Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige allergieën komen pas laat tot uiting.
En ik heb een uitgesproken hondenallergie, maar wel een vrolijke kwispel rondlopen hier. Brengt de buurvrouw haar mechelaar mee, mag ik nadien wel een zyrtecske nemen want aan haar ben ik wél allergisch. 🤷🏼‍♀️
Allergisch aan de buurvrouw? Of de mechelaar? 🤡

Wil ik dan nog eens de PS4 opstarten voor Stardew Valley, vraagt da onding toch nie voor updates zeker?
Remote play gone, kmag weer de missus van haren Luigi mansion gaan kegelen om aan de instellingen te kunnen ;)
Super great!

K ga straks alles is opzoeken, alvast bedankt. :)
Opletten met Sofrasolone. Ge moogt dat maar 1 week gebruiken zeggen ze omdat uw neus dat gewoon wordt. Als ge te lang gebruikt gaat uwe neus eerst een tijdje toe zitten door 'af te kicken'.
Wat ze hierboven schrijven klopt trouwens ook, ivm later allergisch worden of niet aan alle honden of katten. Wij hebben zelf 2 katten en daarvan ben ik niet allergisch. Ook niet die van mijn ouders. Die van ne kameraad dan weer wel...

OT: moe zijn, half 1 stoppen me werken en toch nog Cyberpunk opzetten :doh:

Ik ben net over de taalgrens gaan kijken tijdens het fietsen, in de regio die ik liefkozend "de hel van Lathuy" noem (het gebied tussen Lathuy & Roux-Mirroir). In de winter is daar geen doorkomen aan want één grote kleverige modderboel, en in de zomer is het er vaak een stofnest. Qua drainage is het daar wat speciaal, want meer een klei/leemgrond, tegenover het meer zanderige rond Leuven, maar het is wel een goede graadmeter voor quasi gans Haspengouw.
Hier in zuid Limburg (ten zuiden van Sint-Truiden) is de grond toch zo een 15 tot 20 cm diep goed nat.

Dringend een tweede scherm nodig voor thuiswerk dus dan maar een oude flatscreen TV uit de kelder gehaald en op de bureau gezet.

Schermresolutie 1366x768. 't is precies of ik mijn pdf's in Minecraft aan het lezen ben zo vierkantig is de tekst :sop:

Ik heb vandaag een operatie aan de anus. Ik heb net mezelf een lavement gestoken en ik post dit vanuit een wc kotje in het hospitaal. Ik weet nog niet volledig of dit gevoel een ergernis of een glimlach is. Ik voel allleszins iets borrelen.

Ik heb vandaag een operatie aan de anus. Ik heb net mezelf een lavement gestoken en ik post dit vanuit een wc kotje in het hospitaal. Ik weet nog niet volledig of dit gevoel een ergernis of een glimlach is. Ik voel allleszins iets borrelen.
Hou ons op de hoogte.

telkenmale potje peper opendoen, een niest bui van een half uur. sad times.
nu zit ik hier met bloeddoorlopen ogen proberen een video call te starten, precies junkie.

Hemeroiden?

Sommige allergieën komen pas laat tot uiting.
En ik heb een uitgesproken hondenallergie, maar wel een vrolijke kwispel rondlopen hier. Brengt de buurvrouw haar mechelaar mee, mag ik nadien wel een zyrtecske nemen want aan haar ben ik wél allergisch. 🤷🏼‍♀️
Mja mss toch is achter horen dan, zou ik wel jammer vinden als t zo zou zijn. Nu ik heb dat ook niet constant ofzo he :) . Een keer of twee per jaar. Dus allergieën voor één of andere stof of pollen ofzo kan misschien wel. Allergisch voor dieren (er loopt hier constant een bull Terriër rond en als ze goesting heeft nog een kat ook) lijkt me dan straf wel, ben ook niet met andermans dieren in contact geweest de laatste week.

Het is wel maai-mei-niet hé!
Ik ga daar niet mee moeten afkomen bij mijn vader als hij mijn gazon zal zien. Da's een mens van het millimeterwerk.
Zijn gezaag daarover wordt mijn ergernis van morgen.

Eigenlijk zit mijn groencontainer vol omdat ik vergeten ben die buiten te zetten en ik ben te tam om dat gras op een hoop te gooien. Da's telkens naar het einde van de tuin wandelen.

Allé, ik pak ook eens een dag verlof...
Een bestelling van Bol.com speciaal geplaatst zodat die vandaag geleverd zou worden en ik zeker thuis zou zijn.
Vanmorgen opgestaan, PC opgezet om te kijken wanneer PostNL hier zou zijn; kon nog net zien dat het tussen 8 en 12 zou zijn wanneer...'WHAMMM'...hele huis zonder stroom. Blijkt dat een straat verder een technicus van Fluvius aan het prutsen was...'Er wordt aan gewerkt, meneer'. Geen koffie dus deze morgen...ergernis 1.
Omdat het huis wat van de straat af ligt (hoewel goed zichtbaar) en de nummering onlogisch is (maar huisnummer duidelijk op de brievenbus), en ik binnen verder toch niks kan doen, besluit ik maar voor in de tuin wat onkruid te gaan uittrekken zodat ik de koerier kan zien komen.
En ja, om 10u30 zie ik een witte bestelwagen met Nederlandse nummerplaat aan 50km/u voorbijzoeven. Ik naar de straat omdat ik verwacht dat hij zo meteen wel rechtsomkeer zal maken als hij het huis niet vindt...na 15 minuten nog altijd niks.
Stroom ondertussen hersteld, mail gecheckt: 'Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt':angry:
Ja lamzak, als je te lui bent om eens naar de brievenbussen te kijken...wie zit er tegenwoordig achter het stuur bij die koerierdiensten???

(first world problems, I know....)

Youtube dat de laatste tijd meer en meer advertenties toont, waaraan ik me nu begin te storen.

Ik wil gerust een paar euro betalen om de advertenties te verwijderen. Maar geen 12eur samen met youtube music.

Youtube dat de laatste tijd meer en meer advertenties toont, waaraan ik me nu begin te storen.

Ik wil gerust een paar euro betalen om de advertenties te verwijderen. Maar geen 12eur samen met youtube music.
Als het zo hard stoort zou ik toch eens uitkijken naar ublock

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan