Tonerider
Well-known member
Het is sterker dan mezelf. Dat kan zo jeuken he.Blijft van uw roofkes af!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is sterker dan mezelf. Dat kan zo jeuken he.Blijft van uw roofkes af!
Maar toen was het droog![]()

Zalig toch, en dan nog liefst het korstje er in 1 stuk aftrekken. En dan hopen dat er een nieuw korstje op komt om er terug af te trekkenklein roofke aan de arm dat ik open krab: 5 minuten later heel mijn arm onder het bloed.

Mijne frank viel ook veel te laat... Had enkele dagen vrij maar het is hier echt enorm druk geweest. Dacht dan nog vandaag mijne 'rustige' dag te houden en ging eindelijk in't stad is zien voor een nieuwe gsm.Op een feestdag, om 8u 's ochtends met dit nat weer is er ene zijn gazon aan het afrijden.

zelfstandige worden eh dan kan je werken op die dagen.Zalig toch, en dan nog liefst het korstje er in 1 stuk aftrekken. En dan hopen dat er een nieuw korstje op komt om er terug af te trekken
Mijne frank viel ook veel te laat... Had enkele dagen vrij maar het is hier echt enorm druk geweest. Dacht dan nog vandaag mijne 'rustige' dag te houden en ging eindelijk in't stad is zien voor een nieuwe gsm.
Blijkbaar dat heel België weer in zijne zetel zit omdat we toch o-zo-christelijk zijn. Echt, zondagen ben ik oké mee, maar die doordeweekse feestdagen mogen ze steken waar ze willen.![]()
Zonder die doordeweekse feestdag moest jij toch ook werken vandaag, waardoor je ook geen nieuwe GSM kon zoeken?Zalig toch, en dan nog liefst het korstje er in 1 stuk aftrekken. En dan hopen dat er een nieuw korstje op komt om er terug af te trekken
Mijne frank viel ook veel te laat... Had enkele dagen vrij maar het is hier echt enorm druk geweest. Dacht dan nog vandaag mijne 'rustige' dag te houden en ging eindelijk in't stad is zien voor een nieuwe gsm.
Blijkbaar dat heel België weer in zijne zetel zit omdat we toch o-zo-christelijk zijn. Echt, zondagen ben ik oké mee, maar die doordeweekse feestdagen mogen ze steken waar ze willen.![]()
ge hebt zo`n add-on: I don`t care about cookies. Misschien is dat iets voor u?Ja random website, ik weet dat jullie cookies gebruiken, stop met het te vragen.
Werkt dat al ok op mobile ondertussen? Ik erger mij vooral op de gsm aan al die popups. En als je dan toch ok zegt, dan krijg je nog es een survey ook, of een prijskampvraag of ben ik een winnaar of mag ik 30 dagen gratis lezen. Of of ofge hebt zo`n add-on: I don`t care about cookies.
![]()
I don't care about cookies – Get this Extension for 🦊 Firefox (en-US)
Download I don't care about cookies for Firefox. Get rid of cookie warnings from almost all websites!addons.mozilla.org
Nee, ik doe ook nog altijd de moeite, al ist maar om ze te klotenBen ik de enigste die altijd dat openklikt, rigoreus alles afzet?Al moet ik daar 50 keer op no klikken maar nen fucking cookie krijgen ze van mij niet!
![]()
ik denk niet dat het op android werkt.Werkt dat al ok op mobile ondertussen? Ik erger mij vooral op de gsm aan al die popups. En als je dan toch ok zegt, dan krijg je nog es een survey ook, of een prijskampvraag of ben ik een winnaar of mag ik 30 dagen gratis lezen. Of of of
hoe doet ge dat?Gisteren van mijn fiets gevallen![]()
dan val je toch met de fiets en niet van de fiets?Gelijktijdig met de fiets![]()
Als ik op de grond lig met een fiets, blijven mijn voeten doorgaans niet netjes op de trappersdan val je toch met de fiets en niet van de fiets?

is dit dan niets voor jou?Als ik op de grond lig met een fiets, blijven mijn voeten doorgaans niet netjes op de trappers
En met de moto ook 2x gevallen, dan was het er wel enkele meters "van"![]()
Beetje probleem van knieën tegen het stuuris dit dan niets voor jou?
![]()

Ik werk ook meestal op feestdagen want ik heb echt het gevoel dat ik niks heb aan zo'n dagen. Een luie zondag kan ik best van genieten, maar zoals vandaag echt niet.zelfstandige worden eh dan kan je werken op die dagen.
Ik heb geen 9-5 uren dus ik kan (als het echt nodig is) voor of na m'n werk wel naar de winkel. Maar op m'n planning stond dat ik vandaag nog vrij was met een F van feestdag. En in mijn hoofd was dat nog een feestdag die ik in te halen hadZonder die doordeweekse feestdag moest jij toch ook werken vandaag, waardoor je ook geen nieuwe GSM kon zoeken?