Str8_6
Well-known member
@Tonerider !!!!! Je hebt de jeugd en alle volgende generaties om zeep geholpen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Tonerider !!!!! Je hebt de jeugd en alle volgende generaties om zeep geholpen!
i`m not so sureIk garandeer je dat die single is én zal blijven![]()
ik zie af van mijn toekomstplannen nu ik zie wat de wereld nog te bieden heeft.en dat zonder zelf kinderen te hebben@Tonerider !!!!! Je hebt de jeugd en alle volgende generaties om zeep geholpen!

misschien leest hij hier mee en neemt hij zijn voorzorgen t.o.v. u?Echte ergernis: buurman is meerdere gaten aan het boren om zijn schutting te bevestigen aan onze gemeenschappelijke muur![]()
Hij heeft schrik voor de volgende buren wanneer ik hier verhuismisschien leest hij hier mee en neemt hij zijn voorzorgen t.o.v. u?

Ja ik las het achteraf pas in het topic.het korstje dat op een wond komt?

Steekt zonder problemen een stuk vlees in haar bakkes... ik garandeer je dat jij de standaarden van de gemiddelde man overschat.Ik garandeer je dat die single is én zal blijven![]()
En deze is zo makkelijk om in het "uit de context quote" topic te steken, dat ik het gewoon niet ga doenIk ben écht zó helemaal klaar met dit zeiknatte kutweer.
I'm done letterlijk helemaal done.
En wth is een roofke?![]()

Ik was én tegelijk een geldwolf én tegelijk veel maar dan ook VEEL te braaf op financieel vlak met de scheiding volgens anderen. Gewoon antwoorden dat als je hulp zou willen, je het wel aan een professional zal vragen!Familieleden die zich willen moeien met mijn scheiding. Echt he, soms ben ik zo mensenmoe. Laat me nu toch allemaal eens met rust.
Pak u een goeie Gouden Carolus Whisky Infused (11,7%) en voel de rust lichamelijk en geestelijk wederkeren.Familieleden die zich willen moeien met mijn scheiding. Echt he, soms ben ik zo mensenmoe. Laat me nu toch allemaal eens met rust.
Die willen gewoon dat je gezond eet.Familieleden die zich willen moeien met mijn scheiding.
ene gaat niet helpen denk ik.Pak u een goeie Carolus Whisky Infused (11,7%) en voel de rust lichamelijk en geestelijk wederkeren.
`t is zo godgeklaagd he. Alsof dat het al niet verwarrend genoeg is... ik geloof wel dat hun motivatie niet slecht is, maar `t is precies dat ze denken dat ge er zelf niet goed hebt over nagedacht.Ik was én tegelijk een geldwolf én tegelijk veel maar dan ook VEEL te braaf op financieel vlak met de scheiding volgens anderen. Gewoon antwoorden dat als je hulp zou willen, je het wel aan een professional zal vragen!
Alsof het niet al lastig, verwarrend, vermoeiend,... Genoeg is om die beslissing te makenene gaat niet helpen denk ik.
`t is zo godgeklaagd he. Alsof dat het al niet verwarrend genoeg is... ik geloof wel dat hun motivatie niet slecht is, maar `t is precies dat ze denken dat ge er zelf niet goed hebt over nagedacht.

tgoh, dan moet ik ook niet bij haar blijven, want het was geen keukenprinses en de laatste maand eten we niet meer samen. allez, sinds we besloten hebben dat we gaan scheiden hebben we al wel weer een paar keer samen gegeten, maar ene keer was het frieten van het frituur en de andere keer gewoon een kippebil met gebakken patatten en compote uit een potteke. En nu heeft ze kippegyros gekocht gehad voor wraps.Die willen gewoon dat je gezond eet.

dit dus, alhoewel we weten dat het op is, twijfel ik nog altijd of ik niet wat meer mijn best had moeten doen en zit ik toch ook met schuldgevoelens. Dan heb ik echt geen familie (of anderen) nodig die ook nog wat in de wonde gaan peuteren.Alsof het niet al lastig, verwarrend, vermoeiend,... Genoeg is om die beslissing te maken![]()
A`pen
Dit zijn apen hè:a'pen
Potatoes potatos..Mensen die Antwerpen zo afkorten.
Dit zijn apen hè:
![]()
Allez, we zullen vanaf nu alle Belgische stadsnamen gaan afkorten. Eens zien hoe plezant dat dat gaat zijn.Potatoes potatos..

Dat mag jij doen, maar ik voorspel dat je de enige zal zijn.Allez, we zullen vanaf nu alle Belgische stadsnamen gaan afkorten. Eens zien hoe plezant dat dat gaat zijn.
Ik ga vanaf niet meer Brussel zeggen maar B'el![]()
gemeenschappelijke voorouders he. En blijkbaar rijden ze op de Belgielei als ik zie hoe die stuurtMensen die Antwerpen zo afkorten.
Dit zijn apen hè:
![]()