Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou even schrijven dat Pieter Aspe dood is, maar toen viel mijn frank dat ik eigenlijk zijn boeken nooit heb gelezen en dus gewoon een sensatiezoeker ben

Het hatelijke gevoel als je op iets niet kunt komen.

Ik zoek een specifieke benaming voor het soort winkel zoals bv. een Carrefour. Dus geen supermarkt (waar ze per definitie enkel voeding verkopen), maar wel een winkel waar ze zowel voeding, als multimedia, als kledij, als huishoudgerief, als... verkopen.

Iemand? :unsure:

Het hatelijke gevoel als je op iets niet kunt komen.

Ik zoek een specifieke benaming voor het soort winkel zoals bv. een Carrefour. Dus geen supermarkt (waar ze per definitie enkel voeding verkopen), maar wel een winkel waar ze zowel voeding, als multimedia, als kledij, als huishoudgerief, als... verkopen.

Iemand? :unsure:
Een warenhuis?

Gisteren is er een nieuw raam en deur in de garage geplaatst.
Deze moet ik nog opkuisen dus de auto deze nacht buiten laten staan.

Zie ik deze morgen dat er een dikke duif op gescheten heeft zeker! :angry:

En de vorige eigenaar was hier toch een gestampte tamzak se

Screenshot-2-mei-2021-11-21-49.png

Vrijgesteld aan weer en wind

Hypermarkt it was!
Gebruiken wij 'warenhuis' eigenlijk vaak? In't Hhhamerikaans klinkt dat wel, maar hier gebruiken we vaker supermarkt dan warenhuis, niet?
Een warenhuis is eigenlijk een winkel waar ze de meest uiteenlopende brol en goederen verkopen maar meestal geen voeding. Een hypermarkt is dus in feite een combinatie tussen een supermarkt en een warenhuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan