Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als persoon met een verhoogd risico aan het wachten op mijn uitnodiging voor vaccinatie. Deze week al 4x bericht in de ebox. Ik heb in al die tijd dat ik al een ebox heb daar nog nooit zoveel berichten ingehad als dat ik er deze week ingekregen heb. Elke keer: ja daar is ze.
Niet dus. Eerste 2 keer bericht van fod financiën dat ik nu mijn aangifte kon invullen online, dan RVA met hun beslissing over die maand ouderschapsverlof deze zomer en deze morgen de pijnlijkste: fod justitie, verkeersboete. 🙁 45 in een zone 30, redelijk pijnlijk bedrag ook wel.

Quel kutweer.
Awel, ik zal eens iets zeggen. Dat slecht weer, dat is allemaal de schuld van Marc Van Ranst!!! Die wil niet dat wij ibze vrijheid terugkrijgen en die heeft Frank Deboosere omgekocht zodat hij slecht weer geeft en de Vlaming niet op terras kan.
En die Anuna De Wever en die Greta Thunberg, hoort ge die nu nog? Opwarming van de aarde? Opwarming mijn oor. Het enige wat opgewarmd wordt is mijn chauffage ja. Tis verdomme Pinksteren, maar het is Allerheiligenweer.

/gemmiddelde HLN-lezer

Awel, ik zal eens iets zeggen. Dat slecht weer, dat is allemaal de schuld van Marc Van Ranst!!! Die wil niet dat wij ibze vrijheid terugkrijgen en die heeft Frank Deboosere omgekocht zodat hij slecht weer geeft en de Vlaming niet op terras kan.
En die Anuna De Wever en die Greta Thunberg, hoort ge die nu nog? Opwarming van de aarde? Opwarming mijn oor. Het enige wat opgewarmd wordt is mijn chauffage ja. Tis verdomme Pinksteren, maar het is Allerheiligenweer.

/gemmiddelde HLN-lezer

Eigenlijk, waar zitten die twee? Nu dat Amerika terug in het klimaatakkoord stapt had ik toch een positieve reactie verwacht.

Eurosong is sowieso al een hoop debiliteit bij elkaar. Maar het ego waar Alex Calier daarstraks in het nieuws te zien was. Die denkt ook dat hij Gods geschenk aan de muziekwereld is. Het zal mooi zijn om hem met zijn bandje op z’n bek te zien gaan. Allé, ik zal het wel lezen want geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om naar Eurosong te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan