Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar wie gaat er nu `uhu` en `ist waar?` en `echt?` zeggen terwijl hij niet van zijn scherm opkijkt terwijl ge uw relaas doet van wat er allemaal gebeurd is?

Daarvoor prefereer ik mijn viervoeter, altijd content als die mij ziet thuiskomen én spreekt nooit tegen! 😍

:p
Oh, ik weet dat het ook bij Telenet gebeurt, maar in mijn buurt zijn er geen problemen met Telenet. Daarenboven is mijn probleem iets fysiek aan mijn kabel, waardoor ze gans het straat zouden moeten openbreken met de kosten die voor mij zijn. Nee dank u.

Banking apps op de telefoon:

Argenta: zoeken op A-R, en gevonden
Belfius: zoeken op B-E, en gevonden
Fortis: zoeken op F-O-R, niks. Zoeken op B-N-P dan, niks. Dan maar door mijn apps bladeren. Ah natuurlijk, waarom ook niet, we noemen dat 'Easy Banking'
Of axa met hun "Banking"

Banking apps op de telefoon:

Argenta: zoeken op A-R, en gevonden
Belfius: zoeken op B-E, en gevonden
Fortis: zoeken op F-O-R, niks. Zoeken op B-N-P dan, niks. Dan maar door mijn apps bladeren. Ah natuurlijk, waarom ook niet, we noemen dat 'Easy Banking'
Zoeken achter apps? :unsure:

Ik zet alles in folders bij elkaar. Alles van banking, payconiq en zo, alles van socalie media, alles van gazetten, mapje voor games... dan hoef je nooit te gaan zoeken.

Zoeken achter apps? :unsure:

Ik zet alles in folders bij elkaar. Alles van banking, payconiq en zo, alles van socalie media, alles van gazetten, mapje voor games... dan hoef je nooit te gaan zoeken.
Doe hetzelfde. Gaat erg gemakkelijk, alles op mijn home screen mooi ingedeeld en makkelijk te vinden.

De vrouw die 5 min voor aanvangsuur mij zit op te jagen om heel het huis te poetsen, want ze wilt geen commentaar van mijn ma krijgen. Na 10 jaar heb ik het opgegeven om uit te leggen dat mijn ma op alles commentaar heeft, het maakt echt niet uit wat ge doet, commentaar komt er toch.
Lol herkenbaar. Dagenlang het huis liggen kuisen (was met kerstmis), krijgt ge ineens een opmerking (van mijn moeder): Zeg vegen jullie ooit wel het stof af van de kasten? Das hier niet proper sé!

Das nog de generatie die elke dag 3x hun huis kuizen en elk stofje weg moet zijn, of het huis is smerig.

Pintje drinken in de zon op het terras en het begint gewoon te sneeuwen. Message received, nature.

“Woont u hier? Neen? Dan heeft u zich ook niet te moeien, al kak ik hier in de hoek van de keuken”.

Mijn moeder heeft daarna nooit meer zulke opmerkingen gemaakt.
Gelukzak, de mijne zou geschokt zijn dat ik zoiets durf zeggen en de volgende keer exact dezelfde opmerking maken.

“Woont u hier? Neen? Dan heeft u zich ook niet te moeien, al kak ik hier in de hoek van de keuken”.

Mijn moeder heeft daarna nooit meer zulke opmerkingen gemaakt.
Herkenbaar. Ik heb het destijds opgelost door de stofdoek in mijn Moeder haar handen te steken.

For real zo blij dak ni de enige ben dus.
Ik probeer meestal de kernwoorden op te vangen en probeer daar dan de boodschap uit te halen.

Amai nog nie. Allemaal hetzelfde probleem zie ik😀
Hier is het vaak van, als er iets op tv is wat het zien waard is (bvb omgeving om eens te wandelen...): (ik) ‘schat, kijk eens hoe mooi, moeten we ook eens naartoe’.
(zij) ‘mmm ja, mooi’ ( kijkt niet op van haar gsm of boek)

En waar ik het dan ook van krijg; ik ga boodschappen doen met op mijn lijstje de wekelijkse zaken. Die weet ik dan ook te vinden in de winkel.
Krijg ik plots een sms met: ‘ga dit ook eens halen, en dat’. Meestal zijn dat dan dingen waarvan ik nog niet eens weet hoe het eruit ziet. Dan ben ik daar een half uur naar zant zoeken

For real zo blij dak ni de enige ben dus.
Ik probeer meestal de kernwoorden op te vangen en probeer daar dan de boodschap uit te halen.
Meestal heb ik wel het laatste onbewust opgepikt na een minuut dringt dat dan door en maak ik er zelf een verhaaltje van.

70% van de keren zit ik wel ongeveer juist. Of als ik dan iets vergeten ben daardoor zeg ik meestal dat ze het niet gezegd heeft.

In mijn wereld is dat dan ook zo aangezien ik gewoon een gezoem gehoord heb en geen woorden.

Beste blijft steeds dat je 10 minuten na een verhaal een vraag stelt, en blijkt dat dat net haar verhaal was waar je niets meer van weet. Al paar keer tegengekomen. Zij kan er nooit mee lachen, maar ik vraag me af of dat is omdat je dan onbewust toch iets hebt gehoord en je hersenen er voor zorgen dat je er iets over vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan