Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's like....you know?Het is niet de bril die je haat maar de 100 vegen, vetplekken en huidschilfers die er binnen de minuut op zitten
vrijdagnacht begonnen met wat keelpijn. Ondertussen ook een hoestje en hoofdpijn. Uiteraard nét nu mijn vriend een paar dagen weg is voor het werk en ik dus alleen ben met de baby.Hoe put voor je.Ziek aan het wordenvrijdagnacht begonnen met wat keelpijn. Ondertussen ook een hoestje en hoofdpijn. Uiteraard nét nu mijn vriend een paar dagen weg is voor het werk en ik dus alleen ben met de baby.
Wuyts gaat normaal gezien eind dit jaar met pensioen, word in december 65.Het probleem is niet de VRT, het probleem is de nieuwsdienst... Want bij Sporza is het blijkbaar geen probleem om boven de 65 te mogen werken (cfr Wuyts & De Cauwer).
Als de VTM nu slim is, schuiven ze haar een contract onder de neus.
Wij gingen gewoon apart op een andere dag als we iets misten dat de ander niet mee brengtVinden jullie dat dan niet plezanter om zelf bijv uw beleg of uw koffiekoeken te kunnen kiezen?
Als ik dat mijn vrouw laat doen dan pakt ze alleen basic dingen mee of dingen die ik maar half lekker vind...
Doen we hier ook, ook als we met 2 winkelen.

Je weet dat je eigenlijk in quarantaine moet tot je een negatieve test hebt afgelegd?Ziek aan het wordenvrijdagnacht begonnen met wat keelpijn. Ondertussen ook een hoestje en hoofdpijn. Uiteraard nét nu mijn vriend een paar dagen weg is voor het werk en ik dus alleen ben met de baby.

Er zijn de regels van de overheid en die van de winkels. Als de overheid zegt je mag met 2 winkelen kan de winkel nog altijd zeggen "ja, maar wel elk met een kar".Daar kan je 2x op reageren. Met de oude regels mochten ze niet met 2 binnen, dus sowieso al maar 1 kar. Met de nieuwe regels mag je met 2 binnen, ook met 1 kar. Dus sowieso irritant en asociaal om er 2 te nemen.
Dan ben je gewoon een onvoorstelbaar asociale kwal om met 2 binnen te gaan met 2 karren.Er zijn de regels van de overheid en die van de winkels. Als de overheid zegt je mag met 2 winkelen kan de winkel nog altijd zeggen "ja, maar wel elk met een kar".
Vele winkels hanteren het systeem van de karren immers om te zien hoeveel mensen er in de winkel aanwezig zijn.
Als er buiten volk aan het wachten is om te kunnen winkelen, dan geef ik je 200% gelijk, maar wanneer dat niet het geval is zie ik het probleem eerlijk gezegd niet.Dan ben je gewoon een onvoorstelbaar asociale kwal om met 2 binnen te gaan met 2 karren.
Dat kan ook, in se loop je dan wel evenveel in de weg hé.Wij gingen gewoon apart op een andere dag als we iets misten dat de ander niet mee brengt![]()
Dat kan ook, in se loop je dan wel evenveel in de weg hé.
2x apart of 1x samen.![]()
Het helpt ook niet als het enige moment om rustig boodschappen te doen bij beide zaterdagmorgen is...

Hier is het inderdaad nog steeds verplicht om 1 winkelkar te nemen per persoon.De vraag die ik mij stel, waarom 2 karren.
N switchHier is het inderdaad nog steeds verplicht om 1 winkelkar te nemen per persoon.
OT: K geraak niet uit mijn keuze; Nintendo switch of switch lite. En da'k die keuze aan het overwegen ben terwijl ik weet dat mijn interesse in dat ding na een paar weken toch weg gaat zijn en het gewoon op de kast stof gaat verzamelen. Maar mss is het dit keer anders! ...
afstand bewaren (bij okay/colruyt ook naar kassier toe) en een idee te hebben van hoeveel klanten er in de winkel zijn?Idd wat is trouwens het nut van ieder een kar?
Je ziet dat men dan in de winkel hun kar twee rayons verder achterlaat om dan sneller door de winkel te manoeuvreren
Snap ik wel, maar dan zie je de mensen toch nog hun kar achterlaten om snel nog dingen te gaan halenafstand bewaren (bij okay/colruyt ook naar kassier toe) en een idee te hebben van hoeveel klanten er in de winkel zijn?
tja, aan het iq van mensen kan je weinig doen he. als een regel daardoor zijn bestaansreden zou verliezen, kunnen we veel regels gaan afschaffen.Snap ik wel, maar dan zie je de mensen toch nog hun kar achterlaten om snel nog dingen te gaan halen
Daarom heb ik mijn winkelkarren mee gedaan naar huis. Beste 2€ ooit besteed.Ok, schuldig...
Ook met twee winkelkarren zelfs.
Zo een gemak om ons 2 klein mannen elk in een winkelkar te kunnen zetten waar ze voor een kwartier/twintig minuten niet uit kunnen...