Insaner
Member
Touché!Mijn ergernis, mensen die denken te weten hoe een blok beton slaapt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Touché!Mijn ergernis, mensen die denken te weten hoe een blok beton slaapt.
Niet moeilijk als 9L het niet meer doet he, bug or feature?Heerlijk hoe BG het van 9L vlot overneemt.

vieze voyeursIk blijf toch het hoge aantal "gasten" vreemd vinden. 1/3 dat hier nu zit is niet geregistreerd of ingelogd. Ik vind dat altijd zo raar![]()
Mensen die naar Beyond Gaming komen, maar nog niet ingelogd zijn, en zich dan inloggen? Het zou de bedoeling zijn dat als je inlogt je ganse sessie wordt meegeteld enkel als member, en niet meer ervoor als gast, maar misschien is er zo een dubbeltelling.Ik blijf toch het hoge aantal "gasten" vreemd vinden. 1/3 dat hier nu zit is niet geregistreerd of ingelogd. Ik vind dat altijd zo raar![]()
instagram.com
Dat “begrijp je?” op één op andere boot zit in Dubai... Wij zullen hier wel allemaal thuis zitten![]()
Ben weer in een procrastinatiebui precies, zit sinds 7u aan mijn werkpc, maar nog niks productiefs gedaan![]()

Misschien mensen van 9lives die hier komen kijken en meelezen maar toch nog niet registreren en hier dus nog geen account hebben?Ik blijf toch het hoge aantal "gasten" vreemd vinden. 1/3 dat hier nu zit is niet geregistreerd of ingelogd. Ik vind dat altijd zo raar![]()
Da was toch ook wel op 9L, dacht ik hoor.Ik blijf toch het hoge aantal "gasten" vreemd vinden. 1/3 dat hier nu zit is niet geregistreerd of ingelogd. Ik vind dat altijd zo raar![]()
Wel pakske knapper dan ik mij herinner precies.koekerond
Al veel aan verbouwd geweest sinds TI.Wel pakske knapper dan ik mij herinner precies.
Nu vraag ik me wel al de hele tijd af welke geluiden dat dan zijn?Mijn vriend nam er zelfs drie en dan nog kon hij soms liggen bewegen, maar sinds een tijdje zijn het dus die geluiden die hij maakt.
Daar zit ondertussen al meer plastiek in dan in een gemiddelde pmd zak.Wel pakske knapper dan ik mij herinner precies.
Ja ik snap het hoor, ik heb ook een tijd naast mijn vriend geslapen met oordoppen, ik heb er zelfs op maat laten maken.Eigenlijk simpele geluiden à la "HMMMM!" (Zoals iemand die tape op zijn mond heeft.) Meestal is het een paniekreactie, maar soms herinnert hij zich niks.
Dat is toch niet zo luid zou je denken, maar zijn stemvolume ligt redelijk hoog en hij ligt natuurlijk naast mij, dus ik schiet al direct wakker nog voor hij "klaar" is. En ja, zelfs met oordoppen.
Uhm, what?Hmmmm, schieten, klaar.
What the hell am I reading?![]()
Check post van fusetea hier net bovenUhm, what?