Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En naart schijn spreken ze daar ook frans. En zitten er vreemdelingen. Beetje het Brussel van het westen van het land.
Is dat niet meer Geraardsbergen? :unsure:

(van de Vreemdelingen klopt wel, in mijn ouders hun wijk stikt het van de West-Vlamingen! 😨)

(van de Vreemdelingen klopt wel, in mijn ouders hun wijk stikt het van de West-Vlamingen! 😨)
Geraardsbergen is het brussel van het midden westen van het land :unsure:

En jak, west-vlamingen. Hier in west vlaanderen zit het er ook vol van. :puke::unsure:

Spotify die maar constant hun user interface blijven updaten (en vaak niet met goed UX design in gedachte). Recent:
- Zoekveld bovenaan is weggehaald. Je moet nu eerst in de balk links op Search klikken voor je het zoekveld bovenaan krijgt :wallbash:
- In je playlist staan artiest en song nu in dezelfde kolom. Dus als je wil sorteren op artiest of song om iets te zoeken in de lijst, moet je nu tot 4 maal klikken tot hij op het juiste is gesorteerd :wallbash:

Als ze nu eens nuttige zaken zouden toevoegen zoals een fucking keyboard shortcut om te kunnen scratchen door een nummer zonder dat je uw muis moet gebruiken. Zucht.

Geraardsbergen komt nog niet aan de hielen van Ronse op dat vlak.
Maar is zeker een verdienstelijke tweede :unsure: .

De toogpraat in Politiek & Actualiteit: als er hier nog ene durft zagen dat de mods veel te streng zijn, dan mogen ze die een permaban geven.

5 x alarm van wagen af gegaan, kan dat ook niet afzetten
Online gelezen dat een insect dat alarm kan doen triggeren
Na kort onderzoek één vlieg in de wagen gevonden...

De toogpraat in Politiek & Actualiteit: als er hier nog ene durft zagen dat de mods veel te streng zijn, dan mogen ze die een permaban geven.
Ik heb het moeilijk om niet te reageren eerlijk gezegd. Er is ook weer iemand wiens ban is afgelopen en die nu lustig kan verderdoen.

5 x alarm van wagen af gegaan, kan dat ook niet afzetten
Online gelezen dat een insect dat alarm kan doen triggeren
Na kort onderzoek één vlieg in de wagen gevonden...
Ook geen echte verrassing dat er insecten in de wagen zitten met zo'n avatar als de jouwe.

IK heb de indruk dat ge hoogstaander kan discussiëren tegen een muur dan tegen een hoop volk die het goeie weer maakt in pol en actua momenteel.
Ik weet dat het een dooddoener is, maar de HLN-commentaarsectie is toch niet meer veraf hoor. Bon, ik ga nog wat werken, want dat is de reden dat de pc aanstaat eigenlijk.

Ik weet dat het een dooddoener is, maar de HLN-commentaarsectie is toch niet meer veraf hoor. Bon, ik ga nog wat werken, want dat is de reden dat de pc aanstaat eigenlijk.
Ik begrijp zelfs niet waarom mods daar niet tegen optreden. Vooral als je dan weet dat er deze week wel een post van mij kon verwijderd worden wegen offtopic toen men zat te lachen dat de dienst vermiste personen niet ging helpen voor een persoon die zich verstopte en ik antwoorde dat men dan maar de dienst verstopte personen moest bellen.

Ik begrijp zelfs niet waarom mods daar niet tegen optreden. Vooral als je dan weet dat er deze week wel een post van mij kon verwijderd worden wegen offtopic toen men zat te lachen dat de dienst vermiste personen niet ging helpen voor een persoon die zich verstopte en ik antwoorde dat men dan maar de dienst verstopte personen moest bellen.
Het is natuurlijk ook wel zondag, allezja ik zou moest ik mod zijn ook liever in mijn tuin zitten dan hier onzin van the usual suspects op te kuisen. Ik vermoed dat er morgen ofzo wel wat ingrepen zullen gebeuren.

Het is natuurlijk ook wel zondag, allezja ik zou moest ik mod zijn ook liever in mijn tuin zitten dan hier onzin van the usual suspects op te kuisen. Ik vermoed dat er morgen ofzo wel wat ingrepen zullen gebeuren.
Misschien moeten we hier op het forum nog beginnen met zo'n systeem zoals sommige online winkels in Nederland met een serieus Katholieke insteek: daar krijg je een melding dat je de zondag de webshop niet kan bezichtigen gezien de zondag een rustdag is volgens de bijbel. Misschien moeten we dit ook gaan invoeren voor Pol en actua waar je niet kan posten wegens een rustdag voor de mods :biglaugh::biglaugh:

Schilderstape als je het er terug wilt afdoen. Dat is toch echt gemaakt om erna op strooptocht te trekken. Elke paar cm scheurt dat om dan kleine mm achter te laten die je er mag afpulken.

Schilderstape als je het er terug wilt afdoen. Dat is toch echt gemaakt om erna op strooptocht te trekken. Elke paar cm scheurt dat om dan kleine mm achter te laten die je er mag afpulken.
Protip, trek de schilderstape er al af terwijl de verf nog niet droog is. En gebruik ook een schilderstape geschikt voor je ondergrond. Zo heb je verschillende soorten die meer of minder kleven.

Ik heb het moeilijk om niet te reageren eerlijk gezegd. Er is ook weer iemand wiens ban is afgelopen en die nu lustig kan verderdoen.
meh, ik heb soms ook wel goesting om te reageren, maar meestal bedenk ik me wel dat het verloren moeite is. Heb ook al gehad dat ik post en dan weer delete omdat het toch geen nut heeft.
Degene waar ik me het neigst aan erger staan ook gewoon op mn ignore, maar het is alsof dat er telkens toch weer nieuwe bijkomen waar het goed voor zou zijn dat de cafes weer volledig open gaan.

- 2de ergernis: uw motorpak incl. regenpak net aanhebben en dan plots dringend moeten kakken. (sluit mooi aan bij de toogpraat)
- 3de ergernis: mijn hand dat begon te slapen tijdens het motorrijden (degene waar ge gas mee moet geven).

meh, ik heb soms ook wel goesting om te reageren, maar meestal bedenk ik me wel dat het verloren moeite is. Heb ook al gehad dat ik post en dan weer delete omdat het toch geen nut heeft.
Degene waar ik me het neigst aan erger staan ook gewoon op mn ignore, maar het is alsof dat er telkens toch weer nieuwe bijkomen waar het goed voor zou zijn dat de cafes weer volledig open gaan.

- 2de ergernis: uw motorpak incl. regenpak net aanhebben en dan plots dringend moeten kakken. (sluit mooi aan bij de toogpraat)
- 3de ergernis: mijn hand dat begon te slapen tijdens het motorrijden (degene waar ge gas mee moet geven).
🤣
Bestaat er geen model met rits achteraan? 😂

Bij mij is dat beide handen, maar door een onsteking van vlies rond spieren door eerste rit op VTR te gespannen te rijden.
Niet verzorgd en nu is dat blijvend --> compartimentssyndroom

Handschoen te gespannen aan gedaan? Of te gespannen gereden?

Dikke fun bij lange ritten :headshake:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan