Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Semper iratus!@Carrion je klinkt een beetje als haatsmurf vandaagyou ok?
Mja, het valt me gewoon MEER opSemper iratus!

Tgoh, ik heb wel van die periodes dat alles mij irriteert. Ik zou hier epilogen vol kunnen schrijven van wat mij irriteert.Mja, het valt me gewoon MEER op![]()

Tgoh, ik heb wel van die periodes dat alles mij irriteert. Ik zou hier epilogen vol kunnen schrijven van wat mij irriteert.![]()
kunt hier al eens kijken :Batterij van mijn fiets kapot, natuurlijk is de firma failliet ondertussen.
Wordt weer een hele zoektocht.

Ge zijt ze toch achtervolgd tot op de parking van de Colruyt, mag ik hopen???Een tijd geleden had ik bij een kameraad wat chips gegeten, vrij pikante chips. Dus niet de standaard pickles ofzo. Anyway, ik dacht ik ga mij zo'n zakske halen en ik kijk naar een film deze avond.
Ik kom aan bij de winkel met een overdekte parking, hangt daar natuurlijk zo'n geit in een zo'n "soccer mom" busje voor mij. Kan amper manoeuvreren met dat spel en ik heb daar dus 5 minuten achter stil gestaan omdat ze haar bocht niet gepakt kreeg. Ik stond bijna op het punt om haar uit dat buske te sleuren en hem zelf te parkeren.
Nu moet je weten dat er in die parking een rode, volle streep van zo'n 50 cm breed op de vloer geverfd is om aan te tonen hoe je moet rijden. Aangezien dit een vrij simpele aanwijzing is zijn er uiteraard nog steeds mensen die er niet in slaan die lijn te volgen waardoor alles stil staat omdat auto's die willen uitrijden dan niet meer voorbij kunnen. En uiteraard kwam ik vandaag weer zo'n geit tegen, het moet niet verwonderen dat het weer zo'n vrouw van middelbare leeftijd in een BMW was. Maar fuck it, dat mens kon op haar kop gaan staan maar ik ging niet aan de kant. Rij maar achteruit, en wonder boven wonder was ze daartoe in staat.
En tot overmaat van ramp hadden ze die chips niet eens in de winkel. Oftewel hoe een simpel uitstapje naar de winkel voor een zakske chips ervoor zorgt dat een mens moordlustig wordt. Volgens mij is die Jürgen helemaal geen terrorist, volgens mij heeft die gewoon 1 tripke te veel naar een winkel moeten maken en is er toen iets geknapt.
@Mulan![]()
En gelijk heb je.Semper iratus!
Ik heb de moeite niet gedaan want daar gingen ze mijn zakske chips zeker niet gehad hebben.Ge zijt ze toch achtervolgd tot op de parking van de Colruyt, mag ik hopen???
Nee, het had meer iets weg een een Vito maar dan iets kleiner.Was het een 2 serie tourer?
Een Danny DeVito?Nee, het had meer iets weg een een Vito maar dan iets kleiner.
Een tijd geleden had ik bij een kameraad wat chips gegeten, vrij pikante chips. Dus niet de standaard pickles ofzo. Anyway, ik dacht ik ga mij zo'n zakske halen en ik kijk naar een film deze avond.
Ik kom aan bij de winkel met een overdekte parking, hangt daar natuurlijk zo'n geit in een zo'n "soccer mom" busje voor mij. Kan amper manoeuvreren met dat spel en ik heb daar dus 5 minuten achter stil gestaan omdat ze haar bocht niet gepakt kreeg. Ik stond bijna op het punt om haar uit dat buske te sleuren en hem zelf te parkeren.
Nu moet je weten dat er in die parking een rode, volle streep van zo'n 50 cm breed op de vloer geverfd is om aan te tonen hoe je moet rijden. Aangezien dit een vrij simpele aanwijzing is zijn er uiteraard nog steeds mensen die er niet in slagen die lijn te volgen waardoor alles stil staat omdat auto's die willen uitrijden dan niet meer voorbij kunnen. En uiteraard kwam ik vandaag weer zo'n geit tegen, het moet niet verwonderen dat het weer zo'n vrouw van middelbare leeftijd in een BMW was. Maar fuck it, dat mens kon op haar kop gaan staan maar ik ging niet aan de kant. Rij maar achteruit, en wonder boven wonder was ze daartoe in staat.
En tot overmaat van ramp hadden ze die chips niet eens in de winkel. Oftewel hoe een simpel uitstapje naar de winkel voor een zakske chips ervoor zorgt dat een mens moordlustig wordt. Volgens mij is die Jürgen helemaal geen terrorist, volgens mij heeft die gewoon 1 tripke te veel naar een winkel moeten maken en is er toen iets geknapt.
@Mulan![]()

Liever danny trejo.Een Danny DeVito?
Eens chance dat ze tussen de halve finale van dinsdag en de finale vandaag niet van zangeres gewisseld zijnEurosong is sowieso al een hoop debiliteit bij elkaar. Maar het ego waar Alex Calier daarstraks in het nieuws te zien was. Die denkt ook dat hij Gods geschenk aan de muziekwereld is. Het zal mooi zijn om hem met zijn bandje op z’n bek te zien gaan. Allé, ik zal het wel lezen want geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om naar Eurosong te kijken.

Beetje zoals die mens in de aldi een tijdje terug met zijn Jonagold appels. Of zijt gij da ook geweest?En tot overmaat van ramp hadden ze die chips niet eens in de winkel. Oftewel hoe een simpel uitstapje naar de winkel voor een zakske chips ervoor zorgt dat een mens moordlustig wordt. Volgens mij is die Jürgen helemaal geen terrorist, volgens mij heeft die gewoon 1 tripke te veel naar een winkel moeten maken en is er toen iets geknapt.
@Mulan![]()