DiffieHM
Well-known member
websites waarbij je naar de footer wil gaan, maar die telkens weer extra info inladen als je aan de bottom van de site komt en je zo telkens weer terug naar boven wordt gecatapulteert.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
websites waarbij je naar de footer wil gaan, maar die telkens weer extra info inladen als je aan de bottom van de site komt en je zo telkens weer terug naar boven wordt gecatapulteert.
Wat is dat voor formulier, een .pdf? Gewoon via die pdf reader zelf tekst invoegen en terugmailen.grr , vab rijschool ( voor motor) , druk dit formulier af ,vul het in , scan het terug in en mail het ons terug , dit in een tijd van digitalisering.

Dat is nog altijd slechte karma voor het verneuken van die steakde frituur had controle van de politie ivm zwartwerk en ik kom natuurlijk net op dat moment binnengestapt ....
nee nee, tzal mij leren om buiten te komen. volgende keer zijn het frieten uit de airfryer.Dat is nog altijd slechte karma voor het verneuken van die steak
nee nee, tzal mij leren om buiten te komen. volgende keer zijn het frieten uit de airfryer.
Hebde nen delorean besteld?![]()
Das euhm... speciaal
Zeg aub dat ge dat gefilmd hebtDaarnet 2 mannen in een Aixam zich zien parkeren. Lukte niet zo vlot, zo met een bierflesje in de hand...![]()
The future is now![]()
Das euhm... speciaal

Lukte niet zo goed met een zenuwachtige mechelaar die begot niet snapte waarom ik niet door wou stappen omdat ik het niet veilig achtte (ik moest namelijk achter de auto door stappen, ben dan maar overgestokenZeg aub dat ge dat gefilmd hebt
)Mss is ‘m aant oefenen om zijn buurman af te tuigen?Mijn buur heeft een bokszak in de tuin gehangen, hels lawaai heel tijd.
Iemand die keer wil komen sparren tegen die kerel, van op een bokszak te slaan krijg je geen meppen terug.
Weet hij meteen waar hij aan toe is de wannabe mike tyson.

Euh hij ligt met iedereen in de buurt in de clinch. Dus zou zomaar kunnen.Mss is ‘m aant oefenen om zijn buurman af te tuigen?![]()
Moet anders zijn adres doorgeven aan @Mr.Anderson onder het voorwendsel dat het nieuw lief van zijn dochter daar woont.Euh hij ligt met iedereen in de buurt in de clinch. Dus zou zomaar kunnen.