Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou dat niet het eenvoudigste zijn eigenlijk, ergens een schaap gaan lenen voor een halve dag en uw gazon is weer kortgewiekt én bemest?
Serieuze vraag.
Haha 1 van mijn bazen heeft 2 schapen, krijg die alleen niet in mijn mini stadswagentje 😜

Euh die van mij maait in alle weer (behalve sneeuw) 😀
Plakt gans die boel dan niet aan elkaar met dat nat gras? Allez bij mijne makita naftmaaier is dat toch zo. Ma bon, onze tuin bestaat uit 80% weigras dus dat zijn bulten en putten tot en met.

Ge lacht daar mee maar ik heb onlangs mijn kippen verhuisd met het zicht op de komende werken
Kippen zijn de beste verticuteerders die je je maar kunt inbeelden. Doen absoluut wonderen voor uw gazon. Alleen hunne kak is ambetant.

Ons moeder was ook vol goede moed aan Maai Mei Niet begonnen, maar had er eventjes geen rekening mee gehouden dat die gazonkalk & meststoffen die eind februari gestrooid werden nu toch écht hun werk aan het doen waren, dus ze had me dit weekend schoorvoetend gevraagd of ik er toch niet even de grasmaaier op wou zetten (wel op 9cm hoog). Waren plekken waar het al 30cm lang stond. Heb de helft afgereden, en de meer onzichtbare hoekjes lang gelaten. De zelftrekmaaier had er al moeite mee om erdoor te geraken. Papt inderdaad samen tot een klamme koek die dan moeilijk in den bak gepropt kan worden.

Kippen zijn de beste verticuteerders die je je maar kunt inbeelden. Doen absoluut wonderen voor uw gazon. Alleen hunne kak is ambetant.

Ons moeder was ook vol goede moed aan Maai Mei Niet begonnen, maar had er eventjes geen rekening mee gehouden dat die gazonkalk & meststoffen die eind februari gestrooid werden nu toch écht hun werk aan het doen waren, dus ze had me dit weekend schoorvoetend gevraagd of ik er toch niet even de grasmaaier op wou zetten (wel op 9cm hoog). Waren plekken waar het al 30cm lang stond. Heb de helft afgereden, en de meer onzichtbare hoekjes lang gelaten. De zelftrekmaaier had er al moeite mee om erdoor te geraken. Papt inderdaad samen tot een klamme koek die dan moeilijk in den bak gepropt kan worden.
Ik heb gisteren een stuk gedaan met mijn manuele kooimaaier (het minder ecologische stuk met enkel gras), en ik kan je zeggen dat was verdomme een cardiotraining.

Laatst bewerkt:
Neus zit weer potdicht ben over t algemeen zelden ziek maar mijn neus zit zo'n twee keer per jaar echt potdicht, enige dat klein beetje helpt dan is sinutab forte, dat heb ik dan uiteraard niet bij op t werk, is werk van maken om dat standaard in de rugzak te steken want dit is het niet vandaag.

Neus zit weer potdicht ben over t algemeen zelden ziek maar mijn neus zit zo'n twee keer per jaar echt potdicht, enige dat klein beetje helpt dan is sinutab forte, dat heb ik dan uiteraard niet bij op t werk, is werk van maken om dat standaard in de rugzak te steken want dit is het niet vandaag.
Snel naar een apotheek in de buurt gaan is geen optie?

Sofrasolone is hier een wondermiddel. Ik adem daar beter mee dan op een doordeweekse niet-zieke dag, in die mate dat ik licht in m'n hoofd wordt van de hoeveelheid zuurstof dat ik dan binnen kan krijgen.

Neuskannetje geen optie ? Moet zeggen dat dit bij mij echt goed helpt.
Zit al 2 maand met mijn sinussen, elke dag spoelen verlicht bij mij de druk op mijn hoofd en neus.
Kost ook niet zoveel en is veel gezonder dan neusspray of pillen.

Plakt gans die boel dan niet aan elkaar met dat nat gras? Allez bij mijne makita naftmaaier is dat toch zo. Ma bon, onze tuin bestaat uit 80% weigras dus dat zijn bulten en putten tot en met.
Tgoh, het voordeel van ne robotmaaier is dat die in principe constant staat te maaien. Dus dan hebt ge sprietjes van ne millimeter hoog telkens, echt plakken doet dat niet ze.

Over een vrouw die geweigerd wordt op de nieuwe attractie van Walibi omdat ze het veiligheidsharnas niet toekregen.
Weer zo een schoolvoorbeeld van hoe de hele discussie rond body acceptance te ver aan het doorslaan is richting alles aanvaarden. Uit het artikel: "“Die reactie was hun manier om me te laten inzien dat ik te dik was”, aldus de Luikse aan Sudpresse. De vrouw meet 1m 66 en weegt 120 kilogram. De twintiger zag naar eigen zeggen mannen met een hoger gewicht wel probleemloos instappen."

Als ge op 1m66 120 kilogram weegt kan ik me voorstellen dat dat veiligheidsharnas niet toe te krijgen is, wat ze ook zeggen in dat artikel.
Maar liever dan te beseffen dat ge met een BMI van 43,5 dodelijk zwaar zijt, nee hoor, liever klagen in de media dat ge gediscrimineerd wordt :wallbash:

Binnenkort kunnen ze al die series gelijk in de states ook komen draaien in ons Belgenlandje. Degoutant gewoon.

Over een vrouw die geweigerd wordt op de nieuwe attractie van Walibi omdat ze het veiligheidsharnas niet toekregen.
Weer zo een schoolvoorbeeld van hoe de hele discussie rond body acceptance te ver aan het doorslaan is richting alles aanvaarden. Uit het artikel: "“Die reactie was hun manier om me te laten inzien dat ik te dik was”, aldus de Luikse aan Sudpresse. De vrouw meet 1m 66 en weegt 120 kilogram. De twintiger zag naar eigen zeggen mannen met een hoger gewicht wel probleemloos instappen."

Als ge op 1m66 120 kilogram weegt kan ik me voorstellen dat dat veiligheidsharnas niet toe te krijgen is, wat ze ook zeggen in dat artikel.
Maar liever dan te beseffen dat ge met een BMI van 43,5 dodelijk zwaar zijt, nee hoor, liever klagen in de media dat ge gediscrimineerd wordt :wallbash:

Binnenkort kunnen ze al die series gelijk in de states ook komen draaien in ons Belgenlandje. Degoutant gewoon.
Vooral dat open deuren instampen in dat artikel, jezus. Ja, kan best zijn dat er mannen van 120 kg wel meemochten, die hun omtrek zal kleiner zijn omdat als je 120 kg verspreidt over 1m80-90 en eventueel wat spiermassa nu eenmaal anders is dan op een vrouw van 1m66. Wat willen ze dan ook, met een open veiligheidsharnas op een attractie kunnen? Ik denk dat het hier gewoon een neutraal relaas is van een dom kalf eerlijk gezegd, daar kan toch niemand in meegaan?

Laatst bewerkt:
Vooral dat open deuren instampen in dat artikel, jezus. Ja, kan best zijn dat er mannen van 120 kg wel meemochten, die hun omtrek zal kleiner zijn omdat 120 kg verspreidt over 1m80-90 en eventueel wat spiermassa nu eenmaal anders is dan op een vrouw van 1m66. Wat willen ze dan ook, met een open veiligheidsharnas op een attractie kunnen? Ik denk dat het hier gewoon een neutraal relaas is van een dom kalf eerlijk gezegd, daar kan toch niemand in meegaan?
Ik hoop ook dat daar niemand in meegaat, maar ik snap niet dat daar een artikel over geschreven moet worden. Als zo iemand contact opneemt met u stuurt ge die door naar nen diëtist als journalist en gedaan ermee. Meer aandacht moet ge daar niet aan geven. Maar de mensen zien staan "Walibi weigert te corpulente vrouw" en hop, de stemmingmakerij begint éh.

Sofrasolone is hier een wondermiddel. Ik adem daar beter mee dan op een doordeweekse niet-zieke dag, in die mate dat ik licht in m'n hoofd wordt van de hoeveelheid zuurstof dat ik dan binnen kan krijgen.

Dat gevoel als je heel de dag zwaar verkouden bent en dan vlak voor het slapengaan een shot in elk neusgat doet. :love:

In da geval kunt ge u beter een paar schapen erop zetten 😀

Anti-histamine kan wonderen doen. 'k heb er ook 2x per jaar last van.
Neuskannetje geen optie ? Moet zeggen dat dit bij mij echt goed helpt.
Zit al 2 maand met mijn sinussen, elke dag spoelen verlicht bij mij de druk op mijn hoofd en neus.
Kost ook niet zoveel en is veel gezonder dan neusspray of pillen.
K ga straks alles is opzoeken, alvast bedankt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan