Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
PRC_172149229.jpg

:cry2:
@Tonerider !!!!! Je hebt de jeugd en alle volgende generaties om zeep geholpen!

Echte ergernis: buurman is meerdere gaten aan het boren om zijn schutting te bevestigen aan onze gemeenschappelijke muur 😥

Familieleden die zich willen moeien met mijn scheiding. Echt he, soms ben ik zo mensenmoe. Laat me nu toch allemaal eens met rust.

Ik garandeer je dat die single is én zal blijven 😆
Steekt zonder problemen een stuk vlees in haar bakkes... ik garandeer je dat jij de standaarden van de gemiddelde man overschat.

Ik ben écht zó helemaal klaar met dit zeiknatte kutweer.😭😭😭😭😭
I'm done letterlijk helemaal done.

En wth is een roofke? 😭
En deze is zo makkelijk om in het "uit de context quote" topic te steken, dat ik het gewoon niet ga doen :sneaky:

Familieleden die zich willen moeien met mijn scheiding. Echt he, soms ben ik zo mensenmoe. Laat me nu toch allemaal eens met rust.
Ik was én tegelijk een geldwolf én tegelijk veel maar dan ook VEEL te braaf op financieel vlak met de scheiding volgens anderen. Gewoon antwoorden dat als je hulp zou willen, je het wel aan een professional zal vragen!

Pak u een goeie Carolus Whisky Infused (11,7%) en voel de rust lichamelijk en geestelijk wederkeren.
ene gaat niet helpen denk ik.
Ik was én tegelijk een geldwolf én tegelijk veel maar dan ook VEEL te braaf op financieel vlak met de scheiding volgens anderen. Gewoon antwoorden dat als je hulp zou willen, je het wel aan een professional zal vragen!
`t is zo godgeklaagd he. Alsof dat het al niet verwarrend genoeg is... ik geloof wel dat hun motivatie niet slecht is, maar `t is precies dat ze denken dat ge er zelf niet goed hebt over nagedacht.

ene gaat niet helpen denk ik.

`t is zo godgeklaagd he. Alsof dat het al niet verwarrend genoeg is... ik geloof wel dat hun motivatie niet slecht is, maar `t is precies dat ze denken dat ge er zelf niet goed hebt over nagedacht.
Alsof het niet al lastig, verwarrend, vermoeiend,... Genoeg is om die beslissing te maken 😥

Die willen gewoon dat je gezond eet.
tgoh, dan moet ik ook niet bij haar blijven, want het was geen keukenprinses en de laatste maand eten we niet meer samen. allez, sinds we besloten hebben dat we gaan scheiden hebben we al wel weer een paar keer samen gegeten, maar ene keer was het frieten van het frituur en de andere keer gewoon een kippebil met gebakken patatten en compote uit een potteke. En nu heeft ze kippegyros gekocht gehad voor wraps. :p

Alsof het niet al lastig, verwarrend, vermoeiend,... Genoeg is om die beslissing te maken 😥
dit dus, alhoewel we weten dat het op is, twijfel ik nog altijd of ik niet wat meer mijn best had moeten doen en zit ik toch ook met schuldgevoelens. Dan heb ik echt geen familie (of anderen) nodig die ook nog wat in de wonde gaan peuteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan