Alle omdat gij het zijt.mah, ik ben daar nog geen ene keer in terecht gekomen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle omdat gij het zijt.mah, ik ben daar nog geen ene keer in terecht gekomen![]()

Zag het ook. Van dat soort artikels word ik dan ambetant hè. En ook verschillende keren in de tekst dan nog: de gamer deed dit, de gamer deed dat...
Waarom toch?
Aangezien hij "well done" wil maakt het niet uit.
Een smakeloze lederen lap is even erg uit de airfryer dan op een pan...

Zolang je niet laaaaange haaaaamburgers gebruikt zou ik me nog geen zorgen maken.Ik begin veel te veel Genks taalgebruik te leren sinds mijn ma in Genk is gaan wonen![]()
Wa maakt ge?Ik begin veel te veel Genks taalgebruik te leren sinds mijn ma in Genk is gaan wonen![]()

Ge bedoelt dus Turks en verbasterd Italo-Turks?Ik begin veel te veel Genks taalgebruik te leren sinds mijn ma in Genk is gaan wonen![]()
Ik zou zelfs zeggen; liever blue froid dan saignantUgh, ik vind dat het dan naar lever smaakt
Geef mij maar bleu!![]()
blauwe steak zou ik persoonlijke toch niet etenIk zou zelfs zeggen; liever blue froid dan saignant

Een warenhuis?Het hatelijke gevoel als je op iets niet kunt komen.
Ik zoek een specifieke benaming voor het soort winkel zoals bv. een Carrefour. Dus geen supermarkt (waar ze per definitie enkel voeding verkopen), maar wel een winkel waar ze zowel voeding, als multimedia, als kledij, als huishoudgerief, als... verkopen.
Iemand?![]()
blauwe steak zou ik persoonlijke toch niet eten![]()

Hypermarkt it was!warenhuis?
Een warenhuis is eigenlijk een winkel waar ze de meest uiteenlopende brol en goederen verkopen maar meestal geen voeding. Een hypermarkt is dus in feite een combinatie tussen een supermarkt en een warenhuis.Hypermarkt it was!
Gebruiken wij 'warenhuis' eigenlijk vaak? In't Hhhamerikaans klinkt dat wel, maar hier gebruiken we vaker supermarkt dan warenhuis, niet?