Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achtervolgen ze elkaar dan ook tot op de parking van de plaatselijke mercadona of upim?
1 iemand vroeg ik de weg, die stuurde me bewust de verkeerde kant uit. Ik kwam die persoon 3x tegen, dan werd ik wel achterdochtig. Hij haalde zijn mes boven. Ik reed zo snel mogelijk weg.

Je maakt wat mee ja.

Ik heb ooit onbewust es iemand achtervolgd. Hij sneed me de pas af op het ronde punt niet ver van mijn huis en ik claxoneerde en deed wat handgebaren (en hij deed ze terug)
Ik reed dus dezelfde richting uit en hij sloeg af op een bepaalde moment en ik moest toevallig ook die richting uit want ik woon daar.
Opeens is die in paniek geslagen en beginnen vliegen. Ik ben mijn oprit opgedraaid.

Je hebt gelijk.
Ik heb ook een pepperspray in de auto. Wie weet had ik daar aan gedacht, mocht m'n dochter niet in de auto zitten.

Maar het was sowieso verkeerd om uit de auto stappen, zeker met een kleine in de auto.
@staatsveiligheid, kunnen we deze man in de gaten houden aub? Sharia4Belgium en al die extremisten zijn ooit ook zo begonnen. Hier is voor mij geen verschil tussen :unsure:

Zo moe dat ik de laatste dagen (weken?) ben. Ogen die tot in de namiddag toevallen.
Waarschijnlijk deels te maken met het thuiswerken en absoluut niks anders kunnen doen dan in de avond van computer naar TV te gaan.

Ook zo goed als alle stappen in de link volg ik, buiten dus het limiteren van screen-time:

Vanavond eens 'music-only'/'al screens banned'. Zien of dit morgen in de ochtend te voelen is.

Ik ben ook per ongeluk eens iemand aan't achtervolgen geweest. Ik reed daar al een half uur achter, mens ging duidelijk dezelfde kant uit, waardoor ik er blijkbaar onbewust van uit ging dat die naar dezelfde plaats ging ofzo. Op een bepaald moment weet ik dat ik ergens rechtsaf ga moeten gaan in een vrij klein straatje, maar ik weet niet waar juist. Die voor mij zet zijn pinker op en begint af te slaan. Dus ik was al volledig mee aan't gaan. Schaamtelijk om dan achteruit terug die mens zijn oprit te moeten afrijden. :rofl::unsure:

Als je naar pairi daiza rijdt, kom je op een gegeven moment niemand anders meer tegen dan mensen die naar daar rijden. en dat kan soms al van 10km ervoor zijn :D

Als je naar pairi daiza rijdt, kom je op een gegeven moment niemand anders meer tegen dan mensen die naar daar rijden. en dat kan soms al van 10km ervoor zijn :D
Ik heb deze week nog iemand achtervolgd op de ring rond Brussel. Kwam erop in Groot-Bijgaarden en voor me reed een knappe vrouw met haar X2. Verder aanwezig in die BMW: een kind en een hoop bakken van de Colruyt. Rijdt die kalle daar toch 102 ipv de toegestane 100. Ik er dus achter, want wou nu ook geen snelheidsovertreding riskeren. Tot Grimbergen heb ik achter haar gereden. Al een geluk dat ik zelf mijn kinderen in de auto had zitten of ik was er ook in Grimbergen afgereden. En ik moest dan eigenlijk naar de Makro in Machelen en niet naar de Colruyt in Grimbergen.

Mijn Vader van 87 die nu toch wel serieus naar de gevarenzone neigt.
Aorta verwijd tot 5,2 - 5,3, ok de drempel ligt op 6-7, maar er is nu toch al sprake van een licht gevaar.
Mijn Moeder in 2020, straks mijn Vader ook nog?
Nu ja, dat is het leven, ik heb er al vrede met genomen.

Jaarlijks onderhoud garage + 2 banden vervangen 656 euro. Valt op zich nog wel mee, maar blijft toch geld wat ik liever had gespaard.

Dus als iedereen voor 7 uur van huis moet, kunt ge niet uw papier buiten zetten zonder in fout te zijn? 😅 Gotta love België
In theorie kan je er een gasboete voor krijgen, maar nog nooit geweten. De meest houden er zich wel aan om het de ochtend zelf pas buiten te zetten maar ik moet zeggen dat ik ook ferm vloek op die paar buren die het in het weekend al buiten zetten (ophaling op maandag) als het flink waait of als de katten iets lekkers hebben geroken, vooral de pmd-zakken vantussen geparkeerde auto's plukken vind ik niet zo tof 🤨

Ik ben al eens aangesproken geweest door de wijkagent lijntrekker op ronde, toen ik om 22h30 mijn PMD-zak buiten zette voor ophaling nadien. Moest stante-pede terug naar binnen². Op mijn vraag van "wat als ik straks moet vertrekken voor een nachtdienst en pas na de ophaling terug thuis ben?" kon ze geen antwoord geven.

(² toen ze het hoekje om was heb ik de zak maar bij de hoop van de buren gezet)

Ik dacht dat zo'n wetten er vooral waren om een stok achter de deur te hebben wanneer de plaatselijke marginaal beslist dat een week op voorhand ook ok is voor zijn PMD-zak vol blikjes Jupiler, of dat het net voor een storm hét moment is voor papier en karton.

Ik dacht dat zo'n wetten er vooral waren om een stok achter de deur te hebben wanneer de plaatselijke marginaal beslist dat een week op voorhand ook ok is voor zijn PMD-zak vol blikjes Jupiler, of dat het net voor een storm hét moment is voor papier en karton.
Buitenlanders in Gent zetten dat buiten wanneer ze daar zin in hebben en daar komt nooit iets van. Sleepstraat staat elke dag van de week vol.

De avond ervoor vanaf 19u mag hier. Lijk me normaal, bij de rest zijn dat echt "in de gloria" toestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan