Silence
Well-known member
Er is een Tax-on-web topicHeb dat gedaan, geen noemenswaardige verschillen.. Buiten 449 euro uitkering voor die 5 dagen werkloosheid, zou dat nu echt daarvan kunnen komen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een Tax-on-web topicHeb dat gedaan, geen noemenswaardige verschillen.. Buiten 449 euro uitkering voor die 5 dagen werkloosheid, zou dat nu echt daarvan kunnen komen?

Ik denk dat mensen dat eigenlijk veel te veel bekijken vanuit een soort nostalgie. Vroeger was dit misschien leuk maar dat was eigenlijk uit armoede, er waren gewoon geen betere programma's. Terwijl er nu zoveel keuze is dat elk wel zijn gading vind. Terwijl vroeger iedereen veroordeeld was tot dezelfde eenheidsworst. Als er daar dan eens 1 programma iets anders was was dat opeens zo goed (terwijl het eigenlijk op de ballen trekt)Friends. Ik heb de hype nooit gesnapt. Ik snap dat er nu wel mensen zijn die er nostalgisch naar zijn, maar sorry dat programma was toch nooit grappig in de eerste plaats? Er werd mij vroeger eens aangeraden om toch eens die aflevering te bekijken waarin Joey leert om Frans te praten. Nou, dat was echt hi-la-risch.Dat personage is zo achterlijk dat Mark Vertongen er een lid van Mensa bij lijkt. Gewoon niet grappig die reeks en de lachband helpt ook allerminst. Integendeel. Enorm over het paard getild imo.
Het ging dus om dit fragment:
Tgho ja, in de jaren '90 was er qua sitcoms toch een redelijk groot aanbodIk denk dat mensen dat eigenlijk veel te veel bekijken vanuit een soort nostalgie. Vroeger was dit misschien leuk maar dat was eigenlijk uit armoede, er waren gewoon geen betere programma's. Terwijl er nu zoveel keuze is dat elk wel zijn gading vind. Terwijl vroeger iedereen veroordeeld was tot dezelfde eenheidsworst. Als er daar dan eens 1 programma iets anders was was dat opeens zo goed (terwijl het eigenlijk op de ballen trekt)
Dju ik vind geen gepaste emoticon afgeven op friends is kwaad maar married with children is ook geniaal.Tgho ja, in de jaren '90 was er qua sitcoms toch een redelijk groot aanbod
Married With Children was toen bijvoorbeeld is toch meer radicaal anders dan Friends tegenover de rest? En MWC is daarentegen nog steeds grappig.
Gij zijt ook geen referentie voor smaak.Dju ik vind geen gepaste emoticon afgeven op friends is kwaad maar married with children is ook geniaal.
Een slechte referentie is ook een referentie he.Gij zijt ook geen referentie voor smaak.
Miljaar wat slecht is dat stukje Friends. Goed dat ik het nooit heb gekeken.
Andere tijden zoals al aangehaald zeker. Ik denk dat nu, ongeveer 20 jaar later, we ook gewoon andere/hardere humor appreciëren en zaken zoals die lachband vind ik nu ook storend.Friends. Ik heb de hype nooit gesnapt. Ik snap dat er nu wel mensen zijn die er nostalgisch naar zijn, maar sorry dat programma was toch nooit grappig in de eerste plaats? Er werd mij vroeger eens aangeraden om toch eens die aflevering te bekijken waarin Joey leert om Frans te praten. Nou, dat was echt hi-la-risch.Dat personage is zo achterlijk dat Mark Vertongen er een lid van Mensa bij lijkt. Gewoon niet grappig die reeks en de lachband helpt ook allerminst. Integendeel. Enorm over het paard getild imo.

Op youtube kan je filmpjes vinden waar ze de lachband bij van die typische sitcoms hebben weggehaald. Sommigen hebben dan meer iets weg van een thriller dan een komische reeks.Andere tijden zoals al aangehaald zeker. Ik denk dat nu, ongeveer 20 jaar later, we ook gewoon andere/hardere humor appreciëren en zaken zoals die lachband vind ik nu ook storend.
Nu goed, ik heb eigenlijk nooit Friends gevolgd, ik vond dat destijds ook niet bijster interessant, misschien door de setting. Niet dat mijn smaak toen beter was, Full House of Family Matters bekeek ik dan wel graag, en dat is ook niet echt "waardig" ouder geworden.![]()
Het kan altijd erger, via mijn vrouw zo al fragmenten gezien van de meest slechte, stereotype telenovela's.Op youtube kan je filmpjes vinden waar ze de lachband bij van die typische sitcoms hebben weggehaald. Sommigen hebben dan meer iets weg van een thriller dan een komische reeks.
"IK GA JE HOOFD INSLAAN!!!"
10 seconden stilte
"NIET ALS IK JOU EERST VAN DE TRAP GOOI!!!"
Friends heb ik letterlijk al 30 keer uitgekeken en ik zie dat nog steeds graag. Kijkt zo gemakkelijk weg.

Inderdaad, staat ook in mijn alltime top10 sitcoms. Mogelijk een beetje nostalgie aangezien ik een tiener was toen die reeks oorspronkelijk liep. Maar vorig jaar nog eens herbekeken, en ik zag toch vooral fantastische chemie tussen de acteurs/actrices en genoot opnieuw van die ontelbare running gags. Kan mij voorstellen dat mensen die maar eens sporadisch een aflevering gezien hebben, een deel gewoon niet vatten.Friends heb ik letterlijk al 30 keer uitgekeken en ik zie dat nog steeds graag. Kijkt zo gemakkelijk weg.
Wat je gewoon hebt is dat series als HIMYM daar veel uit gepikt hebben en eigenlijk gewoon situaties en grappen gekopieerd hebben.
Dat stukje is niet het beste stuk natuurlijk.Gij zijt ook geen referentie voor smaak.
Miljaar wat slecht is dat stukje Friends. Goed dat ik het nooit heb gekeken.
Ik neem al jaaaaaren elke dag een bad en kijk een aflevering van iets. Ik kijk ook altijd iets voor ik ga slapen en ik kijk iets tijdens het eten.![]()
How many hours would it take to watch all the episodes of Friends?
Answer (1 of 10): 10 seasons, 236 episodes, Each episode is around 25 episodes. Watching every single episode would roughly take 85 hours without pausing, taking a breaking & just continuously watching. If you watched 8 hours a day of FRIENDS you’d be finished within 2 weeks.www.quora.com
Da's dus 2.655 uur van uw leven dat gij besteedt hebt aan het kijken naar Friends?
Chapeau...