Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo moe dat ik de laatste dagen (weken?) ben. Ogen die tot in de namiddag toevallen.
Waarschijnlijk deels te maken met het thuiswerken en absoluut niks anders kunnen doen dan in de avond van computer naar TV te gaan.

Ook zo goed als alle stappen in de link volg ik, buiten dus het limiteren van screen-time:

Vanavond eens 'music-only'/'al screens banned'. Zien of dit morgen in de ochtend te voelen is.
Als het enkel je ogen zijn en geen algemene vermoeidheid, probeer eens een e-ink scherm. Duur maar het is alsof je naar papier kijkt ipv lcd.

ING met hun kosten dat plots de hoogte in schieten..frikking gangsters
Uit protest dan maar alles over pompen naar een andere bank, want aja zo zijn we dan é

Wil ik een rekening aanmaken bij Argenta (Green pack), krijg ik toch wel elke keer errors bij Its-me zeker?
Kga het hier krijgen é...Finale stap, itsme OK maar dan doet de app van Argenta zelf dom.
Resultaat: geen rekening, alleen een mail met stappen voor een kaart..geen idee dus als dit allemaal gelukt is.
Off to a great start zou ik zo zeggen!

De IT complexiteit en vluchtigheid wordt ook stilaan te hoog gegrepen voor banken.
Vastgereden in hun architectuur, en het kost astronomische bedragen.
Vaak ook overgeleverd aan externe firma's die om de zoveel tijd wat mensen dumpen om poen te scheppen.

En arme oudjes of andere digibeten. Die zijn helemaal verloren in de nieuwe wereld.

Laatst bewerkt:
Hoek- en snijtand zojuist gebroken of los .

Vorig jaar die hoektank gebroken (vallende stalen paal opgevangen met mijn gezicht) en met oa corona iets te lang gewacht om dat te laten herstellen.
Tandarts heeft toen nog de tand terug "opgebouwd" maar was niet helemaal overtuigd (vlugge noodoplossing, eigen keuze, eigen fout). Die heeft die toen verstevigd door die te lijmen aan de tand er langs, dat was al een stifttand na een accidentje in mijn jonge jaren.

Dat gelijmd stuk was paar weken geleden terug wat losgekomen maar geen erg, had binnenkort toch terug afspraak dus tandarts al ff verwittigd en da kwam wel in orde.
Nu loop ik net volle neut tegen de deur op, recht op die hoek. Bril op half zeven, herstelde tand heeft de geest gegeven, dde stift kan ik zo uitnemen, bloed gutste uit mijn lip en ik denk dat ik morgen opt werk een knoert van een bult met matching blauw oog ga mogen uitleggen....

Ik zal mij nog es spoeien om de telefoon op te pakken....

ING met hun kosten dat plots de hoogte in schieten..frikking gangsters
Uit protest dan maar alles over pompen naar een andere bank, want aja zo zijn we dan é

Wil ik een rekening aanmaken bij Argenta (Green pack), krijg ik toch wel elke keer errors bij Its-me zeker?
Kga het hier krijgen é...Finale stap, itsme OK maar dan doet de app van Argenta zelf dom.
Resultaat: geen rekening, alleen een mail met stappen voor een kaart..geen idee dus als dit allemaal gelukt is.
Off to a great start zou ik zo zeggen!
t ligt aan itsme zelf denk ik. Die blijft bij mij nu ook hangen voor mijn e-box.

wat verwacht men, het is van de overheid
Nee dat klopt niet echt. Is ontwikkeld door een aantal Belgische banken en internet providers, maar is inderdaad wel erkend door de overheid. Is op zich wel heel degelijk en zo en beantwoordt qua beveiliging bv aan de ISO27001 norm. Zelf nog niet echt problemen mee ondervonden, maar gebruik het natuurlijk wel niet elke 5 minuten.

Opgestaan en me helemaal brak voelen met barstende hoofdpijn. Precies of ik heb teveel gezopen gisteren. En dat op een vrijdag :sop:

Nuja, toch maar een paracetamol (ook al doe ik dat niet graag) gepakt want anders kan ik niet werken.

Klanten worden bij Proximus kan je geblinddoekt met twee handen achter je rug en een stylus in je bek en het zal nog lukken. Maar probeer ze eens vast te krijgen als je de boel hebt opgezegd en dat ze nu is eindelijk een shipping label sturen zodat ik hun brol terug kan sturen.

Klanten worden bij Proximus kan je geblinddoekt met twee handen achter je rug en een stylus in je bek en het zal nog lukken. Maar probeer ze eens vast te krijgen als je de boel hebt opgezegd en dat ze nu is eindelijk een shipping label sturen zodat ik hun brol terug kan sturen.
Gewoon deponeren in de winkel gaat niet?

Mensen die vlakbij school wonen, maar hun kinderen toch met de auto er naartoe brengen. Het is dat het er nog niet druk genoeg is 🤔

Als het enkel je ogen zijn en geen algemene vermoeidheid, probeer eens een e-ink scherm. Duur maar het is alsof je naar papier kijkt ipv lcd.
Thanks;,Helaas vorig jaar pas 2 LED IPS monitors aangekocht, maar ik denk dat dit niet het grote verschil gaat maken.
Als je 12u op een dag naar een scherm kijkt en de andere 12u je slaapt eet of kookt, dan ligt het probleem daar denk ik.
Dat Is zoals een perfect afgestelde bureau stoel, geen silver bullet is voor rug klachten.

Nu goed vandaag al minder last.

Stond artikel in de gazette over de kus van sneeuwwitje en de prins (toen ze nog in coma lag).

Grote liner: #metoo ?

Echt waar, wat een k$tmaatschappij is dit aan het worden? Is een tekenfilm in godsnaam. Straks kunnen ze ook een van de dwergen in zwart gaan tekenen om dat het racisme is dat er geen gekleurde tussenloopt. (daarna kan er weer een rel komen dat een zwarte een dwerg is waarschijnlijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan