Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
klein roofke aan de arm dat ik open krab: 5 minuten later heel mijn arm onder het bloed.
Zalig toch, en dan nog liefst het korstje er in 1 stuk aftrekken. En dan hopen dat er een nieuw korstje op komt om er terug af te trekken :love:
Op een feestdag, om 8u 's ochtends met dit nat weer is er ene zijn gazon aan het afrijden 🤨.
Mijne frank viel ook veel te laat... Had enkele dagen vrij maar het is hier echt enorm druk geweest. Dacht dan nog vandaag mijne 'rustige' dag te houden en ging eindelijk in't stad is zien voor een nieuwe gsm.

Blijkbaar dat heel België weer in zijne zetel zit omdat we toch o-zo-christelijk zijn. Echt, zondagen ben ik oké mee, maar die doordeweekse feestdagen mogen ze steken waar ze willen. :angry:

Zalig toch, en dan nog liefst het korstje er in 1 stuk aftrekken. En dan hopen dat er een nieuw korstje op komt om er terug af te trekken :love:

Mijne frank viel ook veel te laat... Had enkele dagen vrij maar het is hier echt enorm druk geweest. Dacht dan nog vandaag mijne 'rustige' dag te houden en ging eindelijk in't stad is zien voor een nieuwe gsm.

Blijkbaar dat heel België weer in zijne zetel zit omdat we toch o-zo-christelijk zijn. Echt, zondagen ben ik oké mee, maar die doordeweekse feestdagen mogen ze steken waar ze willen. :angry:
zelfstandige worden eh dan kan je werken op die dagen.

Zonder die doordeweekse feestdag moest jij toch ook werken vandaag, waardoor je ook geen nieuwe GSM kon zoeken?

Goh, ik zou ook liever hebben dat we gewoon 5 vrij te kiezen verlofdagen extra kregen dan die opgelegde meestal christelijke dagen waar niemand nog echt binding mee heeft en soms nog een verlofdag als brugdag aan wordt opgeofferd.

ge hebt zo`n add-on: I don`t care about cookies.
Werkt dat al ok op mobile ondertussen? Ik erger mij vooral op de gsm aan al die popups. En als je dan toch ok zegt, dan krijg je nog es een survey ook, of een prijskampvraag of ben ik een winnaar of mag ik 30 dagen gratis lezen. Of of of

Ben ik de enigste die altijd dat openklikt, rigoreus alles afzet? :unsure: Al moet ik daar 50 keer op no klikken maar nen fucking cookie krijgen ze van mij niet!:eviltongue:

Ben ik de enigste die altijd dat openklikt, rigoreus alles afzet? :unsure: Al moet ik daar 50 keer op no klikken maar nen fucking cookie krijgen ze van mij niet!:eviltongue:
Nee, ik doe ook nog altijd de moeite, al ist maar om ze te kloten
giphy.gif

Werkt dat al ok op mobile ondertussen? Ik erger mij vooral op de gsm aan al die popups. En als je dan toch ok zegt, dan krijg je nog es een survey ook, of een prijskampvraag of ben ik een winnaar of mag ik 30 dagen gratis lezen. Of of of
ik denk niet dat het op android werkt.

zelfstandige worden eh dan kan je werken op die dagen.
Ik werk ook meestal op feestdagen want ik heb echt het gevoel dat ik niks heb aan zo'n dagen. Een luie zondag kan ik best van genieten, maar zoals vandaag echt niet.
Zonder die doordeweekse feestdag moest jij toch ook werken vandaag, waardoor je ook geen nieuwe GSM kon zoeken?
Ik heb geen 9-5 uren dus ik kan (als het echt nodig is) voor of na m'n werk wel naar de winkel. Maar op m'n planning stond dat ik vandaag nog vrij was met een F van feestdag. En in mijn hoofd was dat nog een feestdag die ik in te halen had :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan