken met de Vermeire van 10 jaar later. Wat mij veel erger irriteert is het pushen van zijn kinderen. BV-dynastieën![]()