Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deliveroo bestelling gedaan voor de kinderen, bestelling staat na ongeveer 30 minuten als geleverd. Alleen niks gekregen dus. De rider was op een honderd meter van onze deur en *poef* verdwenen. Resto probeert zijn gsm, geen antwoord. Verschwunden! Ik zat er mee in dat die misschien een ongeluk gehad zou hebben maar de bestelling is ingegeven als afgeleverd dus denk het niet.

Als je profielfoto nog lang zo blijft dan ga ik nooit nog zin hebben in een biefstuk vrees ik. 😢

165790777-1437463076683650-4316516116473231009-n.jpg

Dees beter ?

Linda De Win wordt met pensioen gestuurd bij de VRT. Wat voor idioten zitten daar eigenlijk in het bestuur zeg. Nog één van de weinige VRT journalisten die de softball vragen aan politici uit de weg durft gaan en gewoon blijft duwen tot er een antwoord uitkwam.

Laat zo iemand toch gewoon verder werken. Meer nog zelfs ik durf hier zeggen dat het net die journalisten zijn van wie we het moeten hebben. Mensen met een loopbaan die hen niet meer kan worden afgepakt en daardoor écht kunnen graven in de beerputten van de Wetstraat.

Dikke zonde dit.

Het probleem is niet de VRT, het probleem is de nieuwsdienst... Want bij Sporza is het blijkbaar geen probleem om boven de 65 te mogen werken (cfr Wuyts & De Cauwer).

Als de VTM nu slim is, schuiven ze haar een contract onder de neus.

Dit forum is bij momenten zo traag dat ik denk dat mijn internet af ligt. Maar alle andere sites gaan op hetzelfde moment perfect, dus moet toch hier ergens iets zijn. Duurt nooit langer dan een minuut of 5, maar toch al regelmatig gehad.

Dit forum is bij momenten zo traag dat ik denk dat mijn internet af ligt. Maar alle andere sites gaan op hetzelfde moment perfect, dus moet toch hier ergens iets zijn. Duurt nooit langer dan een minuut of 5, maar toch al regelmatig gehad.
Die ziekte hebben ze mee overgenomen van 9lives.

Bij mij gaat het eigenlijk altijd vlot :unsure:

Koppels die zo per sé met 2 moeten gaan winkelen, en beiden dan nog eens een kar hebben.

Klunsige mannen die gecommandeerd worden, en de boel blokkeren met hun tweetjes.

I.p.v. dan gewoon opzij te blijven met hun karren opdat anderen door kunnen.
Nee, vent staat te klungelen terwijl zij afratelt. Erger zij kijkt gewoon toe op de rij die zich achter hun vormt.

Koppels die zo per sé met 2 moeten gaan winkelen, en beiden dan nog eens een kar hebben.

Klunsige mannen die gecommandeerd worden, en de boel blokkeren met hun tweetjes.

I.p.v. dan gewoon opzij te blijven opdat anderen door kunnen.
Nee, vent staat te klungelen terwijl zij afratelt. Erger zij kijkt gewoon toe op de rij die zich achter hun vormt.
De vraag die ik mij stel, waarom 2 karren. Gaan die inkopen doen voor een leger misschien. Ik kan tijd niet meer zeggen dat ik nog met mijn vrouw gaan winkelen ben voor eten. Speelgoedwinkels of boekenwinkels vorige week nog gedaan. Maar voeding doet zij alles liefst alleen. Binnen 10 min is die buiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan