Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
om 18h00 ne halve lasagna van den aldi gegeten (500g dus) en nu heb ik al heel de tijd goesting naar de rest.
Het ambetante is dat heel de bak te veel is (mentaal toch want dan voel ik me een gulzigaard). En de helft is te weinig..

Eet je dan 700 gram dan sta je daar dan met 300 gram lasagne die eigenlijk maar goed is als aperitiefhapje.

Ik at vroeger elke vrijdag zo ne hele ineens op. Ah good old fatty days 😍
rond mijn twintigste deed ik dat ook (en toch woog ik maar 72.5kg). Nu ik op tram 4 zit, ben ik blij als ik een halve binnen krijg (en weeg ik 25kg meer).
Het ambetante is dat heel de bak te veel is (mentaal toch want dan voel ik me een gulzigaard). En de helft is te weinig..

Eet je dan 700 gram dan sta je daar dan met 300 gram lasagne die eigenlijk maar goed is als aperitiefhapje.
dat was vroeger dus zo, maar dan duwde ik die 300g nog wel naar binnen, want dat was niet zo`n probleem. Nu heb ik het eigenaardige dat als ik een bepaald volume heb gegeten, m`n maag precies tegen m`n longen duwt, want dan krijg ik een vervelende kuch. Heel vreemd, maar het maakt dat ik nog maar de helft eet van wat ik vroeger binnen speelde. 1 bord spaghetti ipv 2, een kleintje met 1 stuk vlees ipv een groot met 2 stukken en dus nog maar een halve lasagna. :cry:

Laatst bewerkt:
Boete van 83 euro... ik let echt constant enorm op snelheid, in dit geval geflitst op N60 Oudenaarde waar je overal 90km/u mag maar ergens is er stuk van pakweg 200m waar je om welke reden ook maar 70 mag. Geflitst aan 85km/u... Zucht.

rond mijn twintigste deed ik dat ook (en toch woog ik maar 72.5kg). Nu ik op tram 4 zit, ben ik blij als ik een halve binnen krijg (en weeg ik 25kg meer).
Ja dat valt me ook op de laatste jaren bij mezelf dat eetlust toch echt wel mindert naarmate de jaren erbij komen.

Ja dat valt me ook op de laatste jaren bij mezelf dat eetlust toch echt wel mindert naarmate de jaren erbij komen.
recentste bij mij is nu dat ik ongeveer een uur tot 2 uur voor het slapen gaan niets meer mag eten want anders blijft het op mijn maag liggen. En als ik dan ga liggen krijg ik het zuur. (sowieso al veel last van).

Echt jonge mensen: als ge goed kunt eten, geniet er maar goed van. Op een bepaald moment kan het gedaan zijn.

Misschien stoppen met elke dag ijscrème te eten
unsure.gif

Ne "bekende" tiktokker hier in stad die een filmpje gemaakt heeft waar em zijn zus die 10 maanden in coma heeft gelegen door Corona ne iPhone, iPad enzo geeft.
Om likes te scoren.

Ik ken die zijn zus, heeft nooit corona gehad. En ik ken de bewoners in zijne blok. Die hebben niks anders gedaan als geklaagd over hoe die altijd te veel volk daar had. Enfin hij zette 't zelf ook altijd op z'n social media.

Dus die veegt al 10 maand zijn voeten aan alles en maakt dan ne video over hoe em iemand cadeaus geeft die niet eens corona heeft gehad.
Om te kotsen.

Gaan de influencers nu vechten?
Ik hou mij ni bezig met Tiktok.
Maar ik vind 't wel echt schandalig.
Zoals ik in de Corona thread al zei.
Ik hou mij al 10 maand meer dan goed aan de regels. En ik word al pissed als ik zie dat 40% van de terug gekomen reizigers zich niet laten testen, dat vind ik al egoisten.

Dan vind ik 't nog een trapke hoger dat ge zo ne fake video maakt voor ewa likes. Terwijl er 200 meter verder mensen in 't ziekenhuis liggen.
Enfin judge for yourself.

De buurvrouw die met een fake excuus om aan te kloppen nog maar eens voor de deur stond om bij de verbouwingen van onze woning binnen te loeren. Gaat gezellig worden eens we er wonen.

Ik hou mij ni bezig met Tiktok.
Maar ik vind 't wel echt schandalig.
Zoals ik in de Corona thread al zei.
Ik hou mij al 10 maand meer dan goed aan de regels. En ik word al pissed als ik zie dat 40% van de terug gekomen reizigers zich niet laten testen, dat vind ik al egoisten.

Dan vind ik 't nog een trapke hoger dat ge zo ne fake video maakt voor ewa likes. Terwijl er 200 meter verder mensen in 't ziekenhuis liggen.
Enfin judge for yourself.

Pagina of video is al weg?

Ik krijg: Sorry, deze pagina is niet beschikbaar.

Pagina of video is al weg?

Ik krijg: Sorry, deze pagina is niet beschikbaar.
Ja precies. 't zal em te heet onder zijn voeten geworden zijn.
Want zijn eigen zus wist niet eens waar em dat voor ging gebruiken. Die dacht dat 't iets voor een video project was.

Daarmee dat ik dat wist. We kennen haar best goed en ineens vraagt iemand of die in coma heeft gelegen en stuurt dat filmpke. Wij haar gevraagd wat dat was en die natuurlijk in alle staten.

Allee ge moet maar durven. Fake cadeaus uitdelen aan fake corona patiënten in deze tijd voor wa views.
Ge had 't moeten zien die video
"Dit is m'n zus, ze heeft 10 maanden in coma gelegen door corona"
"ik verras haar nu met een iPhone, iPad en macbook"

Gevolgd door ne intense knuffel. How low can you go

de diepvries die wss sinds deze nacht open stond. Inclusief de schuif met ijs. Plausibel deniability zat er niet in voor mijn vrouw!

Laatst bewerkt:
Ja precies. 't zal em te heet onder zijn voeten geworden zijn.
Want zijn eigen zus wist niet eens waar em dat voor ging gebruiken. Die dacht dat 't iets voor een video project was.

Daarmee dat ik dat wist. We kennen haar best goed en ineens vraagt iemand of die in coma heeft gelegen en stuurt dat filmpke. Wij haar gevraagd wat dat was en die natuurlijk in alle staten.

Allee ge moet maar durven. Fake cadeaus uitdelen aan fake corona patiënten in deze tijd voor wa views.
Ge had 't moeten zien die video
"Dit is m'n zus, ze heeft 10 maanden in coma gelegen door corona"
"ik verras haar nu met een iPhone, iPad en macbook"

Gevolgd door ne intense knuffel. How low can you go
Basisregel is dat alles op social media fake is of op zijn minst gemanipuleerd. Dus ik zie niet wat daar 'durven' aan is.

Al die debiele anti-vaxxers die met de meest retarded theorieën op de proppen komen.
Daarnet een domme Hollandse koe die beweerde dat Pfizer ons wil klonen en daardoor iedereen een prik wil geven...

Ge moet ook niet vergeten dat daar enorm veel trolls tussenzitten.
Die maken er een sport van.
De laatste keer dat ik zo naïef over trollen dacht, is Trump president geworden.

Ge kunt alleen maar hopen dat er een paar tussen zitten die willen zien hoe ver ze het kunnen drijven ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan