Nee nee, groene Granny Smiths 4 life!Beetje zoals die mens in de aldi een tijdje terug met zijn Jonagold appels. Of zijt gij da ook geweest?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee nee, groene Granny Smiths 4 life!Beetje zoals die mens in de aldi een tijdje terug met zijn Jonagold appels. Of zijt gij da ook geweest?
Hier (vlaamse ardennen) was het heel de namiddag mooi weer eigenlijkGaat het hier ooit nog ophouden met regenen?
Bwoa, in mijn deel van de Vlaamse Ardennen definieer ik mooi en namiddag andersHier (vlaamse ardennen) was het heel de namiddag mooi weer eigenlijk

)Verwachten jullie een nieuwe zoon/dochter?Liever danny trejo.
Mijn ergernis van de dag: vroedvrouwen die denken dat ze het recht hebben om u te herinneren aan zaken die in het verleden door hun toedoen misgelopen zijn.
Ik heb gisteren ook gewoon grotendeels in de tuin de gewerkt. Het was wel wat aan 't regenen, maar na 10h00 heeft het hier op twee keer een half uurtje na helemaal niet zo hard geregend.Hier (vlaamse ardennen) was het heel de namiddag mooi weer eigenlijk
Your wish has been granted.Eurosong is sowieso al een hoop debiliteit bij elkaar. Maar het ego waar Alex Calier daarstraks in het nieuws te zien was. Die denkt ook dat hij Gods geschenk aan de muziekwereld is. Het zal mooi zijn om hem met zijn bandje op z’n bek te zien gaan. Allé, ik zal het wel lezen want geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om naar Eurosong te kijken.
En dan maar klagen dat uw bed vuil is.Bwoa, in mijn deel van de Vlaamse Ardennen definieer ik mooi en namiddag anders
Maar wel een zonnige avondwandeling met de woef kunnen maken (met moddersporen)
Nee, was gisteren precies een jaar geleden dat ze geboren geweest is en daarom hadden die een kaart gezonden.Verwachten jullie een nieuwe zoon/dochter?
Sterkte NestNee, was gisteren precies een jaar geleden dat ze geboren geweest is en daarom hadden die een kaart gezonden.

En dan maar klagen dat uw bed vuil is.
Niet verwonderlijk als uwe woef moet zijn modderpoten in uw bed ligt

Dank je maar het gaat wel hoor, heb er al vrede mee genomen. Enkel stoor ik me nog altijd hoe ze werken en reageren in de kliniek. Nog nooit hebben ze ook maar iets durven zeggen van die 8 minuten dat mijn vrouw daar lag terwijl al de alarmen op de monitors afgingen en er niemand op de gehele afdeling te bespeuren was. Het enige wat er daar ooit over gezegd geweest is dat het niet zeker is dat onze dochter nog geleefd zou hebben als er sneller opgetreden geweest was. Gewoon de paraplu die open getrokken werd dus.Sterkte Nest![]()
Er "vrede mee hebben" (want niets kan iets veranderen aan de uitkomst natuurlijk) neemt natuurlijk niet weg dat dit een kutperiode is voor jullie.Dank je maar het gaat wel hoor, heb er al vrede mee genomen. Enkel stoor ik me nog altijd hoe ze werken en reageren in de kliniek. Nog nooit hebben ze ook maar iets durven zeggen van die 8 minuten dat mijn vrouw daar lag terwijl al de alarmen op de monitors afgingen en er niemand op de gehele afdeling te bespeuren was. Het enige wat er daar ooit over gezegd geweest is dat het niet zeker is dat onze dochter nog geleefd zou hebben als er sneller opgetreden geweest was. Gewoon de paraplu die open getrokken werd dus.

Waarom reageer je daar uberhaupt met goed geprobeerd op? Gewoon wissen en klaar.
Regio Ronse is altijd minder zonnigBwoa, in mijn deel van de Vlaamse Ardennen definieer ik mooi en namiddag anders
Maar wel een zonnige avondwandeling met de woef kunnen maken (met moddersporen)
.Beetje een gure buurt ookRegio Ronse is altijd minder zonnig.

Voor de leut, waarom ook niet?Waarom reageer je daar uberhaupt met goed geprobeerd op? Gewoon wissen en klaar.
Omdat je je misschien nog wat meer in het vizier werpt en men u nog meer zo'n zaken zal toesturen in de hoop dat men u vroeg of laat eens zal kunnen oplichten.Voor de Leut, waarom niet?
Daar waar de zon nooit schijnt.Beetje een gure buurt ook![]()
En naart schijn spreken ze daar ook frans. En zitten er vreemdelingen. Beetje het Brussel van het westen van het land.Daar waar de zon nooit schijnt.