Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik.weet het :laugh: maar toch he. Het zal een droom blijven. En al zeker geen alpaca's, da loopt ni goe af :D
Ik snap dat hoor. Zou dat ook dolgraag doen, maar ik heb mezelf (en vrouwlief) met de voetjes op de grond kunnen zetten. Zolang ik Euromillions niet win, blijven we braafjes hier.

Ik snap dat hoor. Zou dat ook dolgraag doen, maar ik heb mezelf (en vrouwlief) met de voetjes op de grond kunnen zetten. Zolang ik Euromillions niet win, blijven we braafjes hier.
Bij euromillions doe ik de b&b niet hoor, das teveel werken dan :lol:

Aan de kassa in de delhaize een gezin dat teruggestuurd werd omdat ze meer meehadden dan ze konden betalen. Veel gezeur dat ze het zo al moeilijk hadden om hun kinderen eten te geven etc.

Om vervolgens in hun Audi S7 te springen op de parking :wallbash:

Zo van die "ik vertrek" series zijn toch echt ni goe voor mij. Weer zin om mijn boel te verkopen en ergens een b&b te beginnen met een geitenboerderij aan, zelf kaas te maken en 's avonds te koken voor mijn gasten terwijl vrouwlief de kamers beheert.
Best eens de boeken bekijken van die b&b's na 5 of 10 jaar. Het lijkt erop dat alles veel rooskleuriger is dan effectief zo. Bij ons in het dorp zijn er 4 van de 5 gesloten na x aantal jaar. Toch veel meer werken dan dat ze dachten voor weinig opbrengst.

Ergernis van de dag:
Ik had afgelopen weekend een "verlanglijstje" aangemaakt omdat er verschillende producten die ik wou bestellen (op vraag van mijn ma) niet in voorraad waren.
Nu zijn die plots allemaal uit dat lijstje verdwenen op 2 zaken na.

Aan de kassa in de delhaize een gezin dat teruggestuurd werd omdat ze meer meehadden dan ze konden betalen. Veel gezeur dat ze het zo al moeilijk hadden om hun kinderen eten te geven etc.

Om vervolgens in hun Audi S7 te springen op de parking :wallbash:
Zo kennnen we ook een gezin. Klagen dat het soms wat moeilijk is met drie kinderen, zeker omdat enkel hij werkt. En ok, hij verdient op zich goed zijn pré, maar dan kopen ze wel een nieuwe 4K tv met bijbehorende surround-installatie of een nieuwe Mercedes. :sop:

Zo van die "ik vertrek" series zijn toch echt ni goe voor mij. Weer zin om mijn boel te verkopen en ergens een b&b te beginnen met een geitenboerderij aan, zelf kaas te maken en 's avonds te koken voor mijn gasten terwijl vrouwlief de kamers beheert.
Ik heb zo de gewoonte om zinnen te scannen ipv te lezen. En mijn hersenen maken er dan af en toe dit van:

Weer zin om mijn vrouw te koken en ergens een b&b te beginnen met een kaasboerderij aan, zelf boel te maken en 's avonds mijn gasten te verkopen terwijl geitlief de kamers beheert.

Ik heb zo de gewoonte om zinnen te scannen ipv te lezen. En mijn hersenen maken er dan af en toe dit van:

Weer zin om mijn vrouw te koken en ergens een b&b te beginnen met een kaasboerderij aan, zelf boel te maken en 's avonds mijn gasten te verkopen terwijl geitlief de kamers beheert.
Misschien u eens laten nakijken, JPV :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan