Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel voor dat we er een "witte cis-gender Hollander voor zijn sleurhut" van maken.
Sleurhut uiteraard volgepropt met pakken melk, patatten, pindakaas, Heineken en sjèm, want ja in het buitenland is het toch duur en je kent die producten toch zo niet.
Sleurhut uiteraard volgepropt met pakken melk, patatten, pindakaas, Heineken en sjèm, want ja in het buitenland is het toch duur en je kent die producten toch zo niet.
Je kan een camping vol met Belgen hebben, geen probleem, dat is rustig. Laat daar één Hollandse familie, bij voorkeur uit de Randstad, en heel de camping weet die zitten.
Ik heb nog steeds PTSD van die ene vakantie, inmiddels meer dan twintig jaar geleden, toe we met onze campingcar de enige Belgen waren op een camping vol -maar dan écht vol- met Hollanders.
Hahahaha. Ik ken dat.Sleurhut uiteraard volgepropt met pakken melk, patatten, pindakaas, Heineken en sjèm, want ja in het buitenland is het toch duur en je kent die producten toch zo niet.
Je kan een camping vol met Belgen hebben, geen probleem, dat is rustig. Laat daar één Hollandse familie, bij voorkeur uit de Randstad, en heel de camping weet die zitten.
Ik heb nog steeds PTSD van die ene vakantie, inmiddels meer dan twintig jaar geleden, toe we met onze campingcar de enige Belgen waren op een camping vol -maar dan écht vol- met Hollanders.

Chinezen nog nooit voorgehad. Russen zijn gewoon varkens aan het buffet. Ge kent dat; bord propvol en dan meer dan de helft laten staan, om dan een ander bord te gaan vullen.Naar 't schijnt zijn de Britten, Russen en Chinezen nog 't ergste op verlof.
Met die laatste groep moet ik toch akkoord gaan alleszins.
Ooit naar een soort van ludieker museum gegaan in Thailand. Kwam daar net met ons een bus bejaarde Chinezen aan.
Ik kon mijn eigen nog niet horen denken zo luid waren die.
Ik had het meer voor de duitse grieten. Heb meer duitse tiet vastgehad in mijn jong leven dan vlaamsche.Hahahaha. Ik ken dat.
mijn ouders hebben een stacaravan in de ardennen met ongeveer 60% hollanders erop.
Moet wel zeggen: de mmeste vakantieliefjes waren toch wel de nederlandse meisjes. Die waren wat losser![]()
Zijn dat ook liters? Zoals hun pintenIk had het meer voor de duitse grieten. Heb meer duitse tiet vastgehad in mijn jong leven dan vlaamsche.

Naar 't schijnt zijn de Britten, Russen en Chinezen nog 't ergste op verlof.
Ooit naar een soort van ludieker museum gegaan in Thailand. Kwam daar net met ons een bus bejaarde Chinezen aan.
Ik moet zeggen dat ik daar een paar serieuze karbonkels heb tussen gevonden.Zijn dat ook liters? Zoals hun pinten![]()
Wtf is me da??? Ik vond die russen al ergMoet je eens kijken op r/chinesetourists. Pareltjes kan je daar vinden.
Dit vat het zowat samen:
![]()
Chinese Buffet Battle GIF by pandaswears | Gfycat
Watch and share Chinese Buffet Battle GIFs by pandaswears on Gfycatgfycat.com

bedankt voor de tipMensen die een puntje in hun signature zetten.
Ik denk altijd dat ik plots een dode pixel heb![]()
Val toch in de heg!

Wtf is me da??? Ik vond die russen al erg
Ja, zo spijtig dat Rip 2020 niet uitgezonden wordt. Nu kunnen we niet genieten van de geweldige humor van o.a. Ruud Beeckman en Jonas Vangeel.gvd, al dat gezaag over Amerika op den tv, dat ze toch gewoon hun normale programma's uitzenden ipv heel die zever!
Ik heb twee jaar geleden een paar keer een nacht doorgebracht in een hotel in Frankrijk waar vaak Chinese bussen stopten (de regio was vanwege een Chinese TV-serie een toeristische trekpleister voor Chinezen).Naar 't schijnt zijn de Britten, Russen en Chinezen nog 't ergste op verlof.