Allé, ik pak ook eens een dag verlof...
Een bestelling van Bol.com speciaal geplaatst zodat die vandaag geleverd zou worden en ik zeker thuis zou zijn.
Vanmorgen opgestaan, PC opgezet om te kijken wanneer PostNL hier zou zijn; kon nog net zien dat het tussen 8 en 12 zou zijn wanneer...'WHAMMM'...hele huis zonder stroom. Blijkt dat een straat verder een technicus van Fluvius aan het prutsen was...'Er wordt aan gewerkt, meneer'. Geen koffie dus deze morgen...ergernis 1.
Omdat het huis wat van de straat af ligt (hoewel goed zichtbaar) en de nummering onlogisch is (maar huisnummer duidelijk op de brievenbus), en ik binnen verder toch niks kan doen, besluit ik maar voor in de tuin wat onkruid te gaan uittrekken zodat ik de koerier kan zien komen.
En ja, om 10u30 zie ik een witte bestelwagen met Nederlandse nummerplaat aan 50km/u voorbijzoeven. Ik naar de straat omdat ik verwacht dat hij zo meteen wel rechtsomkeer zal maken als hij het huis niet vindt...na 15 minuten nog altijd niks.
Stroom ondertussen hersteld, mail gecheckt: 'Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt'

Ja lamzak, als je te lui bent om eens naar de brievenbussen te kijken...wie zit er tegenwoordig achter het stuur bij die koerierdiensten???
(first world problems, I know....)