Mr.Fingers
Well-known member
Tobbackograd moet zijn reputatie natuurlijk cultiveren.bij de rest zijn dat echt "in de gloria" toestanden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tobbackograd moet zijn reputatie natuurlijk cultiveren.bij de rest zijn dat echt "in de gloria" toestanden.
Als het enkel je ogen zijn en geen algemene vermoeidheid, probeer eens een e-ink scherm. Duur maar het is alsof je naar papier kijkt ipv lcd.Zo moe dat ik de laatste dagen (weken?) ben. Ogen die tot in de namiddag toevallen.
Waarschijnlijk deels te maken met het thuiswerken en absoluut niks anders kunnen doen dan in de avond van computer naar TV te gaan.
Ook zo goed als alle stappen in de link volg ik, buiten dus het limiteren van screen-time:
![]()
Eye Fatigue: Causes, Symptoms, and Prevention
WebMD discusses what can cause eye fatigue and how you can treat and prevent it.www.webmd.com
Vanavond eens 'music-only'/'al screens banned'. Zien of dit morgen in de ochtend te voelen is.
Ocharme, slachtoffer van partnergeweld....morgen opt werk een knoert van een bult met matching blauw oog...
t ligt aan itsme zelf denk ik. Die blijft bij mij nu ook hangen voor mijn e-box.ING met hun kosten dat plots de hoogte in schieten..frikking gangsters
Uit protest dan maar alles over pompen naar een andere bank, want aja zo zijn we dan é
Wil ik een rekening aanmaken bij Argenta (Green pack), krijg ik toch wel elke keer errors bij Its-me zeker?
Kga het hier krijgen é...Finale stap, itsme OK maar dan doet de app van Argenta zelf dom.
Resultaat: geen rekening, alleen een mail met stappen voor een kaart..geen idee dus als dit allemaal gelukt is.
Off to a great start zou ik zo zeggen!
Hier hetzelfde probleem, app zat op zijn gat. Server problemen, wat verwacht men, het is van de overheid.t ligt aan itsme zelf denk ik. Die blijft bij mij nu ook hangen voor mijn e-box.
Nee dat klopt niet echt. Is ontwikkeld door een aantal Belgische banken en internet providers, maar is inderdaad wel erkend door de overheid. Is op zich wel heel degelijk en zo en beantwoordt qua beveiliging bv aan de ISO27001 norm. Zelf nog niet echt problemen mee ondervonden, maar gebruik het natuurlijk wel niet elke 5 minuten.wat verwacht men, het is van de overheid

Gewoon deponeren in de winkel gaat niet?Klanten worden bij Proximus kan je geblinddoekt met twee handen achter je rug en een stylus in je bek en het zal nog lukken. Maar probeer ze eens vast te krijgen als je de boel hebt opgezegd en dat ze nu is eindelijk een shipping label sturen zodat ik hun brol terug kan sturen.
Gewoon deponeren in de winkel gaat niet?
Thanks;,Helaas vorig jaar pas 2 LED IPS monitors aangekocht, maar ik denk dat dit niet het grote verschil gaat maken.Als het enkel je ogen zijn en geen algemene vermoeidheid, probeer eens een e-ink scherm. Duur maar het is alsof je naar papier kijkt ipv lcd.