D
Deleted member 611
Guest
Neen, dat ben ik niet.Dan hoop ik dat gij geen militair in Leopoldsburg zijt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, dat ben ik niet.Dan hoop ik dat gij geen militair in Leopoldsburg zijt![]()
Het is meeeeeega mindy die je aan de hemel ziet!Neen, dat ben ik niet.
Hoe vuil is dan uw bed wel niet?Ik heb daar serieus mijn twijfels bij![]()

Ik ben gelukkig nog helemaal zindelijkHoe vuil is dan uw bed wel niet?
Plassen gaan vóór je gaat slapen hé.![]()

Is dit een open vacature?Ik heb daar serieus mijn twijfels bij![]()

Maar af en toe een nat scheetje kan gebeurenIk ben gelukkig nog helemaal zindelijk![]()

Kom jij mijn bed dan opmaken, of stuur je je poetsvrouw?Is dit een open vacature?![]()

Je hebt het al opgemaakt dus de kwestie stelt zich niet meer.Kom jij mijn bed dan opmaken, of stuur je je poetsvrouw?![]()

Dat is 1 van mijn huishoudelijke taken. Snap niet wat er zo 'erg' aan is?Ik heb daar serieus mijn twijfels bij![]()

Ik heb het enkel afgetrokken, ben nog moed aan het verzamelen het op te makenJe hebt het al opgemaakt dus de kwestie stelt zich niet meer.![]()

Kleine mensen + korte armpjes = geen leuk klusjeDat is 1 van mijn huishoudelijke taken. Snap niet wat er zo 'erg' aan is?![]()

45 in een zone 30, redelijk pijnlijk bedrag ook wel.Awel, ik zal eens iets zeggen. Dat slecht weer, dat is allemaal de schuld van Marc Van Ranst!!! Die wil niet dat wij ibze vrijheid terugkrijgen en die heeft Frank Deboosere omgekocht zodat hij slecht weer geeft en de Vlaming niet op terras kan.Quel kutweer.
Awel, ik zal eens iets zeggen. Dat slecht weer, dat is allemaal de schuld van Marc Van Ranst!!! Die wil niet dat wij ibze vrijheid terugkrijgen en die heeft Frank Deboosere omgekocht zodat hij slecht weer geeft en de Vlaming niet op terras kan.
En die Anuna De Wever en die Greta Thunberg, hoort ge die nu nog? Opwarming van de aarde? Opwarming mijn oor. Het enige wat opgewarmd wordt is mijn chauffage ja. Tis verdomme Pinksteren, maar het is Allerheiligenweer.
/gemmiddelde HLN-lezer
Welke twee? Van Ranst en Deboosere?Eigenlijk, waar zitten die twee? Nu dat Amerika terug in het klimaatakkoord stapt had ik toch een positieve reactie verwacht.
1m93 helpt wel iddKleine mensen + korte armpjes = geen leuk klusje![]()
kleine mensen met lange armen of grote mensen met korte armen zou ook geen zicht zijn natuurlijkKleine mensen + korte armpjes = geen leuk klusje![]()