Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

"Nog iets: bij een vrouw zorgt klaarkomen voor een explosie van oxytocine, en die dendert nog een hele tijd na. Bij een man is het oxytocine én dopamine, en na het orgasme is het béng, klaar. En dan wil hij pizza, een sigaret opsteken. Voor een vrouw is dat lastig, die wil nagenieten en snapt niet dat die man meteen over pizza begint. Ook daarom zou ik tegen mannen willen zeggen: kom eens wat minder klaar.”"Ja! Voor een man moet het hoogste genot zijn dat de vrouw klaarkomt en de hemel in wordt geneukt. Dáár moet hij opgewonden van raken, en dan komt hij al dan niet klaar, maar dat zou geen prioriteit moeten hebben."
Pizza.Iets wat goed is voor het een, kan wel slecht zijn voor iets anders. Aan u dan de keuze welke reden voor u het hardst doorweegt.
Dus zodra het mag is er voor heel BG pizzafeest bij u?"Nog iets: bij een vrouw zorgt klaarkomen voor een explosie van oxytocine, en die dendert nog een hele tijd na. Bij een man is het oxytocine én dopamine, en na het orgasme is het béng, klaar. En dan wil hij pizza, een sigaret opsteken. Voor een vrouw is dat lastig, die wil nagenieten en snapt niet dat die man meteen over pizza begint. Ook daarom zou ik tegen mannen willen zeggen: kom eens wat minder klaar.”
Joke is nog steeds on her want zoals bekend maak ik de beste pizza's van dit forum.
Pizza.
Woohoow, orgie!Dus zodra het mag is er voor heel BG pizzafeest bij u?

Who's in?Woohoow, orgie!![]()

Zing!Who's in?![]()
Liefst niet. Ik ben geen aangename mens en hoewel ik het leeuwendeel van de personen op dit forum nog wel virtueel gedoog, hoeft het buiten die paar man op Whatsapp niet meteen dichter te komen voor mij qua interactie.Dus zodra het mag is er voor heel BG pizzafeest bij u?
Oei, zo goed als iedere winkel die ik ken was deze voormiddag gewoon open. Ook 3 Carrefours hier in de buurt.Voor ne verdomde gesloten Carrefour gestaan, vergeten dat het ne feestdag is![]()
Safletten geven. Net het plezantste van heel de opkuisEen tas soep omgestoten in de microgolf oven.
Alles kunnen uitvegen, de oven eronder, de kast. De deuren van de oven/microgolf kunnen afpakken omdat het tussen het glas was gelopen...
En die hier reageer nog alsof ik het express doe. Twijfel nog wat ik het ergste vind![]()

Maar jij hoeft ons niet Kompany te houden hoor, je mag gerust in de keuken blijven.Liefst niet. Ik ben geen aangename mens en hoewel ik het leeuwendeel van de personen op dit forum nog wel virtueel gedoog, hoeft het buiten die paar man op Whatsapp niet meteen dichter te komen voor mij qua interactie.
Maar jij hoeft ons niet Kompany te houden hoor, je mag gerust in de keuken blijven.

Waar het hart van vol is...
En? Hoe bevalt het resultaat? Nog niet durven proberen eigenlijk, lust daarvoor te graag steak.Kunt ge biefstuk in een airfryer bakken, want ik heb niet veel goesting om een pan te gebruiken.![]()

edit: nu vraag ik me wel af ooit al iemand dat zou proberen te bakken hebben in zijn fritpot.![]()