Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond artikel in de gazette over de kus van sneeuwwitje en de prins (toen ze nog in coma lag).

Grote liner: #metoo ?

Echt waar, wat een k$tmaatschappij is dit aan het worden? Is een tekenfilm in godsnaam. Straks kunnen ze ook een van de dwergen in zwart gaan tekenen om dat het racisme is dat er geen gekleurde tussenloopt. (daarna kan er weer een rel komen dat een zwarte een dwerg is waarschijnlijk)
Of dat die in de mijn moet werken, zoeken naar diamanten

Hoek- en snijtand zojuist gebroken of los .

Vorig jaar die hoektank gebroken (vallende stalen paal opgevangen met mijn gezicht) en met oa corona iets te lang gewacht om dat te laten herstellen.
Tandarts heeft toen nog de tand terug "opgebouwd" maar was niet helemaal overtuigd (vlugge noodoplossing, eigen keuze, eigen fout). Die heeft die toen verstevigd door die te lijmen aan de tand er langs, dat was al een stifttand na een accidentje in mijn jonge jaren.

Dat gelijmd stuk was paar weken geleden terug wat losgekomen maar geen erg, had binnenkort toch terug afspraak dus tandarts al ff verwittigd en da kwam wel in orde.
Nu loop ik net volle neut tegen de deur op, recht op die hoek. Bril op half zeven, herstelde tand heeft de geest gegeven, dde stift kan ik zo uitnemen, bloed gutste uit mijn lip en ik denk dat ik morgen opt werk een knoert van een bult met matching blauw oog ga mogen uitleggen....

Ik zal mij nog es spoeien om de telefoon op te pakken....
Volgende keer vangen met uw handen of zo he, gelijk ne normale mens :unsure:

Stond artikel in de gazette over de kus van sneeuwwitje en de prins (toen ze nog in coma lag).

Grote liner: #metoo ?

Echt waar, wat een k$tmaatschappij is dit aan het worden? Is een tekenfilm in godsnaam. Straks kunnen ze ook een van de dwergen in zwart gaan tekenen om dat het racisme is dat er geen gekleurde tussenloopt. (daarna kan er weer een rel komen dat een zwarte een dwerg is waarschijnlijk)
Zwarte dwergen bestaan niet, want God straft maar 1 keer :)

OT: Mailke van leverancier: dat wordt 5% duurder, dat 10, dat 20. Uw korting halveert ook. Fuck you.
Zat er wel aan te komen met de prijzen van de grondstoffen die absurd worden, maar het is toch efkes verschieten.

Volgende keer vangen met uw handen of zo he, gelijk ne normale mens :unsure:

Zwarte dwergen bestaan niet, want God straft maar 1 keer :)

OT: Mailke van leverancier: dat wordt 5% duurder, dat 10, dat 20. Uw korting halveert ook. Fuck you.
Zat er wel aan te komen met de prijzen van de grondstoffen die absurd worden, maar het is toch efkes verschieten.
Huh? Tony Cox is toch een afro amerikaanse dwerg?

Ksta aan de kassa in de Colruyt.
In de verte zie ik een man vertrekken met zijn kar. Hij komt blijkbaar een bekende tegen, want ze geven elkaar de hand.
Je hebt dat goed gelezen, ze gaven elkaar doodleuk een hand!!!! Door zulke kadees blijft dat virus zich verspreiden natuurlijk. Geef dan mekaar een elleboogbump of zo.

Efkes in zijn kar gekeken en jawel carapils....just sayin'.

In de verte zie ik een man vertrekken met zijn kar. Hij komt blijkbaar een bekende tegen, want ze geven elkaar de hand.
Je hebt dat goed gelezen, ze gaven elkaar doodleuk een hand!!!! Door zulke kadees blijft dat virus zich verspreiden natuurlijk. Geef dan mekaar een elleboogbump of zo.

Vreemd. Mensen hebben tegenwoordig toch niemand meer nodig? Elk op zichzelf thuis fitnessen of een andere hobby zoeken is meer dan genoeg. Wie houdt er zich nu nog bezig met sociaal contact? :laugh:

/mathiasindecoronatopic

Volgens mij is de rode draad niet zozeer Mathias maar wel De Colruyt.... zijn er al wilde theorieën over Jef* z'n greep naar wereldoverheersing? Zo niet, BG had de scoop!

*om te lachen he, de jef is eigenlijk best wel ne sympathieke mens

Volgens mij is de rode draad niet zozeer Mathias maar wel De Colruyt.... zijn er al wilde theorieën over Jef* z'n greep naar wereldoverheersing? Zo niet, BG had de scoop!

*om te lachen he, de jef is eigenlijk best wel ne sympathieke mens
Behalve als Jef met een pruik op in zijn BMW 2 reeks zit.

Echt waar, wat een k$tmaatschappij is dit aan het worden?
Niet druk in maken. Je kan deze tsunami niet tegenhouden. Neem er vrede mee. Laat jezelf overspoelen. Wil je een overlever zijn en eeuwig gefrustreerd zijn in zo'n zaken? Word een met de allesvernietigende golf of klim naar hogergelegen grond en bevrijd ons van het kwade.
#ikbenzen

Volgens mij de man van een pretentiewijf die op zoek was naar een agressor

De dochter vandaag eerste dag terug naar school na 10 dagen quarantaine.
En dan 's avonds alweer een mail krijgen dat er een besmetting is in de zoon zijn klas.
Ik heb het echt gehad...

Na behandeling met NSAID en cortisone nog steeds pijn in m’n elleboog.

Ze zien niet echt wat er mis is dus geven ze maar tramadol voor de pijn.

Niet druk in maken. Je kan deze tsunami niet tegenhouden. Neem er vrede mee. Laat jezelf overspoelen. Wil je een overlever zijn en eeuwig gefrustreerd zijn in zo'n zaken? Word een met de allesvernietigende golf of klim naar hogergelegen grond en bevrijd ons van het kwade.
#ikbenzen
I shall take the blue pill.

Klanten worden bij Proximus kan je geblinddoekt met twee handen achter je rug en een stylus in je bek en het zal nog lukken. Maar probeer ze eens vast te krijgen als je de boel hebt opgezegd en dat ze nu is eindelijk een shipping label sturen zodat ik hun brol terug kan sturen.
Wacht het beste moet nog komen van Proximus, bij mij hebben ze 3 keer hernieuw activeerd. Zonder dat ik maar 1 keer in de winkel ben geweest of contact heb gehad. 3 verschilende abo's en elke maand 1. Was het beu na 3 keer en heb er de ombudstdienst opgezet.
Ineens hebben ze geld terug gestort en het was gedaan.

Vandaag Orange opgestuurd, gewoon in een doos en bij bpost plakken ze het label er zelf op.
Heb er voor de zekerheid nog briefje met naam en klantennummer ingestoken. Deze avond mail ontvangen dat alles goed is toegekomen.

websites waarbij je naar de footer wil gaan, maar die telkens weer extra info inladen als je aan de bottom van de site komt en je zo telkens weer terug naar boven wordt gecatapulteert.

grr , vab rijschool ( voor motor) , druk dit formulier af ,vul het in , scan het terug in en mail het ons terug , dit in een tijd van digitalisering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan