JPV heeft me net advies gegeven:Dekselse linkse mods. Of mag dat weer niet benoemd worden?![]()
Enkel als het een vaste benoeming is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JPV heeft me net advies gegeven:Dekselse linkse mods. Of mag dat weer niet benoemd worden?![]()
Ik ben er na fb te checken toch ook nog niet over uit hoor, de ene expert zegt dat het sneeuw is, de andere korrelhagel. Er is in ieder geval nog geen consensus.Ik denk dat het gesneeuwd heeft. Maar aangezien ik fb en instagram nog niet gecheckt heb ben ik niet 100% zeker.

ik zag hier net een childfocus passeren voor een 24 jarige... is wel iemand zijn kind natuurlijk... maar om daar childfocus voor in te schakelen? Kan dat niet met een klassiek opsporingsbericht?
Of is childfocus al lang niet meer om échte verdwenen kinderen te zoeken?

Daar wordt niet echt van gesproken... Ze ziet er ook niet echt beperkt uit... schoon madamIk dacht dat dat bij meerderjarige enkel werd gedaan wanneer deze niet handelingsbekwaam zijn?
Kortom: een mentale beperking hebben![]()
Net efkes opgezocht, er wordt inderdaad van niets gepiept.Daar wordt niet echt van gesproken... Ze ziet er ook niet echt beperkt uit... schoon madam
1m58 - Normaal gebouwd - Donkerbruine ogen - Lang zwart haar
Jep, Child Focus heeft zeker expertise rond potentiële slachtoffers van grooming, ontvoering door familie, mensenhandel, etc. ..Net efkes opgezocht, er wordt inderdaad van niets gepiept.
Maar het kan bvb ook dat ze zwanger is (ongeboren kind beschermen) of effectief een beperking heeft, dat staat niet altijd op hun uiterlijk af te lezen én lijkt me ook evident dat ze met zo een uiterlijk (knap jong meisje) niet gaan adverteren dat er - Misschien- makkelijk misbruik van haar kan gemaakt worden.
Net efkes opgezocht, er wordt inderdaad van niets gepiept.
Maar het kan bvb ook dat ze zwanger is (ongeboren kind beschermen) of effectief een beperking heeft, dat staat niet altijd op hun uiterlijk af te lezen én lijkt me ook evident dat ze met zo een uiterlijk (knap jong meisje) niet gaan adverteren dat er - Misschien- makkelijk misbruik van haar kan gemaakt worden.
Anderzijds denk ik dat van sommige mensen mèt stemrecht ookJobstudenten die nog te dom zijn om aan de kassa te zitten. Dingen verkeerd en teveel aanrekenen. Jaja, en die willen ze vervroegd stemrecht geven? Ma jongens toch, het is een wonder dat hij zelfstandig kon ademen.

Jobstudenten die nog te dom zijn om aan de kassa te zitten. Dingen verkeerd en teveel aanrekenen. Jaja, en die willen ze vervroegd stemrecht geven? Ma jongens toch, het is een wonder dat hij zelfstandig kon ademen.
Anderzijds denk ik dat van sommige mensen mèt stemrecht ook![]()
Ach doe niet zo hypocriet, iedereen vindt al eens een ander dom. Daarom voel je je nog niet verheven.Mensen die zich verheven voelen boven ander mensen...
Echt, niet iedereen heeft dezelfde middelen gehad om zich perfect te ontplooien. Zij het door de financiele toestand van de ouders of door het genetische potentieel... Mensen die op bepaalde gebieden ontbreken kunnen dan weer op andere gebieden uitblinken.
Dus mijn ergernis van de dag is.. 'Elitair gedrag van alla.... zie eens hoeveel beter ik ben dan jullie dom plebs....'
#endrant
Ik denk dat ge 'à la' bedoeltMensen die zich verheven voelen boven ander mensen...
Echt, niet iedereen heeft dezelfde middelen gehad om zich perfect te ontplooien. Zij het door de financiele toestand van de ouders of door het genetische potentieel... Mensen die op bepaalde gebieden ontbreken kunnen dan weer op andere gebieden uitblinken.
Dus mijn ergernis van de dag is.. 'Elitair gedrag van alla.... zie eens hoeveel beter ik ben dan jullie dom plebs....'
#endrant

Seg The_nOn, zo'n elitair gedrag vertonen kunnen we echt niet tolereren eh!Ik denk dat ge 'à la' bedoelt![]()
ik bedoel 'alla' op zijn italiaans .. 'in de stijl van...'Ik denk dat ge 'à la' bedoelt![]()
gij dommerik...Alla: In the style of; for example, alla parmigiana, meaning 'in Parmesan style

Niets hypocriet of kumbaya aan hoor. Iedereen maakt fouten. Van de jobstudent cassierster tot de hersenchirurg. Kan gebeurenAch doe niet zo hypocriet, iedereen vindt al eens een ander dom. Daarom voel je je nog niet verheven.
Dat soort kumbaya "iedereen is anders en blinkt uit op een andere manier" is de reden dat we vandaag een interview kunnen zien met iemand die zonder enige zin voor zelfkritiek oproept om de wet met de voeten te treden, want zijn tante is omvergelopen door een paard omdat ze zelf ook enkele vijzen mankeert.
. Het ene is al wat erger dan het andere uiteraard maar de verloning en de stress is er ook navenant aan.tis wel Tha_nOn he....Seg The_nOn, zo'n elitair gedrag vertonen kunnen we echt niet tolereren eh!