Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Missverkiezingen helemaal natuurlijk, die zijn altijd rond de 18-20 denk ik. Dat zijn de eerstejaarsstudentjes die ik hier zie rondlopen, en die vind ik vaak er al echt jong uitzien. Ik heb vorig jaar iemand aangenomen met geboortejaar 1997, vond ik al een reality check.
De mensen die nu in het eerste jaar hoger onderwijs zitten zijn na 9/11 geboren.

T'is goed. Nu voel ik me echt oud.
9845071abdf5f0194bde972aaa3e05f3_w200.gif

Echt eh... tis toch precies altijd zo dat mensen die veel geld hebben ook nog altijd op hun geld zitten é? :p
Inderdaad. Bij rijke mensen zitten er meer vrekken dan in de middenklasse.
Mijn vorige bazin was ook zo'n vreselijk geval. Haar man (en toen dus mijn baas) vertelde ons een keer dat hij op restaurant geen fooi meer geeft omdat ze daar anders dagenlang ruzie over hebben. Ze zijn op hun 50e gestopt met werken en leven nu op verhuur van panden, maar 5 euro fooi geven aan een hardwerkende mens (terwijl ze dat zelf ook 30 jaar gedaan hebben), dat gaat er bij haar niet in.

Ik praat soms zo eens met een niet-al-te-groot-licht dat ik van de gym ken, geboortejaar 1999. En dat is echt confronterend, elke grap of woordspeling die refereert naar iets voor 2010 ofzo: *woosh*.

Er gaat een moment komen dat bekendheden waar wij mee zijn opgegroeid steeds sneller opeenvolgend met hun doodsberichtje in de krant gaan verschijnen.

Niet meer "Sean Connery is dood", maar "Keanu Reeves" of "Gertje is dood".

Paar Sonos speakers gekocht voor gebruik in een bedrijfsruimte. WiFi connectie. Ik heb al spijt

Er gaat een moment komen dat bekendheden waar wij mee zijn opgegroeid steeds sneller opeenvolgend met hun doodsberichtje in de krant gaan verschijnen.

Niet meer "Sean Connery is dood", maar "Keanu Reeves" of "Gertje is dood".
't is al goed he. Knokken met die depri gedachten aub. Ik kom hier voor kakverhalen, niet om nog meer met de dood bezig te zijn.

ik ben nog aan het zien wat ik van sonos ga nemen voor buiten. Die Sonos outdoor speakers zijn wel stevig aan de prijs... 899 per stuk.
Daarom twijfel om voor iets mobiel te kiezen dat buiten gezet kan worden op wifi gewoon als extra room aangesproken kan worden.

Oei. Waarom?

Ik ben hier ook aan het kijken om een sonos multiroom systeem op te zetten

Ik heb voor mijn beurt gesproken...

Het "probleem" zat bij mijn mikrotik AP. Die zitten allemaal onder eenzelfde controller op mijn router en blijkbaar miste ik daar een instelling die client-to-client forwarding toeliet tussen clients op eenzelfde AP. De Sonos S2 app op mijn iPad kon dus niet rechtstreeks praten met mijn Sonos One SL.

Nu werkt het naar behoren. Enigste wat ik nu nog moet testen is multi-room support (drie speakers). Als je wil kom ik daar straks wel over posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan