Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach doe niet zo hypocriet, iedereen vindt al eens een ander dom. Daarom voel je je nog niet verheven.

Dat soort kumbaya "iedereen is anders en blinkt uit op een andere manier" is de reden dat we vandaag een interview kunnen zien met iemand die zonder enige zin voor zelfkritiek oproept om de wet met de voeten te treden, want zijn tante is omvergelopen door een paard omdat ze zelf ook enkele vijzen mankeert.
maar `t is toch waar: sommigen blinken uit in stommigheid. Dat is toch ook niet voor iedereen weg gelegd?

Jobstudenten die nog te dom zijn om aan de kassa te zitten. Dingen verkeerd en teveel aanrekenen. Jaja, en die willen ze vervroegd stemrecht geven? Ma jongens toch, het is een wonder dat hij zelfstandig kon ademen.
Ik heb zo es ene gehad. Die moest de kaften in een ander ruimte gaan nummeren met ne alcoholstift.

Dus ik leg hem uit wat te doen en begin zelf te werken. Op den duur valt mij op dat ik die dus den hele tijd op en af zie lopen met kaften.
Ik zeg: "Yo, waarom wandelt ge zoveel rond?"

Hij: "Ja ik pak die kaften mee naar m'n bureau waar m'n alcoholstift is en dan schrijf ik die nummer daar op"

Ik: "en als ge nu es die alcoholstift gewoon mee pakt naar de ruimte waar die kaften staan? Dan moet ge niet zoveel op en af lopen he."

Hij: "how, ahja das slim"

Ook es gehad dat em om 8u59 aankwam en ik zag dat em om 9u30 op zijne laptop de gazet aan 't lezen was.

Ik: "Yo, wa zijt ge aan 't doen?"
Hij: "Ff bekomen van 't werk en rust pakken"

Topper was da.

Ik heb zo es ene gehad. Die moest de kaften in een ander ruimte gaan nummeren met ne alcoholstift.

Dus ik leg hem uit wat te doen en begin zelf te werken. Op den duur valt mij op dat ik die dus den hele tijd op en af zie lopen met kaften.
Ik zeg: "Yo, waarom wandelt ge zoveel rond?"

Hij: "Ja ik pak die kaften mee naar m'n bureau waar m'n alcoholstift is en dan schrijf ik die nummer daar op"

Ik: "en als ge nu es die alcoholstift gewoon mee pakt naar de ruimte waar die kaften staan? Dan moet ge niet zoveel op en af lopen he."

Hij: "how, ahja das slim"
Wel tof van uw werk dat ze kansen aan mongooltjes geven :wtf:

Op basis van uw postgedrag, The_NoNo :nono:?

:unsure:
Goh, ik breng toch meer naar de tafel dan gewoon nee denk ik :unsure:
Misschien nog wat korter en gewoon Manon :thinking:
Moeder_overste, dan zijde zelf gepromoveerd.
Niet slecht, maar ook wel heel onsexy hé. Een non kan nog interessant zijn, de abdis daarentegen...
Eerder op basis van haar bedgedrag denk ik :unsure:
Die fantasieën zijn volledig uw eigen fout

Goh, ik breng toch meer naar de tafel dan gewoon nee denk ik :unsure:

Misschien nog wat korter en gewoon Manon :thinking:

Niet slecht, maar ook wel heel onsexy hé. Een non kan nog interessant zijn, de abdis daarentegen...

Die fantasieën zijn volledig uw eigen fout
tja, sexy zonder beelden gaat toch niet en uwe avatar is een groen madameke. zeezieke vrouwen spreken sowieso niet aan. Een strenge moeder overste daarentegen 🤩

Hela hola gaat iedereen hier beginnen onder mijn duiven schieten ofwa?

Ik was de eerste die het sexy vond dat non mij op mijn plaats zette! Ik mag ze eerst temmen!

Dat gaat hier de verkeerde richting uit precies. Ge zijt allemaal al ettelijke jaren te laat ze :unsure:

een ad rem vrouw is inderdaad sexy, zeker als het eentje met humor is. Maar waar vindt ge dat nog he Nestorius. Hier zitten enkel maar bazige en mannenhaatsters. :unsure:
Ik blijf zoeken.
Hela hola gaat iedereen hier beginnen onder mijn duiven schieten ofwa?

Ik was de eerste die het sexy vond dat non mij op mijn plaats zette! Ik mag ze eerst temmen!
Bleh, ik hou ze liever wild.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan