Allez, deze maand al een verkeerde factuur gekregen van een onderaannemer van Telenet (+500 euro), een verkeerde factuur van Telenet zelf (iets dubbel gefactureerd) en een verkeerde factuur van Luminus.
Die laatste is nog de ergste. Ik verzin dit niet: na een opdringerig telefoontje over ketelgaranties terwijl ik op mijn werk was wou ik professioneel blijven tegenover mijn collega's en externen dus in plaats van hem botweg af te wimpelen heb ik gezegd "zet alles op mail en ik zal het eens bekijken, bedankt, daag!". Tot ik plots automatisch een bedrag van mijn rekening zag gaan door middel van domiciliëring
. Gewoon alsof het niets is, eventjes wat geld automatisch van mijn rekening halen zonder toestemming en zonder handtekening. Hoe is dat überhaupt mogelijk?!
Wat zijn dat verdomme eigenlijk voor praktijken? Zo van: "Allez, we gaan eens wat random facturen uitsturen naar ons klantenbestand en zien hoeveel dommekloten erin trappen of hoeveel mensen niet assertief genoeg zijn om er tegenin te gaan.".
Vroeger had ik nog iets van "ocharme die mensen van de klantendienst (ook altijd hollanders om één of andere reden) kunnen daar ook niet aan doen". Maar ik ben dat echt kotsbeu om elke avond facturen te zitten protesteren en mijzelf door hun logge systemen te loodsen. Gewoon kortaf reageren, schadevergoedingen eisen voor je verloren tijd en verleggen van leverancier (als ik ooit eens 5 minuten tijd heb).
Gangsters. Hoeveel moemoe'kes en vovo'kes zien op die manier niet elke maand een bedrag van hun rekening gaan?
Die laatste is nog de ergste. Ik verzin dit niet: na een opdringerig telefoontje over ketelgaranties terwijl ik op mijn werk was wou ik professioneel blijven tegenover mijn collega's en externen dus in plaats van hem botweg af te wimpelen heb ik gezegd "zet alles op mail en ik zal het eens bekijken, bedankt, daag!". Tot ik plots automatisch een bedrag van mijn rekening zag gaan door middel van domiciliëring
. Gewoon alsof het niets is, eventjes wat geld automatisch van mijn rekening halen zonder toestemming en zonder handtekening. Hoe is dat überhaupt mogelijk?!Wat zijn dat verdomme eigenlijk voor praktijken? Zo van: "Allez, we gaan eens wat random facturen uitsturen naar ons klantenbestand en zien hoeveel dommekloten erin trappen of hoeveel mensen niet assertief genoeg zijn om er tegenin te gaan.".
Vroeger had ik nog iets van "ocharme die mensen van de klantendienst (ook altijd hollanders om één of andere reden) kunnen daar ook niet aan doen". Maar ik ben dat echt kotsbeu om elke avond facturen te zitten protesteren en mijzelf door hun logge systemen te loodsen. Gewoon kortaf reageren, schadevergoedingen eisen voor je verloren tijd en verleggen van leverancier (als ik ooit eens 5 minuten tijd heb).
Gangsters. Hoeveel moemoe'kes en vovo'kes zien op die manier niet elke maand een bedrag van hun rekening gaan?
Laatst bewerkt: