Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf toch het hoge aantal "gasten" vreemd vinden. 1/3 dat hier nu zit is niet geregistreerd of ingelogd. Ik vind dat altijd zo raar
unsure.gif

Ik blijf toch het hoge aantal "gasten" vreemd vinden. 1/3 dat hier nu zit is niet geregistreerd of ingelogd. Ik vind dat altijd zo raar
unsure.gif
Mensen die naar Beyond Gaming komen, maar nog niet ingelogd zijn, en zich dan inloggen? Het zou de bedoeling zijn dat als je inlogt je ganse sessie wordt meegeteld enkel als member, en niet meer ervoor als gast, maar misschien is er zo een dubbeltelling.

unsure.gif
Da was toch ook wel op 9L, dacht ik hoor.
En daar zullen wel veel bots en webcrawlers tussenzitten, vermoed ik.

Zijn de registraties hier al open gezet? Anders zijn het inderdaad 9livers die zombiegewijs aan de voordeur staan te duwen om binnen te breken.

Laatst bewerkt:
UPS die een pakje waar ik al lang naar uitkeek komt leveren. Eerste melding was levering op Vrijdag. Oke, wij zitten nog in ziekenhuis dus ik geef dat door aan iemand om in die periode bij ons thuis te zitten om het aan te pakken. Dan melding dat het vertraagd is naar maandag. Oke goed, dan zijn we wel thuis alles afgezegd.
Maken ze vandaag de brievenbus leeg, hebben ze het gisteren en vandaag aangeleverd en nu zal ik het dus op hun depot moeten gaan halen...

Mijn vriend nam er zelfs drie en dan nog kon hij soms liggen bewegen, maar sinds een tijdje zijn het dus die geluiden die hij maakt.
Nu vraag ik me wel al de hele tijd af welke geluiden dat dan zijn? 😅

Mijn vriend en ik slapen in aparte kamers trouwens. Hij snurkt (tot 75dB). We slapen allebei beter. We missen soms wel de intimiteit hoor (gewoon het samen gaan slapen en samen opstaan), maar we slapen echt zoveel beter. Zelfs niet eens alleen door het snurken, maar woelen, de ene staat eens om om pipi te doen en dan is de ander ook wakker, de één moet vroeger op dan de ander,...

Eigenlijk simpele geluiden à la "HMMMM!" (Zoals iemand die tape op zijn mond heeft.) Meestal is het een paniekreactie, maar soms herinnert hij zich niks.
Dat is toch niet zo luid zou je denken, maar zijn stemvolume ligt redelijk hoog en hij ligt natuurlijk naast mij, dus ik schiet al direct wakker nog voor hij "klaar" is. En ja, zelfs met oordoppen.
Ja ik snap het hoor, ik heb ook een tijd naast mijn vriend geslapen met oordoppen, ik heb er zelfs op maat laten maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan