Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
websites waarbij je naar de footer wil gaan, maar die telkens weer extra info inladen als je aan de bottom van de site komt en je zo telkens weer terug naar boven wordt gecatapulteert.
giphy.gif

grr , vab rijschool ( voor motor) , druk dit formulier af ,vul het in , scan het terug in en mail het ons terug , dit in een tijd van digitalisering.
Wat is dat voor formulier, een .pdf? Gewoon via die pdf reader zelf tekst invoegen en terugmailen.
Nooit van mijn leven koop ik nog een printer, als het echt dringend is ga ik wel naar de buren. 😛

Verduistering voor de kamers boven gekocht, er van uitgaande dat mijn raam wel standaard maat zou zijn. Uiteraard ist 62 breed ipv 60 :')

de frituur had controle van de politie ivm zwartwerk en ik kom natuurlijk net op dat moment binnengestapt ....

nee nee, tzal mij leren om buiten te komen. volgende keer zijn het frieten uit de airfryer.

Het is inderdaad beter dat je gewoon binnenblijft als een kluizenaar met zulke manieren. Als crocks een trend konden zijn dan vrees ik ervoor dat dit ook kan gebeuren met je airfryer "gerechten"

Zeg aub dat ge dat gefilmd hebt
Lukte niet zo goed met een zenuwachtige mechelaar die begot niet snapte waarom ik niet door wou stappen omdat ik het niet veilig achtte (ik moest namelijk achter de auto door stappen, ben dan maar overgestoken 😂)

30/04 T-shirt bestel van een Poolse band, op hun officiële merch site.
Omdat ik niet direct op m'n wachtwoord van m'n Paypal kon komen (recent veranderd) gekozen om te betalen via overschrijving.

In de mail met de orderbevestiging stond hun rekeningnummer A naar dewelke ik onmiddelijk het volledige bedrag (<15€) heb overgeschreven.
Enkele dagen later (2 mei) krijg ik een mail van hen ter herinnering, maar ik had die genegeerd omdat het een internationale overschrijving is, en er een weekend over gegaan was. Dat leek me dus logisch.

Op 4 mei terug een herinneringmail gekregen, en daarop een reply gestuurd dat het volgens mij dus langer kon duren wegens internationaal + weekend.
Nu wou ik net eens kijken naar m'n bestelstatus, en het staat nog steeds op "unpaid", dus ik kijk eens verder, en zie dat ik het naar een ander rekeningnummer (B) gestuurd heb dan er in die herinneringsmails staat.
Op hun site staat ook enkel rekeningnummer B vermeld.

Ik heb hen dat ook net doorgemaild met hun oorspronkelijke mail (met rekeningnummer A) in bijlage.

Ik hoop dat het om een vergissing gaat, rekeningnummer A ook effectief van hen is en ze er gewoon hebben over gekeken. Anders hoop ik dat ik die overschrijving via m'n bank nog kan ongedaan maken...

Ik wil gvd die T-shirt, en kwil er geen 30€ voor moeten betalen...

Mijn buur heeft een bokszak in de tuin gehangen, hels lawaai heel tijd.
Iemand die keer wil komen sparren tegen die kerel, van op een bokszak te slaan krijg je geen meppen terug.
Weet hij meteen waar hij aan toe is de wannabe mike tyson.

Mijn buur heeft een bokszak in de tuin gehangen, hels lawaai heel tijd.
Iemand die keer wil komen sparren tegen die kerel, van op een bokszak te slaan krijg je geen meppen terug.
Weet hij meteen waar hij aan toe is de wannabe mike tyson.
Mss is ‘m aant oefenen om zijn buurman af te tuigen? 😁

Net de gameplay van `What Remains of Edith Finch` volledig gezien. Damn, that`s depressing. I cried like a little bitch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan