Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus man, wat een bende whiners hier vandaag. Hopelijk morgen beter of het zal de ergernis van de week komen.

Ik stel voor dat we er een "witte cis-gender Hollander voor zijn sleurhut" van maken.
n6SbHv1.jpg

Sleurhut uiteraard volgepropt met pakken melk, patatten, pindakaas, Heineken en sjèm, want ja in het buitenland is het toch duur en je kent die producten toch zo niet.

Je kan een camping vol met Belgen hebben, geen probleem, dat is rustig. Laat daar één Hollandse familie, bij voorkeur uit de Randstad, en heel de camping weet die zitten.

Ik heb nog steeds PTSD van die ene vakantie, inmiddels meer dan twintig jaar geleden, toe we met onze campingcar de enige Belgen waren op een camping vol -maar dan écht vol- met Hollanders.

Sleurhut uiteraard volgepropt met pakken melk, patatten, pindakaas, Heineken en sjèm, want ja in het buitenland is het toch duur en je kent die producten toch zo niet.

Je kan een camping vol met Belgen hebben, geen probleem, dat is rustig. Laat daar één Hollandse familie, bij voorkeur uit de Randstad, en heel de camping weet die zitten.

Ik heb nog steeds PTSD van die ene vakantie, inmiddels meer dan twintig jaar geleden, toe we met onze campingcar de enige Belgen waren op een camping vol -maar dan écht vol- met Hollanders.

Naar 't schijnt zijn de Britten, Russen en Chinezen nog 't ergste op verlof.

Met die laatste groep moet ik toch akkoord gaan alleszins.
Ooit naar een soort van ludieker museum gegaan in Thailand. Kwam daar net met ons een bus bejaarde Chinezen aan.
Ik kon mijn eigen nog niet horen denken zo luid waren die.

Hahahaha. Ik ken dat.
mijn ouders hebben een stacaravan in de ardennen met ongeveer 60% hollanders erop.
Moet wel zeggen: de mmeste vakantieliefjes waren toch wel de nederlandse meisjes. Die waren wat losser 😂

Ooit naar een soort van ludieker museum gegaan in Thailand. Kwam daar net met ons een bus bejaarde Chinezen aan.
Chinezen nog nooit voorgehad. Russen zijn gewoon varkens aan het buffet. Ge kent dat; bord propvol en dan meer dan de helft laten staan, om dan een ander bord te gaan vullen.
Britten zijn luidruchtig, maar eigenlijk ook wel eens plezant om ene mee te gaan drinken. Al blijft het meestal niet met ene met die mannen

Hahahaha. Ik ken dat.
mijn ouders hebben een stacaravan in de ardennen met ongeveer 60% hollanders erop.
Moet wel zeggen: de mmeste vakantieliefjes waren toch wel de nederlandse meisjes. Die waren wat losser 😂
Ik had het meer voor de duitse grieten. Heb meer duitse tiet vastgehad in mijn jong leven dan vlaamsche.

Moet je eens kijken op r/chinesetourists. Pareltjes kan je daar vinden.

Dit vat het zowat samen:

Ik heb twee jaar geleden een paar keer een nacht doorgebracht in een hotel in Frankrijk waar vaak Chinese bussen stopten (de regio was vanwege een Chinese TV-serie een toeristische trekpleister voor Chinezen).
In dat hotel hadden ze een aparte eetzaal gemaakt voor de Chinezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan