Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koppels die zo per sé met 2 moeten gaan winkelen, en beiden dan nog eens een kar hebben.

Klunsige mannen die gecommandeerd worden, en de boel blokkeren met hun tweetjes.

I.p.v. dan gewoon opzij te blijven met hun karren opdat anderen door kunnen.
Nee, vent staat te klungelen terwijl zij afratelt. Erger zij kijkt gewoon toe op de rij die zich achter hun vormt.
Met twee winkelen stoor ik me niet echt aan, maar dat ze elk een kar nemen en daardoor iedereen blokkeren, geeft toch aanleiding om hen een jeukende anus toe te wensen.

Met twee winkelen stoor ik me niet echt aan, maar dat ze elk een kar nemen en daardoor iedereen blokkeren, geeft toch aanleiding om hen een jeukende anus toe te wensen.
Volgens mij is het vanuit sommige winkels gewoon verplicht om per klant een kar te pakken. In de Colruyt sturen ze vaak mensen buiten voor een kar te nemen

Volgens mij is het vanuit sommige winkels gewoon verplicht om per klant een kar te pakken. In de Colruyt sturen ze vaak mensen buiten voor een kar te nemen
Daar kan je 2x op reageren. Met de oude regels mochten ze niet met 2 binnen, dus sowieso al maar 1 kar. Met de nieuwe regels mag je met 2 binnen, ook met 1 kar. Dus sowieso irritant en asociaal om er 2 te nemen.

Ok, schuldig... :shy:
Ook met twee winkelkarren zelfs.

Zo een gemak om ons 2 klein mannen elk in een winkelkar te kunnen zetten waar ze voor een kwartier/twintig minuten niet uit kunnen...

Koppels die zo per sé met 2 moeten gaan winkelen
Hier heb ik de vrouw al snel duidelijk gemaakt dat winkelen functioneel is. Met z'n tweetjes gaan shoppen, zelfs al is het in de carrefour, is horror voor mij. Alleen die ik dat nog wel graag.

Lijstje maken in volgorde van mijn route door de winkel en dat is snel gefixt.

Meestal zijn 't ook oudere mensen. In andere winkels stoort 't mij ni echt.
Maar snap niet waarom ge nu ni alleen inkopen kunt doen.
En 't ergste is dat ze meestal met 2 nog de gang blokkeren ook.

Hier heb ik de vrouw al snel duidelijk gemaakt dat winkelen functioneel is. Met z'n tweetjes gaan shoppen, zelfs al is het in de carrefour, is horror voor mij. Alleen die ik dat nog wel graag.

Lijstjes in volgorde van de winkel is het helemaal 👌

Dat is toch wel het ergste wat je tegen een vrouw kan zeggen denk ik zo 😀

Vinden jullie dat dan niet plezanter om zelf bijv uw beleg of uw koffiekoeken te kunnen kiezen?
Als ik dat mijn vrouw laat doen dan pakt ze alleen basic dingen mee of dingen die ik maar half lekker vind...

Doen we hier ook, ook als we met 2 winkelen.

Is in meeste winkels nog steeds verplicht toch dat iedere volwassene een kar heeft?

Sowieso hebben de meeste mensen het ruimtelijk inzicht van een fruitvlieg als ze een winkelkar vasthebben. In de weg staan, tegen dingen op botsen, gangpaden blokkeren, noem maar op.

Vinden jullie dat dan niet plezanter om zelf bijv uw beleg of uw koffiekoeken te kunnen kiezen?
Als ik dat mijn vrouw laat doen dan pakt ze alleen basic dingen mee of dingen die ik maar half lekker vind...
Mijn vriendin weet wat ik graag eet..

alsook er is een lijst met alles voor de week, er wordt niet afgeweken van de lijst :p

Doen we hier ook, ook als we met 2 winkelen.
Nee, die vraagt wat moet ik meebrengen en neemt dat mee.

De vraag die ik mij stel, waarom 2 karren. Gaan die inkopen doen voor een leger misschien. Ik kan tijd niet meer zeggen dat ik nog met mijn vrouw gaan winkelen ben voor eten. Speelgoedwinkels of boekenwinkels vorige week nog gedaan. Maar voeding doet zij alles liefst alleen. Binnen 10 min is die buiten.

Ik had 1 van de 3 koppels voor me aan de kassa.
Hij had amper iets in zijn kar liggen.
Meestal zijn 't ook oudere mensen. In andere winkels stoort 't mij ni echt.
Maar snap niet waarom ge nu ni alleen inkopen kunt doen.
En 't ergste is dat ze meestal met 2 nog de gang blokkeren ook.
Idd meestal ouderen.

Zo overal doorsaffelen, alles eens bekijken, en op hun gemakje alles blokkeren. Zij duidelijk de commandant.

Zelf winkelen verschuift het probleem naar haar, dan kan mijn vrouw niet kiezen.
Zelfde met een beurtrol.

We doen meestal maar 1x boodschappen per week dus zo vaak lopen we nu ook niet in de weg... :p
Ah dus jij bent een van die mensen waar we ons allemaal aan ergeren.

Ah dus jij bent een van die mensen waar we ons allemaal aan ergeren.
Ik vermoed het wel ja.
Gangpaden blokkerend terwijl ik 2, bij momenten krijsende, kleuters probeer stil te houden. :biglaugh:

Als ik ooit gepensioneerd ben, beloof ik wel plechtig om enkel in de week te gaan winkelen en niet meer in het weekend. :cool:

Zo overal doorsaffelen, alles eens bekijken, en op hun gemakje alles blokkeren. Zij duidelijk de commandant.
Heeeeeel herkenbaar! Met twee aan de ingepakte vleestoog staan semmelen bij het gehakt, elk pakket daar uithalen en dan uiteindelijk toch het eerste pakken 🙄🤬
M’n dochter van 3 is op zo’n momenten soms wel geld waard; “snellerrrrrrrrrrr jaaaaaaa!!!!!” 🤓

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan